ah scuze, nu m-am prins de abreviere
pai pt CTR am gasit mai multe variante de unghiuri pt geometrie. prima era cea originala, apoi urma una pt Hillclimb, care te ajuta f multa in curbe dar are unghiurile de asa natura incat cauciucurile tale vor avea o viata mai scurta (pe asta a ales-o Tom), iar Fast Road Setup se potriveste atat pt circuitele cu viraje largi cat si pt autostrada, deci am considerat ca este un bun compromis pt o maniera mai sportiva de condus pe strada

pentru cei interesati, o sa postez si aici cotele
Hillclimb
Front.
Zero toe.
3.0 degrees negative camber.
5 degrees positive castor.
Rear.
2.0mm toe in.
1.5 degrees negative camber.
Fast Road Setup
Front.
Zero toe.
1.5 degrees negative camber.
5 degrees positive castor.
Rear.
2.0mm toe in.
1.0 degrees negative camber
De fabrica
Camber Front = 0°00' +or- 45'
Camber Rear = -0°45' +or- 45'
Caster Front = 1°33' +or- 1°
Total Toe Front = 0 +or-3 mm
Rear Adjust = Toe In 2mm +2 or-1 mm