18-05-12, 20:12
|
#16
|
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 5,787
Member of: [Moderators] [4Tuning International] [MACS]
|
re: '95 Civic LSI (D15B2) -Blue
Nimeni nimic cu sfaturi?
- Insonorizare..cea mai buna solutie sa elimin zgomotul de rulaj: material bituminos ce am folosit la usi sau pasla fono absorbanta ?
-Problema cu aprinsul farurilor... e normal sau trebuie sa ma apuc de desfacut si instalatia electrica ceva ?
|
|
|
20-05-12, 20:49
|
#17
|
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 5,787
Member of: [Moderators] [4Tuning International] [MACS]
|
re: '95 Civic LSI (D15B2) -Blue
An rezolvat pana la urma cu farurile...am scos o siguranta din panou. Era pentru dim dip lights, ceva ce prevede legea in uk, un fel de DRL antic...in fine, se aprindeau 10-20 % farurile pe faza scurta. Acum e normala :P
Am terminat pana la urma cu usile fata, mai jos sunt poze cu lucrarea terminata.
Vreau sa spun ca se merita facuta insonorizarea....se aude super frumos si nu zornaie nimic. Iar difuzoarele astea, nu-mi vine sa cred ca sunt pe 13 la cat de bine suna.
Am dezbracat partea din spate pentru contiinuarea lucrarilor.Momentan sunt tinut in loc de un produs numit Dinitrol rc800, se da peste rugina si o transforma si nu ii da voie sa inainteze...cel putin asa se spune :P...vreau sa dau in spate sub aripi daca tot e masina desfacuta.
Va urma.
|
|
|
22-05-12, 22:26
|
#18
|
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 5,787
Member of: [Moderators] [4Tuning International] [MACS]
|
re: '95 Civic LSI (D15B2) -Blue
Gata, am terminat cu interiorul, insonorizatul si rugina de la pasajele spate.
Cu rugina, am curatat cat am putut, a ramas cate o gaurica in colturile aripilor pe fiecare parte, am dat cu solutia minune ieri, azi am folosit meshe de aluminiu sa astup gauricile, le-am fixat pe interior cu chit de fibre, apoi am umplut si pe exterior cu chit de fibre, finisat, grunduit, 2 maini de vopsea 2 de lac...rezultatul il arat alta data ca nu am mai facut poze. in orice caz sunt multumit si am scapat de rugina pentru o vreme pana o sa am destui bani sa cumpar elementele intregi sa le inlocuiesc si sa ii dau o vopsea integral.
I'am pus si filtrul k&n, mai am sa ii construiesc un suport metalic sa nu mai atarne pe acolo. Am cuparat un kit de curatare/ungere si l-am revigorat zilele trecute.
Am dat comanda si de ulei si filtru, insa sunt putin nesigur. Uleiul e motul 6100 10w40 si filtrul hamp. Insa pachetul asta , ca l-am gasit la oferta facut pachet( ulei/filtru/garnitura surub baie ulei) , era destinat motoarelor 1.6 (crx, eg, vt etc).
Intrebarea mea e, o sa am probleme cu filtrul sa nu se potriveasca sau vine la fix? Eu am trimis un mail inainte si vanzatorul a zis ca se potriveste la mine dar, nu se stie niciodata....
Last edited by giubau_v8; 22-05-12 at 22:31.
|
|
|
23-05-12, 16:05
|
#19
|
Stage 5
Join Date: Apr 2010
Posts: 1,304
Member of: [Honda] [Competitor CNCA]
|
re: '95 Civic LSI (D15B2) -Blue
felicitari pt munca depusa, la mine s-a redus mult zgomotul in masina dupa ce am antifonato complect.
|
|
|
23-05-12, 22:40
|
#20
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 1,099
Member of: [Honda]
|
re: '95 Civic LSI (D15B2) -Blue
Cu ce ai curatat rugina?ai dat cu perie de sarma si smirghel?ce solutie ai folosit pt rugina?grundul, vopseaua si lacul sunt din spray sau la pistol?ca am observat si la civicul meu 3 zone cu putina rugina (pasaj spate dreapta, putin la hayon si o linie de vreo 5 cm intre geamul spate dreapta si plafon ) si ma gandeam sa o "rezolv" eu pentru moment. E mult de lucru?dureaza mult pana se poate da cu vopsea peste chit/grund ?
__________________
Honda Civic EG3
|
|
|
24-05-12, 21:29
|
#21
|
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 5,787
Member of: [Moderators] [4Tuning International] [MACS]
|
re: '95 Civic LSI (D15B2) -Blue
Quote:
Originally Posted by bogdan100
Cu ce ai curatat rugina?ai dat cu perie de sarma si smirghel?ce solutie ai folosit pt rugina?grundul, vopseaua si lacul sunt din spray sau la pistol?ca am observat si la civicul meu 3 zone cu putina rugina (pasaj spate dreapta, putin la hayon si o linie de vreo 5 cm intre geamul spate dreapta si plafon ) si ma gandeam sa o "rezolv" eu pentru moment. E mult de lucru?dureaza mult pana se poate da cu vopsea peste chit/grund ?
|
Rugina am curatat-o cu peria de sarma doar, pentru ca asa scrie pe indicatiile produsului, ca trebuie sa existe rugina sa isi faca efectul. Produsul se numeste Granville ( aici un link pe ebay, dar sunt mai multe produse ca asta. De exemplu eu cautam Dinitrol rc900 sau rc800 dar nu am gasit prin magazine ...in schimb l-am gasit pe asta, acelasi produs, alta eticheta.
Daca rugina e doar de suprafata si se poate curata eu recomand sa o cureti bine cu perie de sarma/smilgher , orice ai la indemana., Am folosit la hayon un produs de curatare a ruginei, acolo era doar de suprafata, se numeste kurust, dar nu stiu daca gasesti pe acasa asa ceva...
In legatura cu rugina la pasaje, iti recomand sa dai jos capitonajele sa te uiti inauntru, nu vreau sa cobesc dar s-ar putea sa arate mai rau decat ce vezi pe afara...la mine asa a fost, norocul meu e ca nu a apucat sa se extinda mult, a fost doar in colt cam 5-6 cm.
Mult de lucru e daca vrei sa iasa cum trebuie...pregatirea e esentiala. Chitul trebuie aplicat cum trebuie si finisat la sange cum s-ar spune, apoi sprit kit(primer) , vopsea, lac si totul e ok pentru o vreme ( eu am folosit primer/vopsea si lac la spray pentru ca nu dispun de compresor si pistol de vopsit, insa mult mai bine si mai de durata ar fi vopseaua la pistol)
Nu stiu cat va tine ce am facut eu, dar promit ca va voi tine la curent ( Sper sa tina pana o sa am bani de o vopsitorie/tinichigerie totala...deci peste muuuult timp ) )
|
|
|
25-05-12, 10:04
|
#22
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 1,099
Member of: [Honda]
|
re: '95 Civic LSI (D15B2) -Blue
Mersi de info . Cand ajung acasa vreau sa ma apuc si eu putin
|
|
|
25-05-12, 17:19
|
#23
|
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 5,787
Member of: [Moderators] [4Tuning International] [MACS]
|
re: '95 Civic LSI (D15B2) -Blue
Bogdan, succes si nu uita, pregatirea e 90 % din succesul reparatiei
Am mai pus cateva poze cu montajul interiorului.
Si , se pare ca am treaba azi . Sa ii schimbam sangele cu ceva mai bun
|
|
|
25-05-12, 20:50
|
#24
|
Stage 4
Join Date: Nov 2011
Posts: 257
Member of: [Hyundai] [VW]
|
re: '95 Civic LSI (D15B2) -Blue
Salut, cum ai schimbat luminile din bord din alb in albastru, m-ar tenta si pe mine sa le schimb la Honda.
|
|
|
25-05-12, 23:42
|
#25
|
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 5,787
Member of: [Moderators] [4Tuning International] [MACS]
|
re: '95 Civic LSI (D15B2) -Blue
Quote:
Originally Posted by Akai
Salut, cum ai schimbat luminile din bord din alb in albastru, m-ar tenta si pe mine sa le schimb la Honda.
|
Pai am cumparat ledurile de pe ebay (leduri T5) si am inlocuit becurile normale cu ele. Munca dificila e la desfacutul ornamentului ceasurilor de bord si la panoul aerotermei. Trebuie sa fii atent doar sa nu rupi ceva,.
Azi am schimbat uleiul si am rezolvat cu esapamentul( rasufla la imbinarea intre finala si intermediara) am urcat-o pe ''capre'' si am inceput curatarea pe sub aripile spate, urmeaza maine sau cand o sa mai am timp antifonul.
Inca ceva, are cineva idee cum se regleaza frana de mana? pe o roata nu prea tine si tind sa cred ca totul e in regula dar trebuie reglata.
|
|
|
27-05-12, 09:09
|
#26
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 760
Member of: [Honda] [Hyundai] [PEUGEOT]
|
re: '95 Civic LSI (D15B2) -Blue
Aceeasi combinatie de Motul 6100 cu filtru Hamp am si eu.
|
|
|
27-05-12, 12:55
|
#27
|
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 5,787
Member of: [Moderators] [4Tuning International] [MACS]
|
re: '95 Civic LSI (D15B2) -Blue
Quote:
Originally Posted by tzunny
Aceeasi combinatie de Motul 6100 cu filtru Hamp am si eu.
|
Ce m-i se pare interesant e ca in autodata spune ca trebuie sa pui 3.3 litri la schimb , si vine putin peste nivelul maxim pe joja ...Eu nu am verificat joja cand am pus uleiul, m-am uitat doar pe gradatiile de pe bidon . Sper sa nu fie probleme.
Dupa ce am terminat cu antifonarea pe sub aripi, am pus plasticul ce acopera tevile la rezervor si fiind aproape de aripa , nu mi-a placut lucrarea facuta de mine acum cateva zile, erau cateva urme de vopsea scursa....si am curatat toata vopseaua veche si am dat alta noua...Scuzati pozele, spatiul este foarte stramt in curte la mine :P
|
|
|
27-05-12, 13:57
|
#28
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 1,099
Member of: [Honda]
|
re: '95 Civic LSI (D15B2) -Blue
Quote:
Originally Posted by giubau_v8
Inca ceva, are cineva idee cum se regleaza frana de mana? pe o roata nu prea tine si tind sa cred ca totul e in regula dar trebuie reglata.
|
http://www.hondacivicforum.com/forum...ustment-81129/ - poate te ajuta la ceva
|
|
|
27-05-12, 14:18
|
#29
|
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 5,787
Member of: [Moderators] [4Tuning International] [MACS]
|
re: '95 Civic LSI (D15B2) -Blue
Quote:
Originally Posted by bogdan100
|
Stiam de acea parte, la mine trebuie scoasa doar scrumiera sa ajung la piulita aia de reglaj.
Ideea e ca la mine cand trag frana de mana se trage mai mult un cablu, celalalt ramane in urma . Insa cablul se retrage de aceea cred eu ca nu e rupt..sau nu o fi rupt de tot si de aceea... Am decoperit in tamburi o rotita de reglaj, insa daca strang acea rotita imi freaca ferodourile in tambur. Deci..nu stiu care e problema pana la urma....pe partea stanga tine foarte foarte bine..
|
|
|
29-05-12, 20:17
|
#30
|
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 5,787
Member of: [Moderators] [4Tuning International] [MACS]
|
re: '95 Civic LSI (D15B2) -Blue
Cum vremea a mai trecut, am mai mesterit cate ceva la masina.
Am montat pragurile.
Aveam o indoitura in hayon si am decis sa revopsesc tot pana la urma.
Am confectionat un suport la filtrul de aer din platbanda metalica.
Am luat o sticluta de lichid de frana sa completez la ambreiaj ca era putin sub limita. Am luat TRW DOT 4, nu stiu daca e cel mai potrivit sau nu . Probabil o sa aflu in timp.
Urmeaza revopsirea barii spate ca avea si ea ceva zgarieturi nasoale. Dar m-i s-a cam luat de smilgheruit si pun pauza o vreme :P
|
|
|
|
|