Am descoperit intimplator acest website...si l-am gasit mai de sufletul meu. Va rog sa ma scuzatzi daca cumva nu trebuia sa postez aici.
Nu am cine stie ce masina. De altfel, pe un alto forum cu o adresa care se termina in .ro mi s-a spus de altfel ca e o masina comuna, a saracului, a muritorului de rind si ca trebuie sa ma consolez ca nu am avut bani de ceva mai bun si mi-a luat un \"semi-hirb\" japonez.
Eu locuiesc la Chicago, in America, deci voi masina asta nu o putetzi vedea in Europa pt. ca este complet diferita de ce se vinde pe acolo. (motor, cutie de viteze, optziuni). Si mai imi cer scuze in prealabil...e posibil sa mai amestec din cind in cind si cuvinte in Engleza...
2005 Subaru Legacy GT
2.5 L H4
turbocharged, intercooled
5 speed manual
stock - 250 HP
stock - 250 lb-ft torque
culoare Obsidian Black Pearl
Jante 17 inch
automatic dual zone climate control
heated sport seats
heated windshield wipers
heated side mirrors
Timpii de acceleratzie 0-60 mph (100 kph) stock 5.6 sec (per Motor trend)
Am mai multe chestii facute la masina.
Legacy GT este foarte populara in USA...vinzarile in luna Octombrie 2006...7012 bucatzi. Se fabrica la 200 km de mine in Lafayette Indiana. Masina m-a costa 26,500 cu tot cu taxe dar am asteptat-o 3 luni.
Citeva poze
Clubul Local in May 2005 - Schaumburg IL. Acum am crescut la vreo 20. Exista si un site dedicat acestei masini cu vreo 20,000 de membrii reali, zeci de site-uri de tuning care ne cer banii.
Moi
Si afirmatzia unui prieten intilnit - culmea - pe un alt website de masini romanesc care mi-a condus masina week-endul trecut. Dar care traieste \"relativ\" aproape.
Quote:
Originally Posted by \"Iulian HondaFan\"
Ah, si astazi am avut ocazia sa conduc Legacy-ul lui F1anatic... e o mica bestie. are clar un nr. semnificativ de ponei in plus fata de varianta stock ( estimatia mea undeva intre 280 si 300CP si un cuplu cu care poti rupe tractiunea si la 4 roti intr-a 2-a, oricum cuplul stock este 339Nm).
Legacy-ul are clar o personalitate a lui, este o experienta deosebita pe care nu o poti gasi la un A4 2.0TFSI quattro cu 10000$ mai scump... Audi are altceva in plus dar adrenalina Legacy-ului lipseste... in plus aceasta adrenalina vine fara sa te muste la comfort ( zgomot redus si placut, boxerul suna deosebit de orice alte motoare, suspensii comfortabile dar cu tinuta buna la demaraje si frane, spatiu berechet, scaune sport suportive). It is worth every penny!
parerea mea ca Subaru a facut o greseala de marketing neoferind aceasta motorizare si in Europa...
pentru mine A3-ul a fost optiunea care imi ofera si sportivitate (mai putina) dar mai mult comfort/rafinament si economie (dobanda redusa, consum mai mic plus valoare reziduala o idee mai buna)...
|
Eu unul am ramas dezamagit cu modul de abordare al problemelor, cu philosophia, prejudecatzile si modul invechit de gindire de pe alt site. Sper sa imi gasesc aici o \"casa\", unde pot discuta despre masini cu oameni maturi, care pot conversa si dezaproba fara a recurge la insulte, bascalie, persoane care