02-06-15, 13:20
|
#16
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 353
Member of: [Nissan] [PARTICIPANT CURSE] [BMW]
|
Re: Mitsubishi Lancer X
Frumos facut,lucrat curat...nu pot decat sa te felicit.
|
|
|
05-06-15, 06:11
|
#17
|
Stage 4
Join Date: Jun 2006
Posts: 265
Member of: [Oltcit] [Nissan] [Mitsubishi]
|
Re: Mitsubishi Lancer X
Multumesc frumos, incerc s-o tin cat de mult la linie, sa fie un tuning placut vizual, dar voi intra putin si la performante, nu mult dar cate ceva se poate imbunatatii si acolo. La final probabil ii voi da si un bodykit(desi nu e sigur, imi place si cel standard) dar sigur va primi kit de coilovers Tein street basis dumper(vreau sa o cobor putin si sa fie putin mai rigida). Franele deja sint(powersport) doar astept sa le uzez pe cele originale inainte sa le schimb, si niste bare stabilizatoare(daca mai e cazul, vedem). Toba finala are deja de la Greedy, sunet foarte bun, partea buna e ca la relanti nu face deloc zgomot, urca treptat si incepe sa se auda cum trebuie de la 2000 rpm in sus, deci ii ideal, nu atrage atentia la politie(si aici sint cam ilegale modificarile la evacuare in lege, dar sint tolerate daca nu deranjeaza).
Cam asta e in plan, poate si un filtru aer(short ram intake de la K&N sau Injen) sa mai castig acolo ce am pierdut cu gumele sport de la bridgestone, am aderenta foarte buna dar am pierdut putin din cuplu. Nu neaparat cuplu, dar motorul e putin incetinit de jantele mai mari putin si gumele cu aderenta foarte buna, oricum se simte foarte putin diferenta ptr ca e 4B11 ( 2.0 L 16 valve, 148 cp din fabrica), aceelasi motor ca pe Evo doar fara turbo si cu alte rapoarte/setari etc.
|
|
|
05-06-15, 08:49
|
#18
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 353
Member of: [Nissan] [PARTICIPANT CURSE] [BMW]
|
Re: Mitsubishi Lancer X
Viitorul suna bine. Poti incerca filtrul cu carcasa de carbon de la Simota, eu unul sunt extrem de incantat de el ( este un filtru de aer universal si vine in trei masimi : Small,Medium si Large ) - eu il am pe cel Large si sunt extrem de multumit , il mai dau jos din cand in cand si il intretin cu kitul de intretinere de la K&N. Avantajul este ca nu se incinge si are randament mult mai bun ( carbonul actioneaza ca heat shield ) .
Poti sa te joci foarte mult cu tuningul de performanta,totul e sa sti ce buget ai si ce iti doresti
__________________
|
|
|
07-06-15, 21:31
|
#19
|
Stage 4
Join Date: Jun 2006
Posts: 265
Member of: [Oltcit] [Nissan] [Mitsubishi]
|
Re: Mitsubishi Lancer X
Multumesc de idee, o sa-l caut si eu pe net, merita incercat. Ca performante mai mult decat am scris mai sus nu cred ca ma bag, e totusi singura masina ce-o am si circula zilnic. Cand termin finantarea la mitsubishi o sa i-au inca una ca si fie vehiculul de zi cu zi iara Lancerul va ramane ,,jucaria" de weekend si doar vara. Initial m-am gandit si la un Turbo, dar am garantie 10 ani sau 160.000 km pe motor si transmisie, daca incep cu turbo pot sa-mi i-au adio de la garantie. Eu sint oricum multumit de performantele ce le da motorul, e capabil, dar era franat de admisia stock si evacuarea stock, acum cu evacuare Greedy totul s-a schimbat, cu filtrul de aer probabil se va schimba si mai mult Oricum eu n-o duc la liniute, probabil pe circuit va ajunge cateodata In rest ce sa zic, foarte multumit de masina, are un an jumate si 18.000 km, nici o problema in exploatare, sint foarte multumit. Senzorii de presiune din roti isi tot pierd programarea, dar pe jantele de 18" de vara nici nu am pus, anual trebuie sa merg la dealer sa-mi reprogrameze senzorii, lucru care m-ar costa 80$ anual, deci un mare nu. Pot sa rulez foarte bine chiar daca nu-mi indica presiunea in roti, am invatat sa conduc pe Oltcit, sint capabil si singur sa-mi dau seama daca am pana de cauciuc sau nu ) iara presiunea o verific din 2 in 2 sapt eu asa ca nici o grija
|
|
|
08-06-15, 09:01
|
#20
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 353
Member of: [Nissan] [PARTICIPANT CURSE] [BMW]
|
Re: Mitsubishi Lancer X
Quote:
Originally Posted by A2racer(Ovi)
Multumesc de idee, o sa-l caut si eu pe net, merita incercat. Ca performante mai mult decat am scris mai sus nu cred ca ma bag, e totusi singura masina ce-o am si circula zilnic. Cand termin finantarea la mitsubishi o sa i-au inca una ca si fie vehiculul de zi cu zi iara Lancerul va ramane ,,jucaria" de weekend si doar vara. Initial m-am gandit si la un Turbo, dar am garantie 10 ani sau 160.000 km pe motor si transmisie, daca incep cu turbo pot sa-mi i-au adio de la garantie. Eu sint oricum multumit de performantele ce le da motorul, e capabil, dar era franat de admisia stock si evacuarea stock, acum cu evacuare Greedy totul s-a schimbat, cu filtrul de aer probabil se va schimba si mai mult Oricum eu n-o duc la liniute, probabil pe circuit va ajunge cateodata In rest ce sa zic, foarte multumit de masina, are un an jumate si 18.000 km, nici o problema in exploatare, sint foarte multumit. Senzorii de presiune din roti isi tot pierd programarea, dar pe jantele de 18" de vara nici nu am pus, anual trebuie sa merg la dealer sa-mi reprogrameze senzorii, lucru care m-ar costa 80$ anual, deci un mare nu. Pot sa rulez foarte bine chiar daca nu-mi indica presiunea in roti, am invatat sa conduc pe Oltcit, sint capabil si singur sa-mi dau seama daca am pana de cauciuc sau nu ) iara presiunea o verific din 2 in 2 sapt eu asa ca nici o grija
|
http://www.simota.com/
http://www.knfilters.com/
Vezi pe aici care iti face cu ochiul
|
|
|
01-06-18, 07:01
|
#21
|
Stage 4
Join Date: Jun 2006
Posts: 265
Member of: [Oltcit] [Nissan] [Mitsubishi]
|
Re: Mitsubishi Lancer X
Imi cer scuze de absenta. Am lipsit multa vreme, o gramada de chestii de facut, dupa o vreme probabil parola nu a mai fost buna etc.
Masina exista si evolueaza frumos, o sa incerc sa intru si de pe telefon(toate pozele sint pe tel.) Pana in momentul de fata are cam asa: -
Admisie de aer rece Injen(cu filtrul de aer jos in spatele grilei din bara fata), Bara stabilizare fata din otel DC sport, bara stabilizare spate Megan Racing(aluminiu), Discuri frane perforate Stoptech cu placute de frana ceramica, Suspensie completa reglabila pe inaltime(coilovers) Tein Flex-Z, cu posibilitate de ajustare a camberului pe fata si reglaj ptr comfort/sport pe toate 4(reglaj facut de un surub in capul telescopului, 16 clicuri, de la full soft la foarte tare, fara sa modific compresia arcului). Toba finala sport Greedy, Jante de 18" cu gume Bridgestone Potenza sport. Iara estetica deocamdata doar eleron Evo X si neoane(verzi) dedesubt LEDGLOW. Interior am schimbat doar burduful shimbatorului de viteze cu un MOMO din piele si capul schimbatorului de viteze din piele neagra cu cusatura rosie(asta e no name, probabil facut prin China glumesc)
Initial am montat arcuri Eibach Sportline pe telescoapele originale, iar masina a coborat exact cat imi place mie si a functionat superb 3 ani, telescoapele nu aveau nici o problema. Problema ce am intalnit-o a fost legata de rulmentii de sarcina care eram obligat sa-i schimb odata pe an. Pana la urma ne gasind telescoape bilstein(sau ceva mai sport) ptr modelul meu(Au facut doar ptr Evo X) si rulmenti de sarcina adecvati am decis sa schimb complet suspensia cu Tein Flex-Z.
Deocamdata atat, revin cu poze de pe tel daca ma pot loga de pe tel
Last edited by A2racer(Ovi); 01-06-18 at 07:26.
|
|
|
|
|