Re: Renault R12 Gordini
Am citit vreo cateva posturi din topicul asta si tare m-am mai intristat. Ma asteptam la cu totul altceva. Il cunosc de foarte multi ani pe Nicu Iordache si pot recunoaste ca uneori are niste comportamente ciudate, mai bate si campii, se comunica greu cu el , le mai infloreste dar hai sa fim seriosi, mi se pare aiurea toata discutia asta.
E o persoana in varsta, care s-a indatorat pana peste cap in anii 80 si a dat pe masina asta mai mult decat pe o Dacia noua, care traieste dintr-o pensie mica de fost muncitor la uzina Dacia, traieste la tara si nu l-am auzit niciodata sa se vaite. Cativa adevarati pasionati il ajuta uneori sa participe la diverse evenimente RETROMOBIL sau la VTM. Si prezenta lui ne produce multa bucurie pentru ca noi il luam asa cum este, cu bune si rele. Cred ca ar trebui inchis subiectul omul Nicu Iordache pentru ca nu sunteti in masura sa-l judecati dupa 3-4 vorbe schimbate intr-o parcare.
Despre masina ceea ce nu intelegeti este ca masina asta are o valoare inestimabila PENTRU ROMANIA pentru ca la momentul asta e singura masina de curse care a supravietuit. O masina care a mers in Raliul Balcanic, Raliul Dunarii etc. O masina preparata de uzina , pe care observ ca multi o confunda cu R12 Gordini de serie. Omul o mentine intr-o forma acceptabila, pentru ca atata poate, financiar vorbind.
Masina nu e perfecta, e f corect, vopseau nu e 100% originala, unele piese au fost inlocuite chiar din perioada in care era activa, a suferit cateva accidente, motorul e uzat, masca e o nefericita alegere (desi exista cea originala, dar fiecare cu gusturile lui)
Probabil 99% din cei care posteaza aici si-ar dori aceasta masina. Nea Nicu e trecator, ca noi toti, masina va supravietui si asta e exclusiv meritul lui.
Restul stam si gargarisim in timp ce omul ala se chinuie cu banutii din pensie sa vina la curse ca sa apuce si generatiile tinere sa vada/auda pe viu un Gordini. In urma lui nu calca decat Silviu care din pacate vad ca are si el probleme. As fi foarte interesat sa aflu daca mari specialisti in Gordini au vazut in viata lor masinile astea alergand in anii '70 sau mai simplu, daca au vazut in viata lor alt Gordini in afara de cel al lui Nicu. Banuiesc ca majoritatea nu, deci vorbim discutii.
Cine vrea sa dea lectii de cum trebuie sa arate o masina de curse dupa 37 de ani sa puna mana pe una, s-o aduca in tara , si sa dea lectii cu masina lui, altfel sa ma iertati e pierdere de vreme. S-au importat sute de masini istorice in ultimii ani, nici un Gordini, iata o tema de discutie .
Sau e nea Nicu vinovat si de treaba asta ?
Last edited by AUTOMOBILIA; 06-10-10 at 10:41.
|