Automobilul national al romanilor isi schimba infatisarea, la toamna.
Specialistii in design al concernului Renault intentioneaza sa mai indulceasca din formele inestetice ale actualului model, forme care au facut din Logan unul dintre cele mai urate autoturisme din clasa compacta.
La toamna, in septembrie, masina nationala a romanilor va suferi cateva modificari estetice, dar va primi si o "inima" noua.
Propulsorul, anuntat deja oficial, va fi pe benzina, de 110 cai-putere, 1,6 litri si 16 valve.
Dupa toate probabilitatile, Logan isi va arata noile forme la Salonul Auto de la Paris, la marele eveniment auto urmand sa fie prezentata, in premiera mondiala, si varianta break a masinii fabricate la Colibasi.
Primul face-lift pentru Logan 24 Iunie 2006
Automobilul national al romanilor isi schimba infatisarea, la toamna.
Specialistii in design al concernului Renault intentioneaza sa mai indulceasca din formele inestetice ale actualului model, forme care au facut din Logan unul dintre cele mai urate autoturisme din clasa compacta.
La toamna, in septembrie, masina nationala a romanilor va suferi cateva modificari estetice, dar va primi si o "inima" noua.
Propulsorul, anuntat deja oficial, va fi pe benzina, de 110 cai-putere, 1,6 litri si 16 valve.
Dupa toate probabilitatile, Logan isi va arata noile forme la Salonul Auto de la Paris, la marele eveniment auto urmand sa fie prezentata, in premiera mondiala, si varianta break a masinii fabricate la Colibasi.
Potrivit celor de la "Automarket", care au preluat fotografiile si unele informatii de pe alte site-uri specializate, numele de cod in documentele noului model de Logan este "Collection 2".
Diferentele, destul de vizibile, sunt in partea frontala. Grila a capatat un rol principal, dar si partea din spate va fi schimbata - "capacul portbagajului va avea incorporat un eleron. Capota va fi un pic mai "cocosata", aratand mai sport, iar jantele (care vor fi ca echipament optional) au forme mai atractive.
Stopurile vor fi din geam clar, oglinzile vor fi identice cu cele care se regasesc acum pe Renault Megane. Vor avea optiuni de manevrare si degrivare electric.
La interior, schimbarile sunt si ele, mai mult sau mai putin vizibile. Se vor schimba cadranele, consola centrala va fi retusata, sistemul audio va fi dintre cele mai bune (cel mai probabil Blaupunkt), iar volanul imbracat in piele sintetica.
asemenea, clapele care deschid usile si capul levierului cutiei de viteze vor fi cromate, dand interiorului un aer mai sportiv.