Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > MITSUBISHI > Masina mea Mitsubishi

Reply
 
Thread Tools
Old 11-04-06, 23:51   #31
megacrazy

Stage 2
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 45
Default Re: Mitsubishi eclipse GS

Frumoasa masina. Imi place. Foarte bine intretinuta. Cit despre turbo nu stiu daca stii de www.slowboyracing.com. Au o groaza de treburi. O alta pagina care are si informatii este www.roadraceengineering.com. In general pt 1G nu ar trebui sa te coste asa mult sa ii dublezi sau chiar triplezi puterea.
megacrazy is offline   Reply With Quote
Old 12-04-06, 00:47   #32
stealth r/t tt

Stage 5
 
stealth r/t tt's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 306
Default Re: Mitsubishi eclipse GS

f interesante. slowboy - vad ca toata lumea foloseste 16,18,20 G turbine, asa vreau sa imi iau si eu, EVO 16G -2 buc
stealth r/t tt is offline   Reply With Quote
Old 12-04-06, 09:16   #33
15DOC

Stage 1
 
15DOC's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 23
Thumbs up Re: Mitsubishi eclipse GS

Quote:
Originally Posted by slater
de curiozitate te intreb cat consuma masina ? Mers normal prin oras ,...pe afara normal si forja in ambele cazuri ? ,..Mersi anticipat !
Salut
nu am un raspuns asa cum te-ai astepta, asta din simplu motiv ca atunci cand ai o masina ca asta nu prea stai sa ii faci socoteala la litru, in orice caz in cazul in care mergi usor prin oras sau exterior consumul este rezonabil se incadreaza in asteptari, nu m-a surprins cu nimic, iar in ceea ce priveste mersul in conditii extreme consumul creste vizibil adica la turatie mare ce consum sa te mai astepti?!?! vezi decat acul la benzina cum scade mai repede decat ai vrea dar sigur sigur placerea acopera costurile.
15DOC is offline   Reply With Quote
Old 27-04-06, 23:42   #34
15DOC

Stage 1
 
15DOC's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 23
Thumbs up Re: Mitsubishi eclipse GS

m-am uitat net si vreau sa spun ca e o nebunie curata cu masina asta, e boala curata, are un potential imens!
daca aveti rabdare uitati-va pe http://www.its-over.net/Videos.htm
15DOC is offline   Reply With Quote
Old 21-06-06, 22:25   #35
15DOC

Stage 1
 
15DOC's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 23
Default Re: Mitsubishi eclipse GS

daca e cineva interesat sa cumpere o asemenea masina pana la sfarsitul lunii e la promotie pret bun bun numai pe PM
15DOC is offline   Reply With Quote
Old 25-11-06, 23:36   #36
Suparata

Stage 1
 
Suparata's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 12
Default Re: Mitsubishi eclipse GS

Quote:
Originally Posted by stealth r/t tt View Post
da dar merge la 6psi ceea ce e f putin, la banii astia cred ca gasesti un Eagle Talon 4x4 turbo fara acte. Masina ta are compresia mare si asa cum ai spus ai mai marit-o si tu iar un kit turbo nu faci treaba multa cu el, sau asa ma gansesc eu ce inseamna performanta- parerea mea este ca potii sa iti iei kit si la mana a doua uitate aici- intra pe forum
astia sunt cei mai tari si nustiu daca stiai dar DSM-urile gen I sunt cele mai tari - uite timp pe 1/4 mile scos cu o masina ca a ta din '91 AWD- 7.976@179.060 - este mai mult decat au atins vreodata cu un SUBARU STI modificat la greu sau chiar la nivelul unui skyline R32,33,34 modificate mult- sunt 179,06 mile/ora este fffffffff mult asta inseamna fffff multa putere. Bineinteles asta inseamna si o investitie mare dar exista f multi pasionati printre ei si ai sa gasesti sigur oameni care sa te ajute. Sfatul meu daca nu dispui de multi bani u te arunca sa iti iei un kit, poti sa iti iei pe bucati kit asta. masina ta are potential gigant.
intra aici, e taticul lor:
http://www.dsmtuners.com - aici ai tot ce iti trebuie - dar inainte apuca-te de citit ca ai ce sa citesti, vezi ca au si forum....
succes
Sunt surprins de cat de mult s-au schimbat lucrurile in tara si ma bucur ca Eclipse e o masina placuta si la noi acasa.
Site-ul mentionat are o gramada de "info" si poti sa-ti petreci o viata intreaga citind.
Din cate stiu in Europa au fost comercializate doar versiunile aspirate (N/A) nu cele supra alimentate (Turbo) si cu atat mai putin cele cu tractiune permanenta pe patru roti(AWD).
Modelele N/A au pistoane cu compresie ridicata (desi nu exagerat de mare dat fiind faptul ca cele mai folosite combinatii de pistoane forjate ca Wiseco,Ross s.a. sunt de 9:1 sau chiar mai mare) ceea ce face ca folosirea unei turbine sa fie limitata. Presiunea turbinei ar fi limitata din cauza faptului ca pistoanele originale sunt turnate (cast) nu forjate (forged) si prin urmare nu atat de resistente la detonari. Poate de accea compania mentionata http://www.epsturbos.com/ECLIPSE-88-...BO-ME2501.view comercializeaza ceva care ar fuctiona la doar 6-7 PSI. Sa fiu sincer nu stiu cine sunt acestia si ca de obicei preturile sunt piperate dat fiind faptul ca se adreseaza cuiva care are mai multi bani decat minte sau cunostinte.
Adevarul e ca nu numai pistoanele sunt cele care limiteaza ci si computerul, injectoarele de fapt tot fuel management-ul modelului N/A.
Cel mai simplu ar fi sa aveti un model turbo din fabrica de pe care sa luati ce aveti nevoie si apoi cum e vorba "sky is the limit". Sau mai bine zis portmoneul e limita.
Suparata is offline   Reply With Quote
Old 22-01-07, 02:48   #37
vladdaman

Stage 5
 
vladdaman's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,374
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PEUGEOT]
Default Re: Mitsubishi eclipse GS

cu toate ca e eclipse si ca este o masina foarte tare, este si o masina foarte veche nu cred ca cel care o cumpara o sa o cumpere ca sa o conduca zi de zi, eu as lua-o cum am luat audi-ul si as baga ceva bani in ea ca sa o fac oarecum racheta...mai mult o masina de iesit seara, sau eventual un ricer
__________________
the cars i've owned: audi a4 1.8i, audi a4 2.5 tdi quattro, bmw 316i e46, bmw 323ci e46, bmw 725 tds, fiat brava 1.8 16v, mitsubishi 3000gt mk1, mitsubishi 3000gt mk3, nissan 200sx s14a, opel vectra 2.2dti, peugeot 205 1.3i, peugeot 406 coupe 3.0, peugeot 607 3.0 v6, volvo s60t5 2.3t, clio sport...still here:kia pro ceed, infiniti fx35, bora VR6 4M, audi a3
vladdaman is offline   Reply With Quote
Old 23-08-07, 01:10   #38
central
Skoda Driver

Stage 5
 
central's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,325
Member of:
[SKODA]
Default Re: Mitsubishi eclipse GS

misto masinutza
central is offline   Reply With Quote
Old 26-08-07, 19:39   #39
Geo5

Stock
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 1
Default Re: Mitsubishi eclipse GS

eu am un Eclipse din '92, e GSX Turbo, 145kw, 200cp. trebuie sa-i inlocuiesc chiulasa.
Geo5 is offline   Reply With Quote
Old 27-02-08, 19:04   #40
silviu82

Stage 3
 
silviu82's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 133
Default Re: Mitsubishi eclipse GS

Quote:
Originally Posted by FeS View Post
Are evacuare sport din galerie.Injectoare de model turbo.Filtru sport si chiuloasa modificata(a luat din camera de ardere).
cat a luat din chiuloasa vreau sa iau si eu si cat a dat pe injectoare?
silviu82 is offline   Reply With Quote
Old 27-02-08, 19:16   #41
silviu82

Stage 3
 
silviu82's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 133
Default Re: Mitsubishi eclipse GS

Quote:
Originally Posted by Geo5 View Post
eu am un Eclipse din '92, e GSX Turbo, 145kw, 200cp. trebuie sa-i inlocuiesc chiulasa.
nu il vinzi?? sau poate un schimb??
silviu82 is offline   Reply With Quote
Old 19-09-08, 01:57   #42
EclipseTM
4Rally

Stage 4
 
EclipseTM's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 215
Member of:
[4Rally]
[Opel]
Default Re: Mitsubishi eclipse GS

Foarte frumoasa masina sa o stapanesti sanatos!
EclipseTM is offline   Reply With Quote
Old 22-02-10, 13:12   #43
dniro25

Stage 5
 
dniro25's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 398
Default Re: Mitsubishi eclipse GS

am si eu un eclise GS din 93, dar am nevoie neaparat de un geam lateral stanga, cel de la sofer, ca am avut parte de un hot binevoitor!!!cine ma poate ajuta cu unul contra cost sa ma contacteze cu o oferta!!!
Multumesc anticipat!!!
__________________
Pasionat de masini americane si de orice fel !!!
dniro25 is offline   Reply With Quote
Old 13-12-10, 09:58   #44
yony1ST

Stock
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 1
Unhappy Re: Mitsubishi eclipse GS

Salut! Am si eu un mitsubishi eclipse GS 2.0 16V. Are o problema...nu imi porneste. Cand ii pun contactul nu mi se aprinde "CHECK ENGINE" si nu porneste. Are momente cand se aprinde si porneste dar asta foarte rar....si atunci cand porneste sta pornita aproximativ 2 min si se opreste...dupa care apare dinou problema cu "CHECK ENGINE". stie cineva ce ar putea fi??? pls help me!!!!!!!!
yony1ST is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2025 4Tuning -