va rog nu stricati topiculll,,,,,,,,, si era sa uit sa va spun, masina si-a schimbat proprietarul,,, aceste este acuma RADU LKW, si va fi masina lui de vtm sau cnr, inca asta nu am reusit sa descopar.
__________________
puterea este nimic fara control
zi.mi si mie care e rostu acelor reclame p usa.....pt mine arata ca si cum tzi.ai fi luat un sacou VERSACE sau mai stiu yo ce firma si ai umbla cu eticheta p afara
nu stric nu nimic topicul.... am facut o sugestie si daca nu e bine primita imi cer scuze.... nu cunosc modificarile facute pe ea. totusi e o masina grozava... daca nu va convine punctul meu de vedere atunci nu mai postez aici.... oricum, am macar drept la exprimare
initial va scrie grupa N, masina de coasta...apoi, daca totul merge bine, grupa H...coasta si CNR
bani sa fie, ca momentan e criza...
Asteptam cu nerabdare detalii si EVOlutia masinii. Daca iese apropiata de cea neagra o sa fie ceva interesant.
Ps: unde o pregatesti?....sau o faci in "curtea" proprie?
Asteptam cu nerabdare detalii si EVOlutia masinii. Daca iese apropiata de cea neagra o sa fie ceva interesant.
Ps: unde o pregatesti?....sau o faci in "curtea" proprie?
cea neagra a devenit cam puternica dupa noua turbina si pt "experienta" mea nu se preteaza la CNR, dar pt coasta ar fi buna atata putere
momentan nu o pregatesc nicaieri, masina, ca si mine de altfel, se "bucura" de criza...daca apar vremuri mai stralucite, 80% din munca(ramforsarea caroseriei, montarea rollbar+suspensie, frane+transmisie si interior+vopsit) se va face in curtea proprie si restul (interne motor, alimentarea cu benzina, reglaje etc) probabil la colina
__________________
ex LKV, now EVO IX Redefines My Cornering