14-01-09, 21:32
|
#1
|
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 632
Member of: [DACIA]
|
Tuning motor diesel 1.5 Dci de logan
Ce tuning pentru merge pentru motoru asta de 65 de cai ?? O evacuare si un cip(care nu e recomandat pt diesel ) , si un filtru sport (care mai mult rau ii face) . Deci evacoareacfeca o aduce pe la 70 si de cai ... da ca sa mai maresti ??
Last edited by Daniel_Toa; 05-10-09 at 14:24.
|
|
|
15-01-09, 21:15
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 550
Member of: [RENAULT]
|
Re: Tuining motor diesel 1.5 Dci de logan
Tu nu ai ce face ??Lasa masina asa cum a venit ea ca vorbesti numai prosti,dupa ce ii imbunatatesti suspensia,franele,alte roti, iti zic eu ce sa ii faci sa o duci la 120+cp....
|
|
|
16-01-09, 08:30
|
#3
|
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 632
Member of: [DACIA]
|
Re: Tuining motor diesel 1.5 Dci de logan
Nu chiar 120... de pe la 100 sau 90 ?? Io nu am masina ,da mi se pare cam blanda cu 65 de cai ...
|
|
|
17-02-09, 05:18
|
#4
|
Stock
Join Date: May 2008
Posts: 2
|
Re: Tuining motor diesel 1.5 Dci de logan
Senzatia se schimba doar cu o resoftare: 84 cp si 200 Nm cuplu (la 1700 rpm)
Recomand DIMSPORT.ro
|
|
|
19-02-09, 23:07
|
#5
|
Stock
Join Date: Feb 2009
Posts: 5
|
Re: Tuining motor diesel 1.5 Dci de logan
nu recomand tuning la max...motorul se forteaza
|
|
|
20-02-09, 11:44
|
#6
|
Stock
Join Date: May 2008
Posts: 2
|
Re: Tuining motor diesel 1.5 Dci de logan
motorul ar suporta mai mult. nu se mai urca pentru a nu fi afectate discul de ambreiaj, planetarele, turbina.
|
|
|
21-02-09, 11:37
|
#7
|
Stage 2
Join Date: Aug 2008
Posts: 48
|
Re: Tuining motor diesel 1.5 Dci de logan
Planetarele si discul de ambreiaj stock rezista pana la 135cp si 310nm.
Iar pentru a ajunge la puterea asta nu ai cum fara o turbina care sa iti scoate cel putin 1.7 bari.
|
|
|
07-03-09, 00:35
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 483
Member of: [DACIA]
|
Re: Tuining motor diesel 1.5 Dci de logan
ai putea sa incerci din soft am vazut ca se ajunge undeva pe la 87-90 cp
are cineva filmulete sau macar a auzit vreodata o toba sport pe 1.5 dci?
|
|
|
07-03-09, 00:39
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 1,818
Member of: [Moderators] [FOTO] [4Tuning International]
|
Re: Tuining motor diesel 1.5 Dci de logan
cutia e pa la o combinatie d-asta.
|
|
|
07-03-09, 11:21
|
#10
|
Stage 4
Join Date: Dec 2008
Posts: 253
|
Re: Tuining motor diesel 1.5 Dci de logan
Quote:
Originally Posted by aditzu08
ai putea sa incerci din soft am vazut ca se ajunge undeva pe la 87-90 cp
are cineva filmulete sau macar a auzit vreodata o toba sport pe 1.5 dci?
|
Ceva de genu suna toba sport pe dci https://www.youtube.com/watch?v=o0Wmt77F1sc
|
|
|
07-03-09, 20:21
|
#11
|
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 483
Member of: [DACIA]
|
Re: Tuining motor diesel 1.5 Dci de logan
mersi mult.suna destul de bine.....s-o merita sa pun pe diesel toba?
|
|
|
07-03-09, 21:57
|
#12
|
Stage 4
Join Date: Dec 2008
Posts: 253
|
Re: Tuining motor diesel 1.5 Dci de logan
Se merita daca vrei putin zgomot sa schimbi doar finala.
|
|
|
09-03-09, 11:19
|
#13
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 306
Member of: [DACIA]
|
Re: Tuining motor diesel 1.5 Dci de logan
fa o resoftare,un filtru sport,evacuare mai buna si cred ca 80 cp iti vor ajunge sa nu ai probleme
|
|
|
09-03-09, 11:38
|
#14
|
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 632
Member of: [DACIA]
|
Re: Tuining motor diesel 1.5 Dci de logan
Quote:
Originally Posted by serady
fa o resoftare,un filtru sport,evacuare mai buna si cred ca 80 cp iti vor ajunge sa nu ai probleme
|
Filstru sport face mai mult rau la un diesel ... ... cred ca toate astea , resoftare , evecuare sport cap coada , aduc dieselu de 70 de cai de pe logan in jur de 100
|
|
|
09-03-09, 21:25
|
#15
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 550
Member of: [RENAULT]
|
Re: Tuining motor diesel 1.5 Dci de logan
Deci din resoftare se poate scoate destu din 65 si 90 , dar fortezi turbina...si se va duce repede, baga o remapare,baga un intercular,schimba turbina,mareste presiunea,o evacuare,nu filtre sport ca sunt egale cu -0,bafta...si ai grija la cutie si planetare.
|
|
|
|
|