Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DACIA > Dacia tuning

Reply
 
Thread Tools
Old 18-10-07, 12:24   #166
UniculSGM
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
UniculSGM's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default Re: Renault R12 Gordini

Masina e de colectie, de aici vine valoarea ei. Ca si performante, nu mai este ce a fost pe vremuri.
UniculSGM is offline   Reply With Quote
Old 18-10-07, 13:45   #167
apline5

Stage 5
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 583
Default Re: Renault R12 Gordini

poate nu mai e ce era ...si sigur asta ...dar chestia e ca e un Gordini cu putina istorie ....ceea ce e mai rar ...
eu abia astept sa fie gata masina lui Silviu (b-75-uap) sa vad ce mai zice omu ....
apline5 is offline   Reply With Quote
Old 24-10-07, 23:36   #168
B 75 UAP

Stage 3
 
B 75 UAP's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 155
Default Re: Renault R12 Gordini

Quote:
Originally Posted by B-34-SGM View Post
Sa va povestesc de la intalnirea 1100 de anul asta...
...Este plin de impresii, el e cel mai tare, restul sunt prosti. Doar are singurul Gordini din tara, nu? Cel putin asa se minte singur. De cel din Bucuresti care este in RK, nici sa nu auda. Ala nu e Gordini... si vine el la RAR cu poze si documente care atesta ca ala nu e Gordini )

Incerca sa minta oamenii ca masina are vopseaua originala!!! Cat de retard sa fi sa crezi ca o masina care a alergat la raliu pe vremuri nu a fost lovita niciodata??? Plus ca e vopsita foarte prost pt o masina istorica cu pretentii, nota 7 din 10 as da pt vopsea. Nefinisata, etc.

De asemenea faza cu servodirectia originala de Renault Gordini iar m-a dat pe spate. Cica a fost luata de pe singura care a venit echipata cu asa ceva, de la francezi! Nu a avut niciodata servodirectie gordini. A adaptat o directie de Renault 20, si prostea lumea ca asa a fost masina. Se vedeau piese facute la strung, etc.

Vestitul motor cred ca haleste 1 litru de ulei la 1000 km, lasa nor de fum in spate. Cel putin asa era in vara, poate l-a reparat, cu toate ca nu cred.

A deschis capota 5 secunde. Cica sa nu spunem ca nu o deschide, cu toate ca nu il rugase nimeni sa faca asta. Motorul ala il vazusem cu mult timp in urma la intalnirile retromobil.

Mare minune daca mai are 90 CP motorul ala...
) Super tare! Am auzit si eu de amenintarile cu RAR-ul, ca va face tot posibilul sa nu-l inscriu... Bietul om, cred ca nu mai poate pune geana pe geana noaptea..
"Ala din Bucuresti nu e gordini" dar ar fi vrut sa-l ia!!!
Iar gluma proasta cu servodirectia si cu vopseaua originala mi-a servit-o si mie..
Plus ca mi s-a dat peste nas ca e al 7-lea cablu de capota "original" rupt din cauza celor ca mine care vor sa vada motorul..
B 75 UAP is offline   Reply With Quote
Old 25-10-07, 00:39   #169
UniculSGM
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
UniculSGM's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default Re: Renault R12 Gordini

n-ai ce sa ii ceri, omu e in lumea lui.
UniculSGM is offline   Reply With Quote
Old 25-10-07, 12:26   #170
B 19 LHT

Stage 3
 
B 19 LHT's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 93
Member of:
[DACIA]
Default Re: Renault R12 Gordini

Gordina "mare" si originala a lu' nea Nicu, care acum ceva timp nici nu avea fusta spate pentru stopuri mari, dar el are totusi vopsea originala!
P.S. Nu sunt in masura sa judec pe nimeni dar nu m-am putut abtine!
__________________
B 19 LHT is offline   Reply With Quote
Old 25-10-07, 14:18   #171
UniculSGM
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
UniculSGM's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default Re: Renault R12 Gordini

Masina e vopsita prost, si a alergat la curse, a fost vopsita de N ori.Era si normal, de cate ori o fi fost pocnita.

Poate vrei sa spui ca intr-un timp a avut stopuri mari de 1310(acum 3-4 ani daca nu ma insel), apoi i-a pus mici de 1300.
__________________

www.rustans.ro
UniculSGM is offline   Reply With Quote
Old 25-10-07, 15:02   #172
B 19 LHT

Stage 3
 
B 19 LHT's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 93
Member of:
[DACIA]
Default Re: Renault R12 Gordini

Exact acelasi lucru am vrut si eu sa spun.
B 19 LHT is offline   Reply With Quote
Old 25-10-07, 18:07   #173
Rasputin

Stage 5
 
Rasputin's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 523
Default Re: Renault R12 Gordini

Deci ce am inteles eu este ca masina cu numarul AG 12 GOR nu este Renault 12 Gordini asa cu zice propietarul si ar fi un Renault 12 sau o Dacia 1300(aranjata pe la motor).Si ca un Renault 12 Gordini (original) ar fi in Bucuresti in curs de restaurare si proprietarul masini cu numarul AG 12 GOR spune ca aceasta masina din Bucuresti nu este Renault 12 Gordini .
Ciudata treaba cu propietarul masina cu numarul AG 12 GOR ca nu permite vederea motorului .

Sa ma corecteze cineva daca nu este asa?
Rasputin is offline   Reply With Quote
Old 25-10-07, 20:11   #174
UniculSGM
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
UniculSGM's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default Re: Renault R12 Gordini

E gordini masina, fii linistit. E plin netul de poze cu motorul ei daca vrei sa il vezi.
UniculSGM is offline   Reply With Quote
Old 26-10-07, 02:36   #175
lancerEvo

Stage 5
 
lancerEvo's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 1,128
Default Re: Renault R12 Gordini

pai daca a alergat la raliuri nici o sansa sa aiba vopseaua originala, nu neaparat de la accidente, dar dupa o etapa de macadam....
lancerEvo is offline   Reply With Quote
Old 26-10-07, 10:16   #176
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Renault R12 Gordini

Va bateti coasa...degeaba!
Cum bine stiti daca nu esti atent pentru 2 secunde iese rugina si mananca masina, era la fel si la renault...
Despre caroserie atat ca nu avea gordini R12 R8 R8S serie de caroserie, numai un numar stupid dupa care nu ai ce cauta (asta inseamna ca poate fi orice caroserie de oriunde), numai mincile ranforsari defera, pe care gasesti inca pe net in Kit...deci in mod normal nimeni nu da seama ca este orig sau nu, mai ales daca a fost folosit la rallyuri.
Valoarea acestei masini este motorul, cutia, scaunele si bordul, restul e dacie pana '75.
In ungaria sunt 4 bucati, din care 2 inca alearga la rallyuri ca veteran, una anul asta era facut praf de 2 ori, anul trecut parca la fel (si praf insemna a ramas numai motorul, cutia si interiorul (cateva piese de suspensie).

Pozele sunt de la Mecsek Rally prológ - toilet (2007. 09. 20.) inafara de R8G-ul, care de 2 ani nu mai alearga, e prea rara pentru asa ceva.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	001.jpg
Views:	756
Size:	155.8 KB
ID:	377348   Click image for larger version

Name:	002.jpg
Views:	298
Size:	157.0 KB
ID:	377349   Click image for larger version

Name:	004.jpg
Views:	838
Size:	126.9 KB
ID:	377350  

Click image for larger version

Name:	005.jpg
Views:	163
Size:	121.2 KB
ID:	377351   Click image for larger version

Name:	006.jpg
Views:	191
Size:	140.4 KB
ID:	377352   Click image for larger version

Name:	007.jpg
Views:	168
Size:	127.2 KB
ID:	377353  

Click image for larger version

Name:	008.jpg
Views:	179
Size:	115.7 KB
ID:	377354   Click image for larger version

Name:	060616kaposvar2503_n.jpg
Views:	344
Size:	80.5 KB
ID:	377355  
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 26-10-07, 10:52   #177
B 75 UAP

Stage 3
 
B 75 UAP's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 155
Default Re: Renault R12 Gordini

Quote:
Originally Posted by Hexer View Post
Va bateti coasa...degeaba!
Cum bine stiti daca nu esti atent pentru 2 secunde iese rugina si mananca masina, era la fel si la renault...
Despre caroserie atat ca nu avea gordini R12 R8 R8S serie de caroserie, numai un numar stupid dupa care nu ai ce cauta (asta inseamna ca poate fi orice caroserie de oriunde), numai mincile ranforsari defera, pe care gasesti inca pe net in Kit...deci in mod normal nimeni nu da seama ca este orig sau nu, mai ales daca a fost folosit la rallyuri.
Valoarea acestei masini este motorul, cutia, scaunele si bordul, restul e dacie pana '75.
In ungaria sunt 4 bucati, din care 2 inca alearga la rallyuri ca veteran, una anul asta era facut praf de 2 ori, anul trecut parca la fel (si praf insemna a ramas numai motorul, cutia si interiorul (cateva piese de suspensie).

Pozele sunt de la Mecsek Rally prológ - toilet (2007. 09. 20.) inafara de R8G-ul, care de 2 ani nu mai alearga, e prea rara pentru asa ceva.
Micile ramforsari despre care vorbesti la R12G sunt talpile duble la lonjeroane, forma caroseriei deasupra cutiei de viteze, niste intarituri la tendoane, aripa stanga spate, fusta spate si traversa dintre oalele amortizoarelor, pe care sta bateria, care e mai lata decat la celelalte R12.. Daca le gasesti tu de cumparat pe net, iti dau eu banii pe ele.
Ca sa nu mai vorbim de R8G de 1300 cc care are mult mai multe diferente fata de modelul de serie. Cat despre serii, nu fii asa sigur: R12TL ca si Dacia 1300 are poansonata pe oala amortizorului tipul caroseriei (R1170 - la Renault mai are in capetele seriei si 2 romburi), la R12TS e R1177 iar la 12G e R1173, ba chiar mai mult, seria la R12, inclusiv Gordini, e poansonata invers decat la orice Dacie pana in 75, adica e scrisa sa poata fi citita din interiorul masinii, nu dinspre botul acesteia.
Ps. din cate vad in pozele cu cele de Ungaria, se poate si mult mai rau decat a lui nea Nicu...
B 75 UAP is offline   Reply With Quote
Old 26-10-07, 11:04   #178
Rasputin

Stage 5
 
Rasputin's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 523
Default Re: Renault R12 Gordini

Mersi SGM ca m-ai lamurit.
Am cautat ceva pe net si am gasit o poza cu motorul.
Rasputin is offline   Reply With Quote
Old 26-10-07, 11:30   #179
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Renault R12 Gordini

Quote:
Originally Posted by B 75 UAP View Post
Micile ramforsari despre care vorbesti la R12G sunt talpile duble la lonjeroane, forma caroseriei deasupra cutiei de viteze, niste intarituri la tendoane, aripa stanga spate, fusta spate si traversa dintre oalele amortizoarelor, pe care sta bateria, care e mai lata decat la celelalte R12.. Daca le gasesti tu de cumparat pe net, iti dau eu banii pe ele.
Ca sa nu mai vorbim de R8G de 1300 cc care are mult mai multe diferente fata de modelul de serie. Cat despre serii, nu fii asa sigur: R12TL ca si Dacia 1300 are poansonata pe oala amortizorului tipul caroseriei (R1170 - la Renault mai are in capetele seriei si 2 romburi), la R12TS e R1177 iar la 12G e R1173, ba chiar mai mult, seria la R12, inclusiv Gordini, e poansonata invers decat la orice Dacie pana in 75, adica e scrisa sa poata fi citita din interiorul masinii, nu dinspre botul acesteia.
Ps. din cate vad in pozele cu cele de Ungaria, se poate si mult mai rau decat a lui nea Nicu...

Despre ranforsari, cauta pe ebay.fr, cate o data mai apare, sau forumuri de acolo unde sunt descrise cu poze si date diferentele intre 12 normal is Gordini.
Despre gordinile din ungaria, astea sunt folosite, nu ca si lui nea Nicu...sa nu comparam o masina care tot anul sta in garaj si una pentru rally...cel apbastru are masurat primavara asta 112 cai la roata (ceace dupa 3 decenii e remarcabil)
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 26-10-07, 11:52   #180
B 75 UAP

Stage 3
 
B 75 UAP's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 155
Default Re: Renault R12 Gordini

Ok, mersi, crede-ma ca sunt zi de zi pe ebay.fr...
Ai drepate, nu prea putem face comparatie intre o masina de raliu, care iese de 4 ori pe an din garaj si a lui nea Nicu.. si a lui tot la raliuri a fost folosita, ba chiar a lui e folosita zilnic, pt ca nu are alta masina ... la mine e stramb tot pedalierul de la pietroaiele luate pe sub el
Ps. Cam atat ar trebui sa aiba, 125 cp SAE - 113 cp DIN, iti inchipui ca motorul a fost refacut de n ori in cele 3 decenii..
B 75 UAP is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -