Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > OLTCIT > Oltcit tuning

Reply
 
Thread Tools
Old 10-01-08, 23:43   #61
Danutz Bratosin
Oltcit Driver

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,595
Member of:
[Moderators]
[Oltcit]
[Fiat]
Default Re: Alfa 33 vs Turbo

Quote:
Originally Posted by kat_drive View Post
aproposs . erau unu pe aici care tot o tine ca il face pe Lascu cu masina lui. Am mers cu masina lu' Lascu cand era in "probe" si pun pariu ca iti da de sari din ghete. Asta vine din partea unuia care are ceva motoare comprimate la activ... Stiuuu ca daniel PMD face ultra-mega-motoare comprimate dar va zic prieteneste.. daca tine la banii si la masina lui sa nu se dea cu Lascu.
ce vrei sa zici k fac cursa pe bani? sau cel care va castiga va lua masina celuilalt???

Last edited by valib; 11-01-08 at 00:51.
Danutz Bratosin is offline   Reply With Quote
Old 10-01-08, 23:48   #62
bogdanlascu

Stage 5
 
bogdanlascu's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 1,066
Member of:
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
[Oltcit]
Default Re: Alfa 33 vs Turbo

io ma retrag ,ieri am facut o cursa cu un m3 si la pe la 220km/h a bubuit motorul .....bloc spart .......varza
bogdanlascu is offline   Reply With Quote
Old 10-01-08, 23:49   #63
Danutz Bratosin
Oltcit Driver

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,595
Member of:
[Moderators]
[Oltcit]
[Fiat]
Default Re: Alfa 33 vs Turbo

Quote:
Originally Posted by bogdanlascu View Post
io ma retrag ,ieri am facut o cursa cu un m3 si la pe la 220km/h a bubuit motorul .....bloc spart .......varza
la oltcit?
Danutz Bratosin is offline   Reply With Quote
Old 10-01-08, 23:53   #64
bogdanlascu

Stage 5
 
bogdanlascu's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 1,066
Member of:
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
[Oltcit]
Default Re: Alfa 33 vs Turbo

da ca doar nu bubuia la bmw..............sper sa-l mai refac
bogdanlascu is offline   Reply With Quote
Old 11-01-08, 00:23   #65
cowboy

Stage 1
 
cowboy's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 19
Default Re: Alfa 33 vs Turbo

Bai frate stau si tot citesc pe aici si nu ma mai opresc din ras. Cred ca pana si Dani sta si rade de ce vede pe aici. I-ati facut bietului om echipa de majorete in toata regula. Hai sa va intreb ceva: daca nu era vorba aici de Dani sau de masina lui, tot asa inversunati sustineati voi idea asta cu carburile de Alfa??? Sunt convins ca decibelii erau muuult mai scazuti. Nici n-are rost sa ne referim aici la TDI-uri (de toate felurile) pe care le-au umilit astia doi cu turbo la distante maaaarrriii, dar hai sa ne referim la “turbate”: Octavia 1.8T (turbo benzina deci) vs. YBO…pa si la revedere se uita Pupa la el din olglinda la mare distanta. Acelasi YBO vs. BMW modificat turbo + ditamai intercoolerul , muuulti CP, YBO s-a tinut de el pe 400m la jumatate de masina.
Vad ca vorbim aici de masini suuuper potente vs. PMD. Cum a fost baieti in cazul cursei de anul trecut PMD vs. Solenza alba?? Cat a avut Solenza in fata ? 5-6 masini??. Sa nu aud pe careva ca vine sa zica : “da frate dar poate Solenza aia avea turbo” ca vin si eu sa va spun: “nu se poate..daca avea turbo si nu carburi de Alfa 33 trebuia sa si-o ia de la PMD la mare distanta..”(asta daca stau sa ma uit in gura voastra). Deci vorbim de Solenza nu de BMW nu de Opel nu de Alfa…
Singura modalitate de a scoate foarte multa putere dintr-un aspirat este sa fie motor de cilindree mare…asa la 1300 de unde pana mea verilor??? Pai daca la 0,6 bar un oltcit cu turbo are 200nm cuplu, cat credeti voi ca are la 1 bar? Ca de fapt aici se rezuma totul..la cuplu. Daca un oltcit aspirat cu cate carburi de alfa vreti voi scoate 200nm cuplu eu il mananc! A, poate daca se mai adauga si un NOS la aspiratul ala (cum se se mai practica asa pe la spate…de catre unii) se mai sporesc sansele de a ajunge la 1 masina in spatele unu turbo
Vad ca a postat kat_drive mai sus. In fata service-ului lor au tronat ani de zile diverse Alfa 33 in reparatii si modificari si teste de drum..si a spus clar ca nu are nici o sansa o Alfa 33 in fata oltcitului cu turbo, deci ce sa mai vorbim atunci de Oltcit cu carburatoare de Alfa??? Daca nici el nu le cunoaste…Si are grad de comparatie pt. ca tot el a fost unul din soferii de teste pe masina lui Lascu in probe cum a zis si el si asta cand masina era testata de noi la 0,6 bari cu un intercooler mic si cu reglajele inca in lucru. Ce sa mai zic acum la variantele de intercooler si reglaje actuale…
…Toti am mers cu oltcituri comprimate si cu carburatoare de Alfa, Honda, Ford, etc si aveam impresia ca nimic nu le poate sta in fata. Asta pana cand s-a pus primul turbo pe una din ele…
De YBO..deja n-are rost sa mai discutam ca acolo vorbim deja de o masina cu carb de competitie si alta turbina + alt intercooler care a ajuns sa faca curse cu motociclete de viteza pe la semafoare. Acolo s-au investit in mod sigur cei mai multi bani care se puteau investi intr-un oltcit si sunt numai piese una si una. Va garantez eu ca nu exista Oltcit in toata tara care sa aiba atata tehnologie sub capota si atat de bine lucrata. Vedeti topicul special cu YBO de pe oltcit.ro pt cine vrea sa se convinga.
Singura chestie care le trebuie acum ambelor masini sunt jante pe 15 inch si asta pt ca cele actuale de 14 scurteaza un pic cam mult cutia.
Deci topul e simplu la capitolul Oltcit: ca putere de departe dar de departe rau YBO e pe pole position, iar ca ca tuning mixt (mecanica + design) VYP-ul lui Lascu e acum no.1. Masina lui Dany a fost si va ramane intotdeauna una din preferatele mele si ea a fost pana acum 1 an no.1, insa vremea aia s-a dus (poate doar deocamdata, cine stie), insa sunt convins ca la urmatorul proiect pe tema Oltcit, Dani va lua in calcul si varianta de turbo. Pe parte de styling..PMD-ul ramane in continuare no.1
P.S.: vad ca nenea Lascu se tine de glume
cowboy is offline   Reply With Quote
Old 11-01-08, 19:19   #66
bodyspeed

Stage 5
 
bodyspeed's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 5,390
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Oltcit]
[4Rally]
[BMW]
[FOTO]
Default Re: Alfa 33 vs Turbo

Quote:
Originally Posted by cowboy View Post
Bai frate stau si tot citesc pe aici si nu ma mai opresc din ras. Cred ca pana si Dani sta si rade de ce vede pe aici. I-ati facut bietului om echipa de majorete in toata regula. Hai sa va intreb ceva: daca nu era vorba aici de Dani sau de masina lui, tot asa inversunati sustineati voi idea asta cu carburile de Alfa???
Vad ca vorbim aici de masini suuuper potente vs. PMD. Cum a fost baieti in cazul cursei de anul trecut PMD vs. Solenza alba?? Cat a avut Solenza in fata ? 5-6 masini??. Sa nu aud pe careva ca vine sa zica : “da frate dar poate Solenza aia avea turbo” ca vin si eu sa va spun: “nu se poate..daca avea turbo si nu carburi de Alfa 33 trebuia sa si-o ia de la PMD la mare distanta..”(asta daca stau sa ma uit in gura voastra). Deci vorbim de Solenza nu de BMW nu de Opel nu de Alfa…


. Masina lui Dany a fost si va ramane intotdeauna una din preferatele mele si ea a fost pana acum 1 an no.1, insa vremea aia s-a dus (poate doar deocamdata, cine stie), insa sunt convins ca la urmatorul proiect pe tema Oltcit, Dani va lua in calcul si varianta de turbo. Pe parte de styling..PMD-ul ramane in continuare no.1
interesant....ce ai avut de zis...dar neeficient in ceea ce priveste cat a trecut .....de cand s-a intamplat cu solenta ...si ce s-a intamplat la liniute anul trecut pana sa se puna ninsoarea... ...ce am scris si la ce masini am facut referire...chiar s-a dat cu ele...nu vorbesc prostii.....
acele masini super potente au ramas in urma...si asta nu s-a intamplat o data ... cine a fost atunci poate sa spuna..
o intrebare personala....il cunosti pe dany personal
si una pentru toti ...daca ati fi fost in locul PMD-ului....si la ultima legala..v-ar fi dat-o ..o solenta.... si la care ati fi luat locul 1 ..si la care ati facut legea.. la grupa...ati fi ramas in continuare la acelasi stadiu..nu ati fi vrut sa avansati

https://www.4tuning.ro/gal/displayima...bum=437&pos=27
pmd vs solenta... 5-6 masini ..poate din alea de jucarie uitativa si voi cine face din magar....... armasar
__________________
carDesign
Magazin CarDesign 4Tuning

Last edited by bodyspeed; 11-01-08 at 19:31.
bodyspeed is offline   Reply With Quote
Old 11-01-08, 22:38   #67
bodyspeed

Stage 5
 
bodyspeed's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 5,390
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Oltcit]
[4Rally]
[BMW]
[FOTO]
Default Re: Alfa 33 vs Turbo

mai usor cu off topic-ul
....bogdan..fara ironii..
bodyspeed is offline   Reply With Quote
Old 12-01-08, 11:01   #68
DJ-01-CEW
Oltcit Driver

Stage 5
 
DJ-01-CEW's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 431
Member of:
[Oltcit]
Default Re: Alfa 33 vs Turbo

bine zis boddy.....si iin plus cei care vorbesc de pmd ca i-ar fi dato solenza....sa stiti ca nu mai e aceiasi masina si in plus traege mult mult mai bine decat pana acum......si nu stiu de ce vorbesc unii de solenza cand ei nu au mers in pmd...si mai mult nu au calcat pedala la pmd.
__________________
DJ-02-HKE
DJ-01-CEW is offline   Reply With Quote
Old 12-01-08, 13:13   #69
valib
Banned

Stage 5
 
valib's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,348
Default Re: Alfa 33 vs Turbo

lumea vorbeste ce vede...
valib is offline   Reply With Quote
Old 12-01-08, 15:43   #70
cowboy

Stage 1
 
cowboy's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 19
Default Re: Alfa 33 vs Turbo

Body, posturile tale au fost intotdeauna constructive si de bun simt, de aceea nu vreau nici eu sa intrec aceasta limita constructiva. Nu il cunosc personal dar cunosc foarte bine 2 apropiati de-ai lui...
Mai nou se spune ca PMD-ul (partea de caroserie mai exact ) ar fi de vazare ...si asta (spun cei care cunosc masina) pt ca nu ar mai rezista sudurile in urma raliurilor la care a participat si ca omul ar avea deja alt proiect in minte pe tema Oltcit cu alta masina in rol principal. Deci s-ar putea ca noi sa vorbim aici deja de o legenda....Avand in vedere ceea ce a facut pana acum cu PMD-ul si inventivitatea de care a dat dovada, ma astept sa evolueze in noul proiect la ceva mai serios decat 2 carburi de Alfa. Cum a scris si Pupa la un moment dat: carburile de Alfa in tuningul de motor la Oltcit reprezinta pasul 2 dupa comprimare...Ma astept ca in noul proiect Dani sa apara cu o masina mult mai performanta...
Cu riscul de a ma repeta, o mai spun inca o data: am mers cu Oltcit comprimat + carburi de Alfa + pompa de benzina electrica, etc., etc. si NU SE COMPARA nici pe departe cu turbo. Vad ca sunt tot felul de oameni e aici care vorbesc si tot vorbesc dar oare cati dintre ei au desfacut vreodata cu mana lor un motor si l-au pus la loc si cati l-au mai si modificat???
Deci dragi prieteni sunteti subiectivi! Si de ce spun asta? Ati mers (sau ati apasat doar pedala..dupa caz) cu un oltcit comprimat cu carburi de Alfa, etc., dar ati avut vreunul dintre voi (cei care sustineti cu atata ardoare ca varianta carburilor de Alfa), sansa sa mergeti cu vreunul din cele 3 turbo care exista in tara??? NU! Atunci cum puteti sa faceti comparatii??? Eu am mers cu ambele variante si am deci o baza pe care sa compar. La fel credeam si eu prima data cand am mers cu un comprimat + carburi de Alfa..ca nimic nu se poate compara...asta pana la turbo. Varianta cu carburile de Alfa este poate solutia cea mai buna ca raport performante - pret, pt sa se revolva lucrarea cu 500 eur sa zicem, pe cand la turbo....pleci de la un minim de 2000 eur daca vrei sa faci o treaba ca lumea...
Hai sa ne intelegem totusi aupra unui lucru ca doar nu suntem caini: important pt noi e ca exista acesti oameni si aceste masini si ca dau peste nas masinilor de zeci de mii de euro. In acest context eu cred ca mai degraba ar trebui sa existe o colaborare nu o rivalitate...Pentru oricine doreste sa faca test cu un oltcit turbo, este asteptat cu placere (si nu spun asta ironic). Nu e nici un secret, altfel n-ar mai exista topicurile de pe oltcit.ro in care se explica in detaliu fiecare parte deci din partea mea pentru ei...jos palaria...
Vorbim de Pupa, vorbim de Lascu dar cati dintre voi stiti care a fost de fapt primul care a pus turbo pe Oltcit in tara asta? Primul de la care au invatat toti??? Primul care mai mult, a facut torbo functional nu pe carb de R5GTT ci pe carbul de Oltcit???
cowboy is offline   Reply With Quote
Old 12-01-08, 17:33   #71
bodyspeed

Stage 5
 
bodyspeed's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 5,390
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Oltcit]
[4Rally]
[BMW]
[FOTO]
Default Re: Alfa 33 vs Turbo

Quote:
Originally Posted by cowboy
Body, posturile tale au fost intotdeauna constructive si de bun simt, de aceea nu vreau nici eu sa intrec aceasta limita constructiva. Nu il cunosc personal dar cunosc foarte bine 2 apropiati de-ai lui...
multumesc, asta ma bucura asa putem face o buna desfasurare a acetui topic..si in general

Quote:
Mai nou se spune ca PMD-ul (partea de caroserie mai exact ) ar fi de vazare ...si asta (spun cei care cunosc masina) pt ca nu ar mai rezista sudurile in urma raliurilor la care a participat si ca omul ar avea deja alt proiect in minte pe tema Oltcit cu alta masina in rol principal. Deci s-ar putea ca noi sa vorbim aici deja de o legenda....Avand in vedere ceea ce a facut pana acum cu PMD-ul si inventivitatea de care a dat dovada, ma astept sa evolueze in noul proiect la ceva mai serios decat 2 carburi de Alfa. Cum a scris si Pupa la un moment dat: carburile de Alfa in tuningul de motor la Oltcit reprezinta pasul 2 dupa comprimare...Ma astept ca in noul proiect Dani sa apara cu o masina mult mai performanta...
Gurile rele spun asta. ca ar vinde masina...NU asta cu siguranta NU, dar s-a gandit si il sprijin cat pot de mult..sa aibe 2 masini.. 2 oltcituri..unul curse altu tuning , sound .....etc
asa ca are alt PMD cu care participa la legale si ilegale..
Normal ca a fost un stage acest motor , ma rog ce sa facut la el........to be continued

Quote:
Originally Posted by cowboy
Cu riscul de a ma repeta, o mai spun inca o data: am mers cu Oltcit comprimat + carburi de Alfa + pompa de benzina electrica, etc., etc. si NU SE COMPARA nici pe departe cu turbo. Vad ca sunt tot felul de oameni e aici care vorbesc si tot vorbesc dar oare cati dintre ei au desfacut vreodata cu mana lor un motor si l-au pus la loc si cati l-au mai si modificat???
Deci dragi prieteni sunteti subiectivi! Si de ce spun asta? Ati mers (sau ati apasat doar pedala..dupa caz) cu un oltcit comprimat cu carburi de Alfa, etc., dar ati avut vreunul dintre voi (cei care sustineti cu atata ardoare ca varianta carburilor de Alfa), sansa sa mergeti cu vreunul din cele 3 turbo care exista in tara??? NU! Atunci cum puteti sa faceti comparatii??? Eu am mers cu ambele variante si am deci o baza pe care sa compar. La fel credeam si eu prima data cand am mers cu un comprimat + carburi de Alfa..ca nimic nu se poate compara...asta pana la turbo. Varianta cu carburile de Alfa este poate solutia cea mai buna ca raport performante - pret, pt sa se revolva lucrarea cu 500 eur sa zicem, pe cand la turbo....pleci de la un minim de 2000 eur daca vrei sa faci o treaba ca lumea...
astept sa fac comparatia..intre un pmd si tizul
cu pmd-ul am mers.cu tizu...NU
Quote:
Hai sa ne intelegem totusi aupra unui lucru ca doar nu suntem caini: important pt noi e ca exista acesti oameni si aceste masini si ca dau peste nas masinilor de zeci de mii de euro. In acest context eu cred ca mai degraba ar trebui sa existe o colaborare nu o rivalitate...Pentru oricine doreste sa faca test cu un oltcit turbo, este asteptat cu placere (si nu spun asta ironic). Nu e nici un secret, altfel n-ar mai exista topicurile de pe oltcit.ro in care se explica in detaliu fiecare parte deci din partea mea pentru ei...jos palaria...
Vorbim de Pupa, vorbim de Lascu dar cati dintre voi stiti care a fost de fapt primul care a pus turbo pe Oltcit in tara asta? Primul de la care au invatat toti??? Primul care mai mult, a facut torbo functional nu pe carb de R5GTT ci pe carbul de Oltcit???
Nu e nimeni rival....cel putin nu am vrut si nu am decand sa ajungem acolo....
bodyspeed is offline   Reply With Quote
Old 12-01-08, 19:17   #72
bogdanlascu

Stage 5
 
bogdanlascu's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 1,066
Member of:
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
[Oltcit]
Default Re: Alfa 33 vs Turbo

una peste alta vad ca tot pmd in sus si in jos ,el stie de toate astea?el nu are computer?el nu are net? el .......?nu credeti ca fiecare trebuie sa vb in numele lui si al cazanului lui?asa ca fratilor vorbiti in numele vostru sau gura........
__________________

oltcit 1.4 T
bogdanlascu is offline   Reply With Quote
Old 13-01-08, 02:11   #73
Ja_Rule

Stage 5
 
Ja_Rule's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 2,622
Member of:
[Moderators]
[Midnight Racers]
[Oltcit]
[DACIA]
[Echipa de sprijin]
[Dacia Rally Team]
[VW]
Default Re: Alfa 33 vs Turbo

nu vreau sa ma bag aiurea dar am avut placerea sa merg cu VYP`u (in dreapta) personal nu cred ca Dany are vre`o sansa in fata lu` Bogdan si cred ca stiu sa fac diferenta intre intre turbo si carburatoare (am mers cu B 34 SGM - 2,0 - turbo si am condus B 89 WRC - 1,8 - carburatoare) nu vreau sa supar pe nimeni ... e doar parerea mea
__________________
Berlină 1310 decocostârcită B 79 L E M ... Member of : Dacia Rally Team Motorsport ...
Regulamentul secţiunilor comerciale...Reguli generale pe forumul 4TuningRO...Feedback Dacia...Esenţial: scrieţi corect în limba română



"Suntem atât de răi incât ne ardem si intre noi"

Funerare auto (tractari)

0765.324.707 / 0765.948.147
Ja_Rule is offline   Reply With Quote
Old 13-01-08, 10:05   #74
Madalin Zolti
Guest
 
Posts: n/a
Default Re: Alfa 33 vs Turbo

nu vreau sa ma bag aiurea dar am avut placerea sa merg cu YBO`ul lui pupa (in dreapta) personal de cateva ori.Am vzt si VYP-ul lui Bogdan, stiu ce poate. Ce sa zic.. confirm ce a zis mai sus si Ja Rule
  Reply With Quote
Old 18-01-08, 03:08   #75
Alexey

Stage 4
 
Alexey's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 187
Default Re: Alfa 33 vs Turbo

Hai sa nu transformam topicul asta intr-o rivalitate Bucuresti vs. Craiova. Suntem din ce in ce mai putini, nu vad rostul. m avut motor comprimat, metoda chiulase de 1100 set de 1.3, cu carburator stock insa. Tragea foarte bine, nu am nici o indoiala ca unul cu alfe trage mai bine dar ca sa spui ca face un turbo, e cale lunga. Am avut ocazia sa conduc YBO-ul si sunt ferm convins ca un comprimat cu alfe nu are sanse. Daca prin absurd comprimatul ar castiga, inseamna ca sigur mai are si altceva. Nu vad cum un comprimat poate avea cuplul unui turbo, sub nici o forma. Si decat sa scriem ca sa facem posturi, mai bine intrebati-i intai pe protagonisti daca vor sa faca aceasta demonstratie.
Alexey is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -