15-04-11, 13:34
|
#16
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of: [RENAULT] [Opel] [VW] [SUBARU]
|
Re: subaru legacy 2.5i
Quote:
Originally Posted by Paul
Intradevar, mi am pus si eu intreabarea asta si am ramas cu un gust amar. (ej20)
Pentru 2.5i macar se baga cineva la resoftare.
Racing Code, 165ps-180ps, 225-255nm 400eur
Pentru kit de ambreiaj vorbeste cu Elspa, astea sunt preturile pentru ej20
F1 racing, kit complet: placa + disc + rulment + scula aliniere.
256 euro stage 1 - organic, 245 cp
280 euro stage 2 - carbon kevlar, 280 cp
299 euro stage 3 - ceramic sinterizat, 6 palete, 310 cp
|
deja am comandat un ambreaj stock la pret de stage 3. era mai bn un st.3 la configuratia asta ma tinea 200.000 km.
astaí masina de munca nu o sa umblu tare la ea, doar vreau sa o fac mai fasneata putin.
__________________
|
|
|
24-04-11, 23:27
|
#17
|
Stage 4
Join Date: Apr 2007
Posts: 293
|
Re: subaru legacy 2.5i
are un vecin legacy 2.5i pe gpl si consuma 10%. merge 100 km cu mai putin de 30 lei, mai ales ca nu este un model, mai bn zis nu are motorizare foarte puternica, asta ca o paranteza.
mie mi se pare foarte bine gandit motorul asta 2.5i motor mare f bun pt drumuri lungi, trage usor de caroserie si are 4 cilindrii pt consum redus in oras. este compromisul perfect.
__________________
bmw 530 & cali turbo+++
|
|
|
27-04-11, 18:50
|
#18
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of: [RENAULT] [Opel] [VW] [SUBARU]
|
Re: subaru legacy 2.5i
spre surprinderea mea, chiar nu consuma mult si nu ma asteptam deloc la asta!
data trecuta dadusem comanda de ambreaj stock, dar mi-au gresit comanda, ambreajul(distributia si unele bucsi) fiind gresit, asa ca am vb cu userul elspa pt un ambreaj stage 2(stage 3 fiind prea dificil de strunit, mai ales in oras, de la stopuri) pe care-l astept cat mai reprede. stau cu masina desfacuta de mult timp.
cand o sa o fie gata o sa o resoftez la bucuresti.
are cineva un manual electronic de intretinere pt subaru legacy?
|
|
|
01-05-11, 16:42
|
#19
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 340
|
Re: subaru legacy 2.5i
care este diferenta intre legacy cu hood si fara?
nu de alta dar am intrebat pe cineva care are legacy diesel 2.0 boxer 150 cp si el are, desii modelul este aceelasi.
__________________
vectra b 170+++
|
|
|
01-05-11, 17:00
|
#20
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 2,733
Member of: [Moderators] [Observator 4tuning] [PARTICIPANT CURSE] [SKODA] [SUBARU] [4Rally]
|
Re: subaru legacy 2.5i
Ti-ai raspuns singur la intrebare, cele diesel (incepand cu '08.) si variantele de state/jap turbo.
|
|
|
03-05-11, 14:49
|
#21
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of: [RENAULT] [Opel] [VW] [SUBARU]
|
Re: subaru legacy 2.5i
Quote:
Originally Posted by Paul
Ti-ai raspuns singur la intrebare, cele diesel (incepand cu '08.) si variantele de state/jap turbo.
|
ma gandeam ca doar cele turbo au.
eu cum pot sa imi fac un asemenea hood? sau trebuie sa schimb capota cu totul?
|
|
|
19-05-11, 10:29
|
#22
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of: [RENAULT] [Opel] [VW] [SUBARU]
|
Re: subaru legacy 2.5i
Stie cineva cum se seteaza cheile? Nu merge sa le setezi cum se face la restul masinilor. Am incercat tot felul de procedee.. Si nu am reusit sa le setez!
|
|
|
26-07-11, 17:26
|
#23
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of: [RENAULT] [Opel] [VW] [SUBARU]
|
Re: subaru legacy 2.5i
masina se pregateste pt turbo. cred ca o sa pun una de sti ihi vf29.
|
|
|
26-07-11, 19:51
|
#24
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 2,733
Member of: [Moderators] [Observator 4tuning] [PARTICIPANT CURSE] [SKODA] [SUBARU] [4Rally]
|
Re: subaru legacy 2.5i
Quote:
Originally Posted by OPC-UL
masina se pregateste pt turbo. cred ca o sa pun una de sti ihi vf29.
|
Planuri mari, si eu am niste idei marete, daca nu dau masina in urmatoarea perioada cred ca o sa ai un coleg de 'suferinta'
Succes
|
|
|
27-07-11, 08:11
|
#25
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 607
Member of: [Competitor CNCA]
|
Re: subaru legacy 2.5i
Quote:
Originally Posted by OPC-UL
masina se pregateste pt turbo. cred ca o sa pun una de sti ihi vf29.
|
Cum ai de gand sa faci asta?
Ce schimbi? de unde iei piesele si cu ce pret?
mci
|
|
|
27-07-11, 18:13
|
#26
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of: [RENAULT] [Opel] [VW] [SUBARU]
|
Re: subaru legacy 2.5i
galeria de evacuare (trebuie manufacturata alta custom)
- Tevile de admisie trebuie facute altele => coturi si alta tevaraie
- Turbina aia se mai si unge => trebuie sa tragi conducte de ulei cu presiune pana la turbina si de la returul turbinei inapoi in baie.
ECU cred ca trebuie schimbat cu unul de 2.5T trebuie sa verifici ca debitmetrul tau stie sa citeasca debitul marit si sa compenseze cu benzina.
Instalatia de injectie cu benzina trebuie facuta pentru un debit marit de benzina, injectoare mai mari etc. etc.
Temperatura din admisie nu o sa mai fie cea stiuta de ecu pentru ca turbina incalzeste aerul.
Sa zicem ca intr-un final dupa multi nervi si reglari si etc reusesti sa faci amestecul ok. Asta ajunge in cilindri unde surpriza, raportul de compresie si pistoanele sunt facute pentru motor aspirat => trebuie sa schimbi pistoanele.
Sa zicem ca ai ajuns aici... aerul ala trebuie sa si iasa din motor dupa ce arde nu ? Pai si cu esapamentul ala stock nu se face treaba => trebuie sa schimbi si esapamentul, dar or sa fie belele cu sondele lambda.
este destul de complicat! or sa mai fie mici artificii de facut.
|
|
|
27-07-11, 20:26
|
#27
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of: [RENAULT] [Opel] [VW] [SUBARU]
|
Re: subaru legacy 2.5i
cand modifici un subaru, trebuie sa ai consultanta de la cineva care stie cu ce se mananaca. de aia nu sunt multi care macar nu pot sa faca un soft pt subaru, dar apoi de modificari destul de majore.
este posibil ca pistoanele sa reziste, dar tot asa s-ar putea sa nu.
cred ca cel mai bine ar fii sa pui o tubina mai mica care sa genereje undeva la 220-230 cp, de la un model de sti mai vechi si astfel mai scapi de atatea modificari.
oricum ca sa ai o masina safe trebuie sa faci totul cu atentie si sa ai pe cineva care sa consilieze in bine. de ex am fost la subaru la service si mecanicii mi s-au parut(poate a fost doar o impresie gresita) veniti de pe marte. tot cu cineva care a modificat subaru, care stie mecanica s.s.m.d. trebuie sa ai langa tine.
am mai avut farase de honda, nissan, dar subaru este cu totul altceva si trebuie tratat cu atentie.
|
|
|
27-07-11, 22:01
|
#28
|
Subaru Driver
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 2,823
Member of: [SUBARU]
|
Re: subaru legacy 2.5i
Quote:
Originally Posted by OPC-UL
masina se pregateste pt turbo. cred ca o sa pun una de sti ihi vf29.
|
fara suparare unde gasesti ihi fv 29?
p.s. vf29 e de sti type ra
p.s.2 am absolut tot ce iti trebuie pt turbo, de la manifold la pistoane, dar te duce mai ieftin daca iei tot motorul intreg. pe subarufan nu ai precizat de modificarile astea
si crede-ma sunt multi care poti cere detalii despre modificari la subaru
__________________
Last edited by B_60UPE; 27-07-11 at 22:06.
|
|
|
27-07-11, 22:30
|
#29
|
Vicepresedinte Anonymous MotorSport
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,688
Member of: [Anonymous Motorsport ] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: subaru legacy 2.5i
dupa parerea mea ....este foarte greu cea ce vrei tu sa faci ... in romania le e greu sa repare un subaru turbo din fabrica ...dar sa puna pe aspirat turbo !!! mai bine cum a zis B_60UPE -un motor gata pus pe ea!
|
|
|
28-07-11, 13:01
|
#30
|
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 352
|
Re: subaru legacy 2.5i
Quote:
Originally Posted by OPC-UL
masina se pregateste pt turbo. cred ca o sa pun una de sti ihi vf29.
|
Nu vreau sa te descurajez dar nu vad rostul , mai bine vinzi masina si iti iei una turbo !
|
|
|
|
|