29-10-08, 21:15
|
#1
|
 Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 2,373
Member of: [VW] [Opel]
|
c20xe reteta tuning !
SALUT , am achizitionat o calibra , "91 , c20xe 150 cp , care sunt pasii care trebuie sa ii fac pentru o putere mai mare , ma gandesc sa o duc undeva aproape de pragul de 200 cp . ce piese trebuie sa iau si de unde.. niste link-uri si niste sfaturi ar fi super.
va salut
|
|
|
02-11-08, 17:53
|
#2
|
 Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 4,001
|
Re: c20xe reteta tuning !
citeste pe migweb, sunt gramada care au modificat motorul asta.
|
|
|
02-11-08, 19:05
|
#3
|
 Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 397
|
Re: c20xe reteta tuning !
pai o idee ar fi o admisie directa,daca nu are,niste serpi,turbina electrica ..etc..adik ai sa ai un motor aspirat..asta nu e 2.0 sfi
|
|
|
12-12-08, 14:49
|
#4
|
PARTICIPANT CURSE
 Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 3,298
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [BMW]
|
Re: c20xe reteta tuning !
Quote:
Originally Posted by micuu
pai o idee ar fi o admisie directa,daca nu are,niste serpi,turbina electrica ..etc..adik ai sa ai un motor aspirat..asta nu e 2.0 sfi 
|
Turbina electrica sa ii pui doar daca nu iti baga caldura in masina iarna ... ca daca o pui ptr putere s-ar putea sa faco segmentare cand o sa iti traga toate plasticele alea in motor.
|
|
|
12-12-08, 20:23
|
#5
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,311
Member of: [Opel]
|
Re: c20xe reteta tuning !
=)) cam are dreptate X ray
|
|
|
14-12-08, 13:17
|
#6
|
Stage 2
Join Date: Sep 2006
Posts: 58
|
Re: c20xe reteta tuning !
https://www.youtube.com/watch?v=F1f6k...eature=related cam asa suna un xe cu supercharger,asta implica multe modificari , amici posesori de let uri sant sceptici(prefera skimbarea xe ului cu un let),dar eu vreau sa incerc  ,proiectul e inca in studiu
|
|
|
14-12-08, 15:30
|
#7
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,311
Member of: [Opel]
|
Re: c20xe reteta tuning !
in planurile mele de viitor am trecut si "din aspirat in turbo" asa k poate imi impartasesti si mie concluzia la care vei ajunge ! Bafta!
|
|
|
14-12-08, 17:03
|
#8
|
PARTICIPANT CURSE
 Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 3,298
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [BMW]
|
Re: c20xe reteta tuning !
Quote:
Originally Posted by -Caz-
in planurile mele de viitor am trecut si "din aspirat in turbo" asa k poate imi impartasesti si mie concluzia la care vei ajunge ! Bafta!
|
Din aspirat in turbo doar daca faci swap ... daca te gadsti sa pastrezi blocul motor de aspirat gandeste-te ce faci cu ungerea si gaurile din blocul motor care sunt mult mai mici decat la turbo.
Plus toate acareturile care trebuiesc schimbate ... pistoane , cuzineti , etc ... deci mai mare deranjul este sa faci combinatii decat sa faci swap.
Faza cu compresorul este f viabila ... nu necesita schimbarea pistoanelor sau sa umbli in motor.
|
|
|
15-12-08, 11:48
|
#9
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,311
Member of: [Opel]
|
Re: c20xe reteta tuning !
deci spui k un compresor mecanic (+ o admisie probabil Lexmaul) ar mari puterea fara sa imi "topeasca" pistoanele ? si unde as putea gasi un compresor pt motorul asta?(irmscher?)
Multumesc pt interventie Xray , am de invatat de la tine k din cate am citit pe forum esti trecut prin diverse etape
|
|
|
13-01-09, 01:24
|
#10
|
 Stage 4
Join Date: Nov 2005
Posts: 207
Member of: [Opel]
|
Re: c20xe reteta tuning !
Salut baieti.Eu zic ca nu are rost sa iti mai iei admisie odata ce il supraalimentezi.Din potriva admisia de fabrica este perfecta pt ce vrei sa faci tu daca ii pui un compresor si mergi cu un 0,6 presiune este perfect.Din cate stiu eu internele de fabrica pt xe fac fata la cam 260 cai chiar 300 acum depinde cine iti face si softu , poate sa-ti crape motoru daca iti da detonati aiurea.Daca te decizi sa te opresti la 200 de cai merge sa mergi cu electonica de fabrica , injectoarele de let si un regulator de presiune reglabil.Andrei blocu de xe este identic ca cel de let singura diferenta intre ele find : arborele - este echilibrat dinamic diferit de xe si pompa de ulei.In rest este identic poate blocu de c20ne este diferit cum zici tu la o singura gaura de ulei care xe are o supapa adica asta din poza.Compresor daca vrei am un baiat care poate sa-ti aduca.Are o siera cu compresor facuta cu el poti sa stai de vorba in ce priveste compresoarele.Salve
Last edited by BeWaRe; 13-01-09 at 01:32.
|
|
|
14-01-09, 12:05
|
#11
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,311
Member of: [Opel]
|
Re: c20xe reteta tuning !
sincer , unul din motivele pentru care vreau sa maresc puterea este k nu imi place cum trage cu jantele care le am acum pe masina (18") , dar nici nu vreau sa le dau jos pt k imi place la nebunie cum dau pe masina. Nu particip in fiecare zi la curse , dar ma mai harjonesc pe ici pe colo cu cate un "amator" , si ce sa zic , in 1-2-3 rupe bine dar de la a 4-a se simt grele jantele. Da recunosc , TURBO e un pas mare , nici compresorul nu este de neglijat , dar ce alte modalitati "minore" ca sa zic asa as putea aborda?
Au vre-un efect injectoarele de LET fara supraalimentare? (recunosc sunt un pasionat al masinilor si al curselor , dar nu sunt "mecanic" stiu doar lucruri elementare) astept sfaturi baieti si de bune si de rele 
- by the way daca nu s-a inteles am tot C20XE
|
|
|
14-01-09, 12:08
|
#12
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,311
Member of: [Opel]
|
Re: c20xe reteta tuning !
pana acum nu mi-am bagat nasul , pe timpul verii am avut pe masina (acum in portbagaj) un filtru sport pt 2000cmc si finala sport inox (stiu k am castigat 0.5 cai pana acum  ) ) asta ca sa nu imi mai recomande nimeni filtrul  )
|
|
|
14-01-09, 15:56
|
#13
|
 Stage 4
Join Date: Nov 2005
Posts: 207
Member of: [Opel]
|
Re: c20xe reteta tuning !
Se vede ca nu le ai cu mecanica  sa nu crezi ca o toba sport sau un filtru iti da cai.Ba dinpotriva filtru sport daca nu este in carcasa de fabrica bagat este o prostie .Va trage aer cald de la motor si asta nu este un lucru bun .Cu cat mai rece este aeru bagat in motor cu atat se face amestecu si explozia mai buna.Cine iti zice ca castigi mi de cai din filtre sport si toba spune ca este un mincinos.Nu are rost sa pui inj de let , daca ti-ai masurat AFR-u si ai vazut ca in anumite ture injectoarele nu fac fata atunci poti sa te gandesti la un regulator de presiune reglabil .Poti pacali de acolo destul cat sa iti faci amestecu.
|
|
|
14-01-09, 16:40
|
#14
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,311
Member of: [Opel]
|
Re: c20xe reteta tuning !
eram convins k un *** de filtru + o toba zgomotoasa nu vor da cai putere , nu`s chiar naiv ( ca sa nu zic prost  ) ) de aia am si zis de 0.5 cai  ) , astea le-am schimbat pt "soud" , ca sa nu zic zgomot , da... daca aveam admisie de aer sau evacuare calculata mai ziceam de CP , dar a fost un misto mic  . Dar sa revenim cu picioarele pe pamant , zici ca primul pas ar fi sa o pun pe tester sau ce(nu de alta dar nush nici ce e AFR`ul) ?
Si zici k internele de fabrica rezista , asta ar insemna k dak doar atasez un compresor mecanic , nu mai umblu la pistoane , camasi , sau ce se mai schimba pe acolo?
Sincer , multumesc pt rabdare !
|
|
|
14-01-09, 22:05
|
#15
|
 Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 4,001
|
Re: c20xe reteta tuning !
Daca ai adus vorba de camasi la motorul asta, eu zic sa cheltuiesti banii pe altceva mai placut
AFR=air fuel ratio
Ce voia BeWaRe sa spuna este ca atunci cand ii dai talpa, daca AFR-ul se duce spre lean, atunci e cazul sa schimbi injectoarele.
|
|
|
|
|