Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > MERCEDES > Masina mea Mercedes

Reply
 
Thread Tools
Old 27-01-07, 02:23   #1
liviu_leu

Stage 3
 
liviu_leu's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 105
Exclamation My w126

Masina abia a fost achizitionata la un pret foarte bun, insa are bubele ei.
Urmeaza un amplu proces de restaurare si tunning discret.
Din pacate are un diesel de 3l cut man in 4 si diferentialul original.
Astept ceva sfaturi in privinta motorizarilor ce se pot pune pe ea si eventualele modificari necesare!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSC00070.JPG
Views:	278
Size:	837.8 KB
ID:	206502   Click image for larger version

Name:	DSC00069.JPG
Views:	272
Size:	864.9 KB
ID:	206503   Click image for larger version

Name:	DSC00071.JPG
Views:	198
Size:	836.1 KB
ID:	206504  

Click image for larger version

Name:	DSC00072.JPG
Views:	203
Size:	888.6 KB
ID:	206505  
liviu_leu is offline   Reply With Quote
Old 27-01-07, 20:40   #2
neb1dalex

Stage 2
 
neb1dalex's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 58
Default Re: My w126

Ca sa incep ca romanul: cu criticile:
Nu lasa rugina sa isi faca de cap, in special pe la aripi si praguri, unde ea isi duce veacul si capota din fata merge aliniata ca a fost luata jos(probabil cand s-a schimbat motorul sau mai rau dupa vre-un accident pentru indreptare si vopsire).

Si ca asa fie si cu happy end :
Masina e una adevarata, vopseaua imi pare a fi originala, ceea ce e bine, si daca o aranjezi pe asta cum ai aranjat fiatul(macar jante, si ceva pe la praguri, cu mziceam mau sus), o sa ai o masina adevarata(cand vrei sa te dai boss, o sa ai cu ce, iar cand vrei sa te dai tuner ai fiat-ul), dupa ce o sa fie masina aranjata si facuta cum trebuie, sa faci un alt topic cu ea cand ai cumparat-o si cu ea dupa 1-2 ani, dupa ce ai si aranjat-o. Din asta iti iese ceva calumea garantat ca dupa fiat vad ca ai potential...

Si pentru cei interesati cum e fiatul: https://forum.4tuning.ro/118-masina-mea-fiat/31686-131-keeps-drifting.html <- Merita Vazut
__________________


Mercedes 124 200D CV 11 UNU :: Mercedes 123(Cobra) 200D CV 89 ALY :: Mercedes 123(Cobra) 2400D :: Am avut si Mercedes 115(Bot de cal) 200D, si daca o sa imi schimb masina, tot Mercedes va fi.
neb1dalex is offline   Reply With Quote
Old 28-01-07, 01:40   #3
liviu_leu

Stage 3
 
liviu_leu's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 105
Default Re: My w126

Chestia cu capota, e ca una din inchizatori nu functioneaza cum trebuie, respectiv cea din stanga. La exterior caut ceva jante dragute si o vopsea.
La interior insa e ceva mai mult de lucru. Nu e in stare foarte buna.
Ma tenteaza tare sa-i mai aduc o sora din germania tzipla, sau cat se poate. Nu stiu cat se merita efortul.
Fiatul, cam asa l-am luat la exterior, inafara de jante si suspensia sport.
Pozele sunt ceva mai vechi, acum arata putin diferit. O sa postez mai multe poze mai recente. Deocamdata i "lucrez ceva la motor"
liviu_leu is offline   Reply With Quote
Old 28-01-07, 12:09   #4
neb1dalex

Stage 2
 
neb1dalex's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 58
Default Re: My w126

O vopsea ar merge, sau eventual sa fie vopseaua asta "slefuita" la un atelier specializat(nu stiu daca exista in romania, dar poate e).
Arata-ne si interiorul, poate exista persoane care ar da sugestii, fara sa fie nevoie sa iei alta din alta tara, eu chiar sunt curios cum arata, chiar daca e ne aranjat momentan.

Legat de fiat, mai da poze si mai noi, ca acuma ne-ai facut curiosi .
neb1dalex is offline   Reply With Quote
Old 29-01-07, 22:44   #5
liviu_leu

Stage 3
 
liviu_leu's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 105
Default Re: My w126

De vopsit nici nu se pune problema, masina era un pic uda, nu luceste chiar asa. Trebuie lucreat un pic si la tabla dar foarte putin, masina e un adevarat tanc. Am sa revin cu poze de la interior. Stie cineva Cum poate fi legat kilometrajul si vitezometrul la cutia manuala? Original era electronic si legat la cutia automata?
liviu_leu is offline   Reply With Quote
Old 29-01-07, 22:58   #6
Dirty Pusherman

Stage 5
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 429
Default Re: My w126

masina imi place mult...dar alte jante dak ai putea sa pui ar fi super...nu prea ii sta bine cu capacele alea de w124...si NU ma refer la jante sport...sau cromate......ci la unele originale de 126...sau unele elegante de merc.
aa da...daca ai putea demonta remorca si aranja putin grila si emblema din fatza...in rest e super!
bafta!

Last edited by Dirty Pusherman; 29-01-07 at 23:00.
Dirty Pusherman is offline   Reply With Quote
Old 30-01-07, 16:08   #7
liviu_leu

Stage 3
 
liviu_leu's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 105
Default Re: My w126

Are cineva piese de 126 ? Mai ales piese de interior. fete de3 usi, insertiile din lemn, martorii di bord etc. Masin a avut cutie automata si a fost inlocuita cu una manuala, stie cineva cum se leaga vitezometrul si chilometrajul (electronice).
De asemenea nu mi se mai aprinde nici un bec in bord ( sigurantele sunt bune, becurile sunt bune)
please help me!
liviu_leu is offline   Reply With Quote
Old 30-01-07, 19:12   #8
deyan56

Stage 5
 
deyan56's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 840
Member of:
[Colectionar Machete]
Default

eu iti recomand un motor si cutie de 3000cmc de w124 si diferential de w123 brec 300td.La combinatia asta de motor si diferential nu mai trebuie sa schimbi planetarele si vei avea un consum mic si destule putere pt a trage caroseria de w126.Am sa-ti dau si seria exacta de diferentia dar trebuie sa caut ca nu mai stiu unde am scris-o.Am un prieten care are jante pe 17 model amg.Sunt perfecte pt w126,am sa-l intreb cu cat le da si in ce stare sunt.am sa-ti pun poze cu ele cand am timp si cu unul din fostele noastre sel-uri.

Am fost putin plecat din tara dar acum am revenit si am vb cu un mecanic din TM care e specializat in Mercedes si in cuti de viteza automate si mi-a zis ca ceea mai buna solutie e sa cumperi inca o masina cu motor diesel.de preferat un w124 cu motor 300D. si ai toate piesele necesare.Poti cumpara si motor+cutie dar mai ai nevoie si de dif.,radiator etc. si te ajunge mult sa iei pe bucati.Am intrebat in cateva locuri si mi-au dat preturi 1500-2000euro(doar piesele).Daca iei un w124 intreg mai poti scoate bani prin vanzarea caroserie,a interiorului si a altor piese dee care nu ai nevoie.

Am fost si la 300SDL dar nu am pujtut vb cu proprietarul ca e plecat din tara dar mai incerc saptaman viitoare.

Last edited by aleks; 15-10-08 at 14:14.
deyan56 is offline   Reply With Quote
Old 13-02-07, 19:36   #9
liviu_leu

Stage 3
 
liviu_leu's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 105
Default Re: My w126

Multumesc mult de ajutor. La un 124 ma gandeam si eu dar ma batea gandul la o benzina de 2l sau 2,2 sa nu ma usuce asa la impozit, apoi mai vedem. Plus de asta ma gandeam la o instalatie de GPL - nu stiu daca merita.
liviu_leu is offline   Reply With Quote
Old 13-02-07, 20:10   #10
neb1dalex

Stage 2
 
neb1dalex's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 58
Default Re: My w126

Quote:
Originally Posted by liviu_leu View Post
... ma gandeam la o instalatie de GPL - nu stiu daca merita.
Eu nu recomand GPL-uri, deoarece scad puterea drastic, chair daca scad si costul carburantilor. Am vazut dacii 1310 cu GPL si deabia se tāră(stiu, dacia nu e mercedes, dar totusi)... si pornirea o fac tot pe benzina.
Si tu daca pui GPL pe diesel nu cred ca o sa mai prea ai putere chiar daca e de 3000cmc, ca si caroseria e mare, si impozitul il platesti tot la 3000cmc

Daca e cineva care a testat sau are GPL, sa ne spuna si el parerea lui.
neb1dalex is offline   Reply With Quote
Old 13-02-07, 20:27   #11
liviu_leu

Stage 3
 
liviu_leu's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 105
Default Re: My w126

Nici de cum pe diesel. Zilele astea vine cineva sa-mi ia dieselul de 3000.
De aceea cer sfaturi ca vreau sa plec la germanica sa-mi aduc un motor si ma gandeam la o benzina pana in 2,5 L. ceva de 124 ca-s mai noi si mai performante. Gpl-ul era doar o idee.
Asta e marea mea dilema:la ce motor sa optez. Dieselul de 3000 mergea foarte bine, insa parca nu merita 18 mil pe an impozitul. Cu toata economia lui, parca ma tenteaza mai mult o benzina!!!
Totusi nu stiu pentru ce motor sa obtez, si in perimul rand ce se potriveste.
liviu_leu is offline   Reply With Quote
Old 13-02-07, 23:50   #12
deyan56

Stage 5
 
deyan56's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 840
Member of:
[Colectionar Machete]
Default Re: My w126

Am avut aprox 10 masini personale pe care am pus GPL,inclusiv pe 560 SEC,si mi-am facut,cred eu, o imagine in ceea ce priveste GPL-ul.
Parerea mea e ca GPL-ul face o economie considerabila la pretul combustibilului la 100 de km dar trebuie avut mare grija la alegerea instalatiei potrivite.Majoritatea instalatiilor sunt aspirate in galeria de admisie a motorului si sunt ieftine(300-500euro).Sunt asemanatoare unui arzator de aragaz,cat ii dai atata consuma.La inceput esti tentat sa iei o astfel de instalati datorita pretului dar mai apoi vei avea probleme cu motorul.La accelereatie puternica sau viteza mare motorul se plafoneaza si te poti afla intr-o depasire iar masina nu te ajuta + GPL-ul distruge supapele si scaunele de supape.Pe sec am avut probleme cand la 180km/h masina nu mai tragea si pica in nas.Daca vrei GPL,eu recomand o instalatie pe injectie care incepe la1000-1500euro .Este asistata electronic,nu ai rateuri,motorul nu se plafoneaza si daca e bine reglat nu faci diferenta intre mersul pe GPL si mersul pe benzina.In TM cineva a instala pe Hummer H2 instalatie de GPL de 5500euro.
Bafta!
deyan56 is offline   Reply With Quote
Old 14-02-07, 16:53   #13
liviu_leu

Stage 3
 
liviu_leu's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 105
Default

Deci in principiu pot pune o bezina de 124 fara mari probleme nu?
Asta imi e marea nedumerire. Cu GPL-ul stiu problema. Nu stiu insa daca instalatile astea mai scumpe reduc riscul deteriorarii scaunelor supapelor, sau problema e aceeasi.
Tu la ce concluzie ai ajuns? Merita investitia intr-o istalatie de GPL sau mai bine bagi bazina de banii aia?

Are cineva idee, la 126 cu manuala chilometrajul este tot electronic sau pe cablu? De asemenea nu stiu cum se leaga turometrul la dieselul asata de 3000.

Last edited by aleks; 15-10-08 at 14:15.
liviu_leu is offline   Reply With Quote
Old 14-02-07, 21:42   #14
deyan56

Stage 5
 
deyan56's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 840
Member of:
[Colectionar Machete]
Default

GPL-ul pe injectie nu dauneaza supapelor pt ca infuzia de gas de face in capul pistonului si nu in galeria de admisie ca la instalatiile normale.Daca poti pune un Gpl pe injectie dar si cel normal e bun la motoarele de mercedes pt ca problema nu apare la fel de repede ca la dacie fiind aliaje mai de buna calitate.Doar ca motorul va fi mai lenes decat le benzina.

Din cate stiu eu nu exista w126 echipat standard cu, cutie manuala dar se poate sa ma insel,poate SDL-ul dar ma indoiesc ca americani sa foloseasca,cutia manuala.toate w126 pe care le-am avut si pe care le-am desfacut(la cimitirul auto) aveau bordul electronic.Nu stiu cum e la SDL!C turometrul se poate rezolva.Se ataseaza un magnet pe volanta si un senzor in dreptul lui care citeste nr de rotati.mai departe ai nevoie de un electronist.
Ceva de genul asta am facut eu la SEC cand am pus injectie electronica le V8 si a trebuit sa multiplic semnalul pt fiecare injector(computerul injectiei electronice find pt 6 pistoane nu pt .
Bafta

Rectific la partea cu gazul!M-am dat destept dar nu e asa!Tocmai am fost la mecanic unde am un motor(pe Gpl) desfacut si am constatat urmatoarele:Erau arse supapele de evacuare nu cele de admisie pt ca Gpl-ul are explozia cu 100-150 grade mai ridicata si cand se deschi supapele de evacuare arde scaunele supapelor gazele avand o temp. mai ridicata.Dar inca odata concluzia mea e ca supapele si scaunele de supape de mercedes nu se pot compara cu cele de dacie+puterea motorului scade la instala normale.Toate problemele cu supapele le-am avut la motoare de dacie iar la moroare mari de mercedes am avut probleme de plafonare a motorului(foloseam instalari normale,nu le injectie de gaz).

Last edited by aleks; 15-10-08 at 14:16.
deyan56 is offline   Reply With Quote
Old 15-02-07, 01:13   #15
liviu_leu

Stage 3
 
liviu_leu's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 105
Default Re: My w126

Intradevar majoritatea modelelor de 126 sunt cu cutie automata, insa am vazut multicele mai ales 260 si 280 de vanzare in germania cu cutie manuala.
Nu stiu nici eu daca erau asa din fabrica, insa pareau destul de originale.
Plus de asta avazut ca vindea cineva un bord de 126 ce imi paea ca are decupaj pentru cablu.
https://forum.4tuning.ro/467-navigatii-gps-detectoare-carkit/6755-cutie-2dif-200w-alarma-bord-w126.html

Spune-mi te rog sti cum as putea lega chilometrajul si vitezometrul la o cutie manuala? Oare se poate adapta senzorul de la automata? Daca ai desfacut cumva sau ai idee, te rog ajutama!
liviu_leu is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -