Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > HONDA - ACURA > Masina mea Honda - Acura

Reply
 
Thread Tools
Old 08-10-16, 16:03   #1
adamjohnson

Stage 2
 
Join Date: Jun 2016
Posts: 30
Default Honda Civic: Merita Sau Nu?

Buna ziua!
Este prima oara cand sriu pe acest forum desi urmaresc discutiile voastre de multa vreme!
Am si eu o intrebare in cei priceputi in ale masinilor: vreau sa imi cumpar o masina la mana a doua ( pentru ca sunt incepator si vreu sa imi fac asa zisa ucenicie. am carnet de un an de zile dar am condus doar ocazional, destul insa cat sa imi dispara teama de volan)! imi place foarte mult tot ceea ce inseamna honda! merita oare sa imi cumpar o honda civic din 95-98? pretul ar varia intre 4000 si 6000 de eur! de gasit as gasi, nu e problema insa vreau sa stiu daca isi merita banii si eventual cei care mai au asa ceva ce imi pot spune despre fiabilitatea acestor modele? o sa stau cu ea numai prin service uri sau nu?
Stiu care sunt riscurile atunci cand achizitionezi o masina la mana a doua si mai ales una care are deja 10 ani! as vrea si eu o masina noua insa nu prea imi permit in acest moment!
Multumesc!

Tags: hyundai county, toyota yaris 2016, hyundai hd72
adamjohnson is offline   Reply With Quote
Old 21-10-16, 00:26   #2
K4N4Biss

Stage 5
 
K4N4Biss's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 901
Member of:
[Opel]
Default Re: Honda Civic: Merita Sau Nu?

Salutare!