am aceasta masina de ceva timp, dar tot despre timp vine vorba cand ma gandesc la ea. nu prea am avut timp in ultima perioada, timp necesar sa ma ocup un pic de ea. masina merge foarte frumos, a fost restaurata NUMAI cu piese OEM. inclusiv bara fata, rotile, destul de greu de adus din state - dimensiuni mari.
dupa ce de cativa ani ma bucur de ea in nemodificata, decat cateva lucruri marunte am decis sa o transform inca o data, planurile mele pentru ea sunt imennse, iar pana acum pot sa spun ca am strans cate ceva piese pentru a face mutarea, ramanand totusi piesele cele mai importante si mai scumpe de cumparat dar din cauza altor prioritati momentane a trebuit sa aman un pic aceasta etapa
superba masina, sa o stapanesti sanatos, totusi eu as opta ptr un alt gen de jentzi, ceva mai sportiv..in 5 spitze...
p.s daca nu vedeam numarul credeam ca e din state masina m-am uitat si de unde esti m-am gandit clar...detroit ..drumul taberei..
superba masina, sa o stapanesti sanatos, totusi eu as opta ptr un alt gen de jentzi, ceva mai sportiv..in 5 spitze...
p.s daca nu vedeam numarul credeam ca e din state masina m-am uitat si de unde esti m-am gandit clar...detroit ..drumul taberei..
acum vreau sa imi cumpar alte jante, dar atunci cand le-am luat chiar mi-am dorit aceste roti - sunt OEM, pe 18" cu 8.5 latime si cel mai important sunt din doua bucati, iar cauciucurile sunt noi. vreau sa le schimb cu altele pe care le voi lua tot din US, sau poate din Japonia - nu stiu inca sigur. Poate gasesc pe careva sa le vand, cuiva tot cu un 3000GT, pentru ca stiu ei cat de greu se gasesc roti care treaca peste etrieri (ma refer la mk2 vr-4/TT)