25-06-09, 15:45
|
#301
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 432
Member of: [MERCEDES]
|
Re: '01 - S2000 AP1 - 2.0 VTEC (F20C2) - NEW ENGINE - HONDA OF THE MONTH - NEW PICS !
|
|
|
01-07-09, 19:54
|
#302
|
Stock
Join Date: Jul 2009
Posts: 3
|
Re: '01 - S2000 AP1 - 2.0 VTEC (F20C2) - NEW ENGINE - HONDA OF THE MONTH - NEW PICS !
wow, sunt surprins de pasiunea ta pt masina asta. Cred ca ai cheltuit multi bani pana acum. Asa am inceput si eu si acum sunt cu a 2-a transmisie stricata. E un hobby foarte scump.
Totusi daca iti place sa mergi repede in linie dreapta nu e prea folositor sa ramai NA. O sa te coste mult daca vrei putere pe calea asta. Singura cale care ti-as recomanda-o daca vrei sa stai NA e ITB,fuel rail si came de la Tracy Sports, injectoare mai mari si un AEM EMS cu wideband controller, j's header, berk HFC, si cat-back-ul care il ai e bunicel dar ultimul T1r dual e ce iti recomand. Daca esti norocos de un tunner bun cu un dyno poti sa ajungi in vecinatatea lui 300 dar nu va fi usor. sonorul este absolut demential. Calea asta are frumusetea ei si puterea liniara a motorului te va ajuta mult pe circuit desi cred ca raspunsul motorului si puterea instanta sunt cele mai mari roade aici. Cel mai mare merit de a sta NA e insa reliability-ul. S2ki e un loc f bun de informatii daca vrei FI.
Motorul JDM are compresie mai ridicata si 247 bhp ... de ce nu ai facut rost de unul din asta cand ai schimbat motorul.
Daca mai vrei cai putere ieftini iti recomand heat tape pt exhaust si liniile de benzina, bujii pulstar (daca esti NA), hondata IMG, valve adjutment on the tight side .08"int cu .10"exh, uleiuri de la AMSoil si baie de ulei cu placa pt a tine norii de ulei jos in baie. Pt 10 cai in plus poti sa upgradezi la un ECU din 2003-04 daca cumva nu ai un piggyback sau standalone deja. Si o volanta usoara in cazul in care nu ai una deja. lightweight pulleys? curea cu AC bypass de la modelul CR.
pt drag racing te va ajuta pe langa o suspensie inteligent ajustata si niste suporti de motor mai tari si un torque dampner. daca vrei treaba buna poti sa scoti rezerva cricul , un scaun si covorul afara, interiorul usilor si radioul. r comps pe rotile din spate...vara! si relocheaza bateria in portbagaj.
O si sa nu uit modificarea mea preferata (dupa final gears) : coloana de directie si volan VGS daca vrei sa fi nimble si cool.
Sper ca experienta mea sa te ajute si sa iti economiseasca timp si bani.
La motorul nou NU iti recomand sa ramai cu valve springurile si retainerele stock.
In functie de ce faci cu masina cred ca poti sa iti alegi doar cateva din recomandarile mele. Ai mai putea sa consideri un rezervorde prindere a uleiul rau din capul motorului, un voltage stabilizer si un capac de radiator de 1.3 bar, hi-temp racing brake fluid, steel lines, front brake air ducts.
Noroc cu proiectul tau si ai grija de ea.
|
|
|
02-07-09, 12:01
|
#303
|
Dream Squad Member
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 4,338
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Dream Squad] [Honda]
|
re: '01 - S2000 AP1 - 2.0 VTEC (F20C2)
s-a terminat luna ta bossule
|
|
|
02-07-09, 12:31
|
#304
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 1,168
Member of: [Moderators] [Honda]
|
Re: '01 - S2000 AP1 - 2.0 VTEC (F20C2) - NEW ENGINE - HONDA OF THE MONTH - NEW PICS !
Quote:
Originally Posted by tudorart
wow, sunt surprins de pasiunea ta pt masina asta. Cred ca ai cheltuit multi bani pana acum. Asa am inceput si eu si acum sunt cu a 2-a transmisie stricata. E un hobby foarte scump.
Totusi daca iti place sa mergi repede in linie dreapta nu e prea folositor sa ramai NA. O sa te coste mult daca vrei putere pe calea asta. Singura cale care ti-as recomanda-o daca vrei sa stai NA e ITB,fuel rail si came de la Tracy Sports, injectoare mai mari si un AEM EMS cu wideband controller, j's header, berk HFC, si cat-back-ul care il ai e bunicel dar ultimul T1r dual e ce iti recomand. Daca esti norocos de un tunner bun cu un dyno poti sa ajungi in vecinatatea lui 300 dar nu va fi usor. sonorul este absolut demential. Calea asta are frumusetea ei si puterea liniara a motorului te va ajuta mult pe circuit desi cred ca raspunsul motorului si puterea instanta sunt cele mai mari roade aici. Cel mai mare merit de a sta NA e insa reliability-ul. S2ki e un loc f bun de informatii daca vrei FI.
Motorul JDM are compresie mai ridicata si 247 bhp ... de ce nu ai facut rost de unul din asta cand ai schimbat motorul.
Daca mai vrei cai putere ieftini iti recomand heat tape pt exhaust si liniile de benzina, bujii pulstar (daca esti NA), hondata IMG, valve adjutment on the tight side .08"int cu .10"exh, uleiuri de la AMSoil si baie de ulei cu placa pt a tine norii de ulei jos in baie. Pt 10 cai in plus poti sa upgradezi la un ECU din 2003-04 daca cumva nu ai un piggyback sau standalone deja. Si o volanta usoara in cazul in care nu ai una deja. lightweight pulleys? curea cu AC bypass de la modelul CR.
pt drag racing te va ajuta pe langa o suspensie inteligent ajustata si niste suporti de motor mai tari si un torque dampner. daca vrei treaba buna poti sa scoti rezerva cricul , un scaun si covorul afara, interiorul usilor si radioul. r comps pe rotile din spate...vara! si relocheaza bateria in portbagaj.
O si sa nu uit modificarea mea preferata (dupa final gears) : coloana de directie si volan VGS daca vrei sa fi nimble si cool.
Sper ca experienta mea sa te ajute si sa iti economiseasca timp si bani.
La motorul nou NU iti recomand sa ramai cu valve springurile si retainerele stock.
In functie de ce faci cu masina cred ca poti sa iti alegi doar cateva din recomandarile mele. Ai mai putea sa consideri un rezervorde prindere a uleiul rau din capul motorului, un voltage stabilizer si un capac de radiator de 1.3 bar, hi-temp racing brake fluid, steel lines, front brake air ducts.
Noroc cu proiectul tau si ai grija de ea.
|
multumesc pentru info, dar in mare parte stiu ce trebuie facut.
studiez de 2ani S2ki.com
suspensie am D2 reglabila pt. drag, valve springurile si retainere am de la skunk2 pro series dar nu sunt montate, voltage stabilizer am, bujii am DENSO iridium power, final gears am de la Rick's, heat tape pt exhaust e pe drum, torque damper urmeaza, AC e dat jos , ulei am luat MOTUL 300v 5w40.... etc
urmatoarea investitie va fi un AEM ems cu wideband controller si sper sa reusesc sa iau si headers j's racing + header back tot j's racing...
ITB'urile sunt scumpe si greu de setat, dar cine stie...
|
|
|
02-07-09, 12:42
|
#305
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,101
Member of: [4Tuning International] [Honda]
|
re: '01 - S2000 AP1 - 2.0 VTEC (F20C2)
Personal nu m-as duce pe j's racing manifold.... am vazut cateva aici cu ochii mei care au crapat in doua parca ar fi fost taiate cu flexu.
Cat-backul nu cred ca e rau, dar galeriile m-au lasat masca si sunt si foarte scumpe pt ce fac. Dar pana la urma sunt banii tai si faci ce vrei cu ei
__________________
|
|
|
03-07-09, 09:34
|
#306
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 1,168
Member of: [Moderators] [Honda]
|
re: '01 - S2000 AP1 - 2.0 VTEC (F20C2)
j's racing e cea mai buna evacuare pt. s2k
nu stiu cum a rausit ala sa o crape, ca eu nu am mai auzit pe cineva sa se planga.. poate avea suportii motor rupti
azi am lasat masina la Honda sa imi faca revizia si sa imi schimbe uleiuri + filtre.
|
|
|
03-07-09, 10:09
|
#307
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,101
Member of: [4Tuning International] [Honda]
|
re: '01 - S2000 AP1 - 2.0 VTEC (F20C2)
Iti arat si poze daca vrei si nu a fost numai unul in opinia mea galeria nu isi merita banii, daca tot dai un ban mai bine cauti Hy-tech , no alea is cele mai bune galerii de pe piata
Cat-back-ul nu am zis ca ii rau, vb doar despre galerie
|
|
|
03-07-09, 11:46
|
#308
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 1,168
Member of: [Moderators] [Honda]
|
re: '01 - S2000 AP1 - 2.0 VTEC (F20C2)
okei... fiecare cu parerea lui.
eu cand voi schimba galeria de evacuare... o voi schimba cu una j's racing si catback'ul la fel
nu stiu cum e j's racing pt. alte modele, dar pt. s2k e cea mai buna si pe s2ki.com nu a rupt nime nici o galerie..
|
|
|
07-07-09, 16:52
|
#309
|
Dream Squad Member
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 4,338
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Dream Squad] [Honda]
|
re: '01 - S2000 AP1 - 2.0 VTEC (F20C2)
take it slo'
|
|
|
08-07-09, 10:58
|
#310
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 1,168
Member of: [Moderators] [Honda]
|
re: '01 - S2000 AP1 - 2.0 VTEC (F20C2)
mersi pentru poze... monstrulica
|
|
|
08-07-09, 17:12
|
#311
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,571
Member of: [Honda]
|
re: '01 - S2000 AP1 - 2.0 VTEC (F20C2)
numai 3 s2k-uri au fost la meeting?arata bine furia rosie pe macadam tre sa dai o proba pe macadam ))
|
|
|
09-07-09, 10:46
|
#312
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 1,168
Member of: [Moderators] [Honda]
|
re: '01 - S2000 AP1 - 2.0 VTEC (F20C2)
nici o sansa... si asa mi'am cam polishat evacuarea pe serpentinele alea
p.s. am mai coborat masina de bot
|
|
|
11-07-09, 18:48
|
#313
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,550
Member of: [Colectionar Machete] [Honda]
|
re: '01 - S2000 AP1 - 2.0 VTEC (F20C2)
Foarte misto pozele!
|
|
|
12-07-09, 02:28
|
#314
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,492
Member of: [Honda]
|
re: '01 - S2000 AP1 - 2.0 VTEC (F20C2)
da foc masina vazut la galeria no 1 in parcare jantele fac banii de pe lume
|
|
|
07-08-09, 13:59
|
#315
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,155
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad] [VW] [Honda]
|
re: '01 - S2000 AP1 - 2.0 VTEC (F20C2)
Nenea',
eu ma uitam ca proasta la primele poze si nu intelegeam de ce e alta culoare in ultimele...
Asa ca m-am apucat sa iti citesc topicul, din curiozitate.
Ce mai face S'ul?
__________________
Frankly, my dear, I don't give a damn.
----------
....
Le VTEC est une philosophie de vie
Le VTEC permet une érection sans viagra
Le VTEC n'a pas besoin de turbo
....
|
|
|
|
|