02-09-06, 14:31
|
#1
|
Mitsubishi Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 389
Member of: [Mitsubishi]
|
Lancer 2.0 SND intense 135 CP
Mi l-am cumparat de vre-o 2 luni. vreau sa incep sa mai lucrez la ea. In prima faza sa vopsesc etrierii si sa ii pun ceva vinil. Dati-mi sfaturi referitoare la motor (filtru aer sport, cip tuning, tobe, etc)
|
|
|
06-09-06, 00:33
|
#2
|
X-Team Racing Club Member
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,520
Member of: [X-Team Racing Club] [VW]
|
Re: Lancer 2.0 SND intense 135 CP
super tare masina sa o stapanesti sanatos ! si culoarea e calumea ! cum merge ? e suparata ? spor la lucru cu filtru cip si tobe
|
|
|
06-09-06, 17:01
|
#3
|
Mitsubishi Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 389
Member of: [Mitsubishi]
|
Re: Lancer 2.0 SND intense 135 CP
Merge suuuper, .......evident cam de la 4000 de ture in sus se simte cu adevarat..
|
|
|
06-09-06, 19:00
|
#5
|
Mitsubishi Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 389
Member of: [Mitsubishi]
|
Re: Lancer 2.0 SND intense 135 CP
Multzam de link-uri...
|
|
|
07-09-06, 19:40
|
#6
|
Stage 2
Join Date: Feb 2004
Posts: 45
|
Re: Lancer 2.0 SND intense 135 CP
Looking good. Stopuri spate in schimb ar arata mai bine negre. Un prieten are masina asta (versiunea americana) si merge destul de bine. Are cam 70.000 km pe ea si nici o problema. Asa ca bafta cu ea
|
|
|
07-09-06, 20:02
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,717
|
Re: Lancer 2.0 SND intense 135 CP
Vrei viniluri, folie carbon da-mi un PM, cred ca te pot ajuta .
|
|
|
07-09-06, 21:14
|
#8
|
Stage 1
Join Date: Jan 2006
Posts: 22
|
Re: Lancer 2.0 SND intense 135 CP
Pai uite si stopurile negre : http://www.roadracemotorsports.com/ralliartdress.htm
Dar, parerea mea este ca poti sa ti le faci singur negre, le desfaci, vopsesti partea cromata, si le lipesti la loc
Oricum stopurile negre sunt ori aftermarket ori facute precum am descris mai sus.
Americanii n-au bord si volan, schimbator ... de Evo cum avem noi europenii la Lanceru nostru , DAR nici noi n-avem motorul lor de 2.4L 165 cai si 7,ceva secunde suta de km
Quote:
Originally Posted by megacrazy
Looking good. Stopuri spate in schimb ar arata mai bine negre. Un prieten are masina asta (versiunea americana) si merge destul de bine. Are cam 70.000 km pe ea si nici o problema. Asa ca bafta cu ea
|
Last edited by dinoc; 07-09-06 at 21:18.
|
|
|
08-09-06, 19:42
|
#9
|
Stage 2
Join Date: Feb 2004
Posts: 45
|
Re: Lancer 2.0 SND intense 135 CP
Da asta asa este...da cu putina inventivitate se inlocuiesc treburile astea intre ele fara nici o problema La americani exista (trecut) impresia ca poti vinde produse inapoiate fata de europa. P-aici d-abia au inceput sa ofere clima cu 2 zone si asta ca optiune. Asa ca volan si ceasuri de evo sint prea mult cerute .
Cu stopurile este mai multa durere de cap sa le desfaci si sa le vopsesti decit sa cumperi unele noi. Plus nu sint nici asa scumpe daca le cauti pe ebay de exemplu.
|
|
|
09-09-06, 01:54
|
#10
|
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,485
Member of: [VW]
|
Re: Lancer 2.0 SND intense 135 CP
Salut. Zi-mi si mie te rog daca ai avut prb cu masina, cam ce consum are oras-exterior,. La noi in cta au fost vandute 5 masini cu motor de 2.0 si toate au prb cu instalatia electrica. Eu vreau sa-mi cumpar asa ceva dar m-a pus pe ganduri chestia asta. Am un prieten care are 3 lancer de 1.6 si un evo8 si nu a avut probleme cu ele...in schimb astea de 2.0 noi ....ceva de genul ca urca singure in turatii...si doar la una singura i-au dat de cap..si asta f greu.
Oare sa fi fost un lot facut 'in tura de noapte'?
Am mers cu cel de 1.6 si mi-a placut stabilitatea masini pe viraje si motorul destul de vioi(evo m-a bagat in boala ).Eu as fi optat ptr 2.0 ...dar acum nu mai stiu ce sa fac
|
|
|
09-09-06, 14:11
|
#11
|
Stage 1
Join Date: Jan 2006
Posts: 22
|
Re: Lancer 2.0 SND intense 135 CP
DMX si pe mine ma intereseaza f. tare modelul, chiar cochetez cu achizitia unuia in toamna asta (,cel cu motorul de 2L).
Nici eu nu stiu mai nimic de consum si probleme, tot ceea ce pot spune ca mi-a placut f tare masina la drive test.
Poti sa detaliezi problemele pe care le-ai auzit c-ar avea modelul ?
Chiar 5 masini vandute in C-ta si toate cu probleme electrice ?
Si la cea care iau dat de cap, ce anume avea, care a fost problema ?
Afla te rog mai multe detalii, poate convingi ceva proprietari sa posteze impressile (sau problemele) lor cu acest model.
Last edited by dinoc; 09-09-06 at 14:15.
|
|
|
10-09-06, 22:11
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,485
Member of: [VW]
|
Re: Lancer 2.0 SND intense 135 CP
am sa ma interesez mai in detalui sa aflu exact prb.
|
|
|
13-09-06, 23:57
|
#13
|
Mitsubishi Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 389
Member of: [Mitsubishi]
|
Re: Lancer 2.0 SND intense 135 CP
Eu nu am pana acum probleme deloc cu ea. Am vre-o 6500 km facuti fara probleme. Nu am simtit sa se tureze singura sau ceva de genul asta. Sincer e super fiabila si mult mai stabila ca modelul 1,6, suspensia e total diferita. Schimbatorul cu cursa scurta e beton. Ce sa va zic merita toti banii. Testati masina dar la 5000-6000 turatii la motor si vedeti ce vreau sa zic.
|
|
|
14-09-06, 00:14
|
#14
|
Stage 1
Join Date: Jan 2006
Posts: 22
|
Re: Lancer 2.0 SND intense 135 CP
Super !
Zi-ne mai multe, cum este directia, cat de ferme sunt suspensiile, cum trage motorul, ce masini ai intrecut ... alte impresii, plusuri, minusuri (daca-i cazul) ?
|
|
|
14-09-06, 10:28
|
#15
|
Mitsubishi Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 389
Member of: [Mitsubishi]
|
Re: Lancer 2.0 SND intense 135 CP
Directia super OK, de suspensie ti-am zis ca e ca lumea de tot....singurul inconvenient ar fi ca suspensia e super rigida la care se adauga si cauciucurile yokohama destul de dure ceea ce-ti lasa impresia de bataie la gropi. In plus daca lovesti super tare vre-o denivelare suna ca dracu de la bara stabilizatoare de la telescopate. Oricum la viraje e beton....di nu se poate compara cu modelul de 1,6 pe care l-am condus. Daca te gandesti la liniutze o lasi cam pana la 1500-2000 de km dupa care eu zic ca poti sa te bagi linistit. Si daca mai faci vre-un drive o sa vezi ca la turatii mari inclusiv in treapta 1 si 2 se simte puterea ca lumea, spre deosebire de alte marci cu motor de 2.
|
|
|
|
|