08-07-10, 14:10
|
#16
|
Virtual Tuner
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 2,851
Member of: [Design Team] [PARTICIPANT CURSE] [Virtual Tuning] [Freehand Design Usergroup]
|
Re: mercedes 190 2,3 16v
noutati? am avut norocu sa te vad odata pe centura superba masina
|
|
|
11-07-10, 02:44
|
#17
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 921
Member of: [DACIA]
|
Re: mercedes 190 2,3 16v
Mereu mi-au placut 190-urile exemplare ca al tau nu prea mai sunt,bafta bine ca mai sunt si oameni asa ca tine.. care au ceva in cap.Uite un 190 cu un motor de 2.5 AMG mi sa spus mie... sta de 4 ani jumate in aceelasi loc il vad zilnic .Bafta in continuare
|
|
|
11-07-10, 13:10
|
#18
|
Stage 4
Join Date: Jan 2008
Posts: 291
|
mercedes 190 2,3 16v
Cat de tare e facuta grila la 190`u asta nu are suport de stema , se vede ca asta e tuning de la mama ei si dupa muchii aia la far acolo chiar ca sta de ceva timp acolo
__________________
Perfection is everything , Perfection is Mercedes-Benz`
|
|
|
13-07-10, 21:11
|
#19
|
Stage 2
Join Date: Apr 2010
Posts: 27
|
Re: mercedes 190 2,3 16v
Salut, multumesc pentru aprecieri.
Noutati o sa pun saptamana viitoare, nu sunt multe.
-am gasit un eleron original AMG pentru W201
-am micsorat garda la sol 40mm cu arcuri H&R
-cauciucuri fata 215/45/17 si spate 245/40/17
Inca mai caut jante AMG, stopuri si semnale,....
|
|
|
13-07-10, 21:17
|
#20
|
Stage 2
Join Date: Apr 2010
Posts: 27
|
Re: mercedes 190 2,3 16v
Nu cred ca acela este un AMG.
Nu stiu sa fie W201 cu motor 2,5 AMG doar 2,5 16v AMG POWER PACK.
|
|
|
14-07-10, 18:42
|
#21
|
Stage 2
Join Date: Apr 2010
Posts: 27
|
Re: mercedes 190 2,3 16v
Motoru cat da cat aranjat.
Elaronul AMG original;din pacate cel de EVO I sau II sunt greu de gasit.
|
|
|
14-07-10, 22:21
|
#22
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 921
Member of: [DACIA]
|
Re: mercedes 190 2,3 16v
frumos eleronu , se vede ca ai grija de masina ,motorul foarte curat...totul arata bine .Bafta in continuare o sa vizitez zilnic thread-u tau.
|
|
|
15-07-10, 03:09
|
#23
|
Stage 3
Join Date: Nov 2003
Posts: 98
|
Re: mercedes 190 2,3 16v
Felicitari pentru masina, un exemplar cu adevarat exceptional.
Iti recomand sa nu modifici motorul, mai ales daca a fost reconditionat recent. Eventual fa rost de un motor de rezerva sa experimentezi pe el.
Categoria la care poti face imbunatatiri este franarea : poti sa faci rost de etrieri si discuri de frana de pe un w124 cu etrieri fata 4 pistoane si etrieri spate 2 pistoane.
Ca si roti, fa rost de modelul EVO2 sau EVO1, eventual AMG de la sfarsitul anilor 80 / inceputul anilor 90... ma refer la AMG Aero I.
Pe vremea cand am avut un 2.3 16v am cumparat ceva piese de la un domn din Germania pe nume Thorsten. El are situl 190teile . de si te poate ajuta cu piese de caroserie evo I, dar sa fii pregatit sufleteste ca nu sunt ieftine.
Ex masina mea :
Poza 1 : Jantele EVO2.
Poza 2 : Franele de care-ti ziceam de pe w124.
Poza 3 si 4 : Motorul ce l-am avut dupa reconditionarea blocului in urma cedarii pompei de ulei. L-am trecut pe carburatie cu 2 webere de 45 ... urma sa-l trec pe injectie electronica, dar am vandut masina intre timp.
__________________
... Keep it on the track ...
|
|
|
15-07-10, 16:37
|
#24
|
Stage 2
Join Date: Apr 2010
Posts: 27
|
Re: mercedes 190 2,3 16v
Mersi,
Stiu de domnu Thorsten; am cerut un pret pentru injectia electronica de la el si era sa fac stop cardiac(in jur de 8-10 mii EURO).
Ce motorizare de W124 au acei etrieri, am cautat si eu dar fara nici un rezultat.
Ce zici de un Eaton pe acest motor.?
|
|
|
15-07-10, 16:40
|
#25
|
Stage 2
Join Date: Apr 2010
Posts: 27
|
Re: mercedes 190 2,3 16v
Eu plec vara aceasta in Germania la Thorsten daca este cineva interesat?
O mica excursie.
|
|
|
16-07-10, 01:51
|
#26
|
Stage 3
Join Date: Nov 2003
Posts: 98
|
Re: mercedes 190 2,3 16v
Piesele lui Thornsten sunt aceleasi cu cele folosite in anii 80-90 in DTM, de aceea preturile pe masura.
Chiar acum este pe ebay in germania un motor de 2.3-16 complet refactut de Atec, cu injectie electronica si alte bunatati interioare... 275 cai, 8500rpm ... 8800 euro
Cea mai ieftina varianta e sa faci rost de piese individual pentru conversia pe injectie electronica, toata treaba e sa citesti si sa studiezi ce si cum functioneaza pentru a sti ce-ti trebuie... dar asta doar daca vei avea probleme in viitor cu injectia CIS de fabrica ... asta e punctul cand majoritatea trece pe injectie electronica doar pentru ca reparatia CIS e poate mai scumpa decat sa faci conversia.
Firme precum chadil sau AK Sports din Belgia fac galerii de admisie cu flansa tip DCOE pentru a putea folosite cu throttle bodies individuale.
Daca nu vrei throttle bodies, atunci poti folosi galeria de admisie de fabrica si poti sa te scapi de restul pieselor din CIS.
Un tip din singapore, pe nume silvercosworth (cauta pe ebay) face multe piese pt motorul de 2.3-16 pt conversie : rampa de injectie, injectoare, etc ,etc la preturi mai normale.
In afara de piesele mecanice, trebuie sa faci rost de electronica pt contolul aprinderii si managementul motorului... sunt tot felul de controlere facute de autolabs, megasquirt, etc... cu toate astea, vei putea sa te scapi complet de computerul de fabrica al mercedesului.
Etrierii ii gasesti pe modelele w124 cu motoare mai mari de dupa 1990... 300e/ce-24, 400e, e420, 500e.
Eu momentan am un w124 300CE (1992) cu motor 6 in linie de 3 litri 24v si are acesti etrieri din fabrica.
|
|
|
20-07-10, 13:56
|
#27
|
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of: [MERCEDES] [FORD]
|
Re: mercedes 190 2,3 16v
Conversia la injectie electronica se poate face relaxat in tara la o suma mai mult decat modica ... undeva in jurul sumei de 1000 de euro incluzand piese si manopera.
Pentru frane in afara de W124 poti trage cu ochiul si la R129, w210, w140 ...
Eu pe a mea montez franele de SL R129. Cu singura mentiune ca unele modele de jante vor lovi in etrier.
__________________
punktsidelacapat.ro
|
|
|
22-07-10, 08:43
|
#28
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 1,576
|
Re: mercedes 190 2,3 16v
superba masinuta !!! felicitari
|
|
|
24-08-10, 21:11
|
#29
|
Stage 2
Join Date: Apr 2010
Posts: 27
|
Re: mercedes 190 2,3 16v
Arcuri H&R si maciulia schimbator.
|
|
|
25-08-10, 01:08
|
#30
|
General Supervisor
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
Re: mercedes 190 2,3 16v
Asta e măciulia aia de vine cu tot cu pielea prinsă de ea, nu?
Frumos oricum, mă uit cu plăcere de fiecare dată la maşina ta...
|
|
|
|
|