Multumesc pentru aprecieri.Nu ma supar daca la unii dintre voi nu va place modelul asta.Mie mi-a placut foarte mult de cum l-am vazut.
Si intr-adevar puterea declarata este de 263CP. Pe forumurile dedicate Mitsubishi din SUA insa, baietii care le-au testat pe dyno spun ca au scos 236CP. http://club4g.org/board/members-ride...month-now.html
Multe din modelele noi nu dezvolta pe standuri puterea declarata din cauza ca standurile nu pot simula atmosfera reala. Asta nu arata decat deficiente ale standului.
Pai deja i-am o intrebare lui Sebastian in legatura cu RacingCode. Deocamdata astept sa termin cu RAR si inmatriculare. Trebuie sa ii fac test dinamic de noxe si toate prostiile. Asa ca nu o sa ma bag la modificat decat dupa ce termin cu toate hartiile.
Oricum vreau sa stiu ce pot obtine si cu ce costuri, pentru a imi face un buget, in functie de prioritati.
Merci pentru sfaturi.
Asa este. Mai este una insa este versiunea SPYDER, fara bodykit si cu motorizarea de 2.4L
Intr-un final am reusit sa o inmatriculez in Romania si am inceput sa bag bani in tuning.
Probabil intr-o luna jumate o sa imi soseasca toate piesele din SUA.
felicitari :P chiar daca nu sunt un fan al acestei generatii pot sa zic ca si asa iti atrage atentie imediat... arata superb , am vazut un model exact ca al tau in satulin care stau harman langa brasov... si pot sa zic cai superba masina... :P
ceea cei ciudat ca la generatia asta foarte multi au culoarea la masina ca a ta
Poze decat cu piesele care mi-au sosit saptamana trecuta.
Deocamdata nu e nimic instalat pe masina pt ca vreau sa ajung in Bucuresti sa o pun pe dyno sa vad cat scoate stock. Sunt curios sa vad ce plus vor aduce modificarile.
Toate modificarile trebuiesc puse in valoare de un ECU reflash sau un piggyback.
Daca tot ajung in Bucuresti vreau sa dau o tura la Mastertuner si la RacingCode sa vad care este cea mai buna solutie.
Stiu ca Racingcode au scos propriul standalone, dar teoretic pretul pt setat ar trebui sa fie mult, mult mai mare decat UNICHIP-ul. Voi vedea marti. Nu se justifica sa merg standalone doar pt bolt-ons.
Stiu ca Racingcode au scos propriul standalone, dar teoretic pretul pt setat ar trebui sa fie mult, mult mai mare decat UNICHIP-ul. Voi vedea marti. Nu se justifica sa merg standalone doar pt bolt-ons.
pai atunci ai putea sa mergi undeva sa-ti faca modificari in ecu-ul standard al masinii