Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > SUBARU > Masina mea Subaru

Reply
 
Thread Tools
Old 31-01-06, 00:40   #16
f1anatic

Stage 3
 
f1anatic's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 132
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"SEBASTIAN\"
Quote:
pentru f1anatic ai incercat sa scoti cele 5,6 din masina ta? Cum ai procedat?
Sebastian - cine a pus intrebarea originala ?

Am scos 5.2 la a 2-a incercare dupa care am renuntzat de mila + heat soak. Rev up to 4000 rpm and slip the clutch. Schimbi dupa 6500 - cit mai aproape de 7000, prima si a 2-a. Am incercat prin Septembrie, girlfriend fiind pe post de suport de laptop. Fara sa scot rezerva (full size) sau orice altceva din masina. Rezervorul la mine nu scade niciodata sub jumate. De atunci am mai facut cite ceva la masina dar nu am mai incercat.

Am un program cu care pot comunica cu ECU si care imi spune totzi parametrii motorului care te pot interesa vreodata. Il reglezi pe ala sa aiba update time 50 ms (milliseconds - cel mai iute posibil), monitorizezi RPM; SPEED (mph). Rotzi stock (jante) , gear ratios stock. Plot speed vs. time (din millisecunde in secunde). Get time @ speed 60 mph.

Testat IN PARALEL (in acelasi timp) si cu G-Tech Pro SS si am scos 5.14 atunci cind am scos 5.22 sec.

Eu la drag strip nu am ce cauta. Credetzi ce vretzi, spunetzi ce vretzi, imi e indiferent. Cind voi avea mid-life crisis imi voi cumpara masina sport...pina atunci ma multzumesc cu sedanul meu amarit.
__________________
Schumi drive it like you stole it !
Think.Feel.Drive.
f1anatic is offline   Reply With Quote
Old 31-01-06, 07:10   #17
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"f1anatic\"
Quote:
Originally Posted by \"SEBASTIAN\"
Quote:
pentru f1anatic ai incercat sa scoti cele 5,6 din masina ta? Cum ai procedat?
Sebastian - cine a pus intrebarea originala ?

Am scos 5.2 la a 2-a incercare dupa care am renuntzat de mila + heat soak. Rev up to 4000 rpm and slip the clutch. Schimbi dupa 6500 - cit mai aproape de 7000, prima si a 2-a. Am incercat prin Septembrie, girlfriend fiind pe post de suport de laptop. Fara sa scot rezerva (full size) sau orice altceva din masina. Rezervorul la mine nu scade niciodata sub jumate. De atunci am mai facut cite ceva la masina dar nu am mai incercat.

Am un program cu care pot comunica cu ECU si care imi spune totzi parametrii motorului care te pot interesa vreodata. Il reglezi pe ala sa aiba update time 50 ms (milliseconds - cel mai iute posibil), monitorizezi RPM; SPEED (mph). Rotzi stock (jante) , gear ratios stock. Plot speed vs. time (din millisecunde in secunde). Get time @ speed 60 mph.

Testat IN PARALEL (in acelasi timp) si cu G-Tech Pro SS si am scos 5.14 atunci cind am scos 5.22 sec.

Eu la drag strip nu am ce cauta. Credetzi ce vretzi, spunetzi ce vretzi, imi e indiferent. Cind voi avea mid-life crisis imi voi cumpara masina sport...pina atunci ma multzumesc cu sedanul meu amarit.
De unde ai acel program si cat costa?
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 23-09-09, 15:18   #18
adrian13

Stock
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 2
Default Re: 2005 Subaru Legacy GT

ma ajutati sa gasesc un motor de subaru legacy 3000 cc 4x4 plssss.
adrian13 is offline   Reply With Quote
Old 23-09-09, 15:19   #19
adrian13

Stock
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 2
Default Re: 2005 Subaru Legacy GT

adresa mea de mail - balamuccoty@yahoo.com. pentru cei care vor sa ma ajute sa gasesc un motor de legacy 3000.
adrian13 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -