L-am cumparat in 2009 cand a terminat leasingul de la o firma romano-germana aveau vre-o 22 de buc. avea 64 000 de km. acum am facuti 89000 , pana acum iam schimbat bateriile , o bujie incadescenta , si dupa un drum in delta dunarii [ chilia veche ] a trebuit sa i strang barele de torsiune deoarece se slabisera si se auzea un scartait inervant , bucse schimbate la bara de stabilizare si bucsa care fixeaza diferentialul de sasiu ,schimbul de ulei si filtre la 10000 de km , ulei numai mobil 15w-40 , consumul pana in prezent ca in cartea tehnica a masini 9 afara 13 in oras mediu 10 , in afara de mentionat ca ce este peste 100 km/ora e cu totul alt consum cu cat creste viteza peste 100 km/h creste si consumul , cu tractiunea numai pe spate necesita atentie pe carosabil umed datorita cuplului mare ,viteza recomandata de producator in certificat este de 148 km/h eu am mers si ci 165 km/h si mai era loc si de mai mult , mult mai mult .
Se comporta excelent pe off road chiar si la viteze foarte mari , ataca santuri adanci si planuri cu unghi foarte mare de inclinare fara nici o problema toate acestea datorita barelor de torsiune si barei stabilizatoare pacat ca nu le-au folosit si la modelele noi si sau prostit cu arcuri pe amortizoare si perne de aer la modelele noi Pajero si L 200 castigand confort dar perzand la fiabilitate .
Pentru cunascatori am 2 intrebari :
-Cand se schimba distributia si ce anume se schimba ?
-De ce cand e la neutru pe loc si o turez nu se tureaza mai mult de 1800 de turatii peste aceasta cota refuleaza ?