Initial reteta a fost intradevar condimentata de partenerii din Japonia, acum insa credem ca ne-am luat zborul din cuib si o sa reusim pe cont propriu.
Rodajul am sa-l fac clasic daca pot cu mers variat la sarcini usoare cu turatie de maxim 4000rpm.
Posibil sa fac o parte de rodaj chiar pe dyno.
Inca nu sunt gata de rodaj mai trebuie schimbat ECU si alte cateva chestiuni raman de pus la punct.
Am cumparat si am dus astazi si solenoidul de comanda a presiunii in turbo.
In trecut presiunea in turbo era comandata de un electronic boost controler pe care sincer il detest desi functioneaza exceptional pentru ceea ce este gandit.
Presiunea in turbo acum trebuie sa fie controlata de ECU si urmarind debitele necesare variatia presiunii se face in functie de sarcina si foarte multi alti parametrii.
Manufacturer: GrimmSpeed
GrimmSpeed Subaru 3-Port Electronic Boost Control Solenoids (EBCS)
Aici este adresa unde se pot citi mai multe amanunte despre aceste produse.
http://www.hptmotorsports.com/grimms...noids_ebcs.php
Este foarte important de stiu ca se anclaseaza in 12.5ms si elibereaza in 8ms.
Controlul turbinei este foarte important din multe puncte de vedere.
Atunci cand vrei sa cresti presiunea vrei sa o faci repede si cand vrei sa o scazi trebuie sa te misti si mai repede.
E important pentru buna functionare, pentru putere si pentru siguranta.