Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > MITSUBISHI > Masina mea Mitsubishi

Reply
 
Thread Tools
Old 16-12-12, 18:35   #1
boxu

Stock
 
boxu's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 5
Member of:
[Opel]
Default Mitsubishi eclipseIV

Salut , am o problema cu masina , un eclipse 4 model 2006 , fiind prea inalt i-am schimbat arcurile stock cu unele super sport.Mi-a lasat-o cu vreo 5cm pe spate si cu vreo 4 pe fata.Problema e ca acum se aude un sunet de amortizor pe fata la denivelari si pe partea dreapta e diferenta de inaltime fata de partea stanga,respectiv pe spate 5 mm si pe fata 11 mm.Producatorul spune ca e imposibil sa fie vreo problema din fabrica privind arcurile.Arcurile sunt megan springs.Sa fie montate prost pe fata ? Daca aveti vreo idee va raman dator.
boxu is offline   Reply With Quote
Old 18-12-12, 18:36   #2
dan_eclipse4g63t

Stage 5
 
dan_eclipse4g63t's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 649
Member of:
[Mitsubishi]
Default Re: Mitsubishi eclipseIV

Quote:
Originally Posted by boxu View Post
Salut , am o problema cu masina , un eclipse 4 model 2006 , fiind prea inalt i-am schimbat arcurile stock cu unele super sport.Mi-a lasat-o cu vreo 5cm pe spate si cu vreo 4 pe fata.Problema e ca acum se aude un sunet de amortizor pe fata la denivelari si pe partea dreapta e diferenta de inaltime fata de partea stanga,respectiv pe spate 5 mm si pe fata 11 mm.Producatorul spune ca e imposibil sa fie vreo problema din fabrica privind arcurile.Arcurile sunt megan springs.Sa fie montate prost pe fata ? Daca aveti vreo idee va raman dator.
daca ti-ai luat doar arcuri si ai amortizoare stok ,atunci nu o sa tina foarte mult suspensia.amortizoarele deja au o cursa foarte scurta acum fata de stock.
si deaceea seaude si bataia de amortizor.

diferenta de inaltime este din reglaj mai verifica o data
sper ca ti-am fost cat de cat de folos.numai bine
dan_eclipse4g63t is offline   Reply With Quote
Old 18-12-12, 19:06   #3
boxu

Stock
 
boxu's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 5
Member of:
[Opel]
Default Re: Mitsubishi eclipseIV

arcurile astea sunt facute pentru amortizoarele stock.Le-am importat din america ..abia le-am gasit.La asta m-am gandit si eu sa fie bataie de amortizor fiind cursa prea scurta ..dar nu cred ca asta e.Au aceeasi lungime ca cele originale.Iti pun o poza cu ele.Azi le-am verificat iar, ma gandeam totusi sa nu mi le fi pus aia bine in suporti dar stau bine.Nu stiu...ce sa mai zic..
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	P14-12-12_09.46.jpg
Views:	75
Size:	204.5 KB
ID:	2639915  
boxu is offline   Reply With Quote
Old 20-12-12, 20:17   #4
dan_eclipse4g63t

Stage 5
 
dan_eclipse4g63t's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 649
Member of:
[Mitsubishi]
Default Re: Mitsubishi eclipseIV

Quote:
Originally Posted by boxu View Post
arcurile astea sunt facute pentru amortizoarele stock.Le-am importat din america ..abia le-am gasit.La asta m-am gandit si eu sa fie bataie de amortizor fiind cursa prea scurta ..dar nu cred ca asta e.Au aceeasi lungime ca cele originale.Iti pun o poza cu ele.Azi le-am verificat iar, ma gandeam totusi sa nu mi le fi pus aia bine in suporti dar stau bine.Nu stiu...ce sa mai zic..
MDA,singura varianta ramane asezarea lor din ce vad,
bafta
dan_eclipse4g63t is offline   Reply With Quote
Old 21-12-12, 23:39   #5
Lazy92DSM

Stage 2
 
Join Date: May 2011
Posts: 49
Member of:
[Mitsubishi]
Thumbs up Re: Mitsubishi eclipseIV

Quote:
Originally Posted by boxu View Post
Salut , am o problema cu masina , un eclipse 4 model 2006 , fiind prea inalt i-am schimbat arcurile stock cu unele super sport.Mi-a lasat-o cu vreo 5cm pe spate si cu vreo 4 pe fata.Problema e ca acum se aude un sunet de amortizor pe fata la denivelari si pe partea dreapta e diferenta de inaltime fata de partea stanga,respectiv pe spate 5 mm si pe fata 11 mm.Producatorul spune ca e imposibil sa fie vreo problema din fabrica privind arcurile.Arcurile sunt megan springs.Sa fie montate prost pe fata ? Daca aveti vreo idee va raman dator.

Salut! Diferenta de inaltime poate fi si de la asezarea gresita a arcului pe amortizor. Capatul unde spirele sunt mai comprimate trebuie sa vina in partea de sus, in flansa. Verific sa fie montate identic in ambele parti. Asigura-te ca jos, capatul arcului se aseaza fix in locasul de pe amortizor. In legatura cu bataia, incearca sa mai strangi suruburile de la flanse dupa ce ai montat roata si masina este coborata pe sol.

Bafta!
Lazy92DSM is offline   Reply With Quote
Old 30-12-12, 17:40   #6
DjoDjo

Stock
 
Join Date: Oct 2012
Posts: 8
Default Re: Mitsubishi eclipseIV

scz de offtopic dar avem nevoie de niste likeuri pentru un eclipse rosu , sa il vedem perlat sau cameleon , multumesc anticipat si raman dator pentru likeuri https://www.facebook.com/photo.php?fb...type=1&theater
DjoDjo is offline   Reply With Quote
Old 11-09-13, 13:15   #7
boxu

Stock
 
boxu's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 5
Member of:
[Opel]
Default Re: Mitsubishi eclipseIV

Cam tarziu mi-am adus aminte sa scriu dar e bine si acum.S-a rezolvat problema..dupa ce am fost la multi mecanici priceputi prin reprezentante .. nu stiau ce masina e ce-i cu ea,mi-am dat seama singur, problema era de fapt intre doua spirale atingeu fier pe fier..in loc de plasticul ala din fabrica am pus o bucata de furtun.Acum e perfect nu se mai aude nimic.Am atasat si cateva poze cu masina inainte si dupa montaj.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSCF0081.JPG
Views:	48
Size:	3.85 MB
ID:	2852802   Click image for larger version

Name:	2012-11-06 15.57.02.jpg
Views:	39
Size:	1.90 MB
ID:	2852805   Click image for larger version

Name:	2012-11-06 15.57.23.jpg
Views:	37
Size:	1.96 MB
ID:	2852806  

Click image for larger version

Name:	DSCF0926.JPG
Views:	42
Size:	4.91 MB
ID:	2852807   Click image for larger version

Name:	DSCF0931.JPG
Views:	28
Size:	4.43 MB
ID:	2852808  
boxu is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -