Quote:
Originally Posted by marutzu_vti
Foarte frumoasa bafta si bine ai revenit.....
|
Quote:
Originally Posted by Georgian03
Foarte frumoasa. Multi Km fara incidente neplacute!
|
Quote:
Originally Posted by buzzy17
super tare,bravo,bafta!!!!
|
Quote:
Originally Posted by !41!
Ma ia cu friguri cand vad o masina de asta
|
Quote:
Originally Posted by roli
Foarte frumos s2000 tau. Sa îl stapanesti sănătos.
|
Quote:
Originally Posted by civic fan
foarte fain s2k-ul multi km in continuare si bafta in in continuare
|
Mersi frumos baieti!
Quote:
Originally Posted by milad
Adriano eu am impresia ca vrei sa ne omori ) si dc2 si ap1 ..nu e altceva ce mi-as dori mai mult in curte ! Bafta cu masina si cu planurile! Arata f bine!
|
Lol, am fost norocos ca un priten bun de-al meu nu o folosise de 2 ani ca lucreaza in strainatate si a fost domn sa mio dea cu pret FOARTE redus, altfel sant tot scumpe aici si nu cred ca pana la urma cumparam una.
Mersi frumos omule
Quote:
Originally Posted by Vali_lj
Frumoasa achizitie , ma intreb cum se conduce cu sitemul VGS, stiind ca AP1 nu este asa "driver friendly" pe circuit/serpentine fata de AP2 si iti trebuie ceva timp sa te acomodezi cu comportamentul ei.
|
Sa iti spun sincer se comporta foarte foarte bine, si am fost foarte conscientios de ce zici tu. Deci mam obisnuit cu iea incet incet impingando din ce in ce mai tare progresiv in curbe. Are gume originale Bridgestone Potenza RE050, de ce spun asta ca am priteni care au schimbat gume la alte marci si au pierdut spatele mai usor in curbe. Masina ieste foarte sensibila daca schimbi set-up din fabrica, in mai multe cazuri resultatul ieste rau. Dar ai dreptate suspensie de pe AP2 ieste mai moale ca sa lase botul sa coboare mai mult sub presiune si nu ieste asa de incordata ca AP1. DImensiunele de gume din fabrica sunt 215/45/16 & 245/40/16; eu am roti de 17" si am up-gradat gumele din spate de la 245/40/17 la 255/40/17. Pe fata am 215/45/17 care o sa le schimb pentru 225/45/17 (marimi de pe S2K CR Circuit Racer).
Diferenta intre Type V si toate celelate ieste suspensia, differential si chasiul sunt up-graded ca sa se synchronizeze cu systemul VGS care ai ia cam vreo 240 de grade to full steering lock, deci ieste foarte stransa si sensibila dar cum teai obisnuit cu iea nu teai mai duce la raport normal. Ieu gasec cam greu sa conduc ceva obisnuit acuma ca creierul trbuie sa se adapteze la raport normal de volan si ie cam greu asa repede lol.
Si incepem din nou:
Ia-m pus impamantare de motor in plus
Bridgestone Potenza RE-O50A 255/40/17 care mau rupt la buzunar (€382 puse)
Pus ceasuri Defi
Am inceput programul de redus greutate deja ha ha na-m putut sa ma abtin.
A/C - 14kgs
Airbag x 2 - 5kgs
Alte piese inutile - 4kgs
Cat = 5.5kgs De-Cat = 2.5kgs Saved - 3kgs
Dat jos roata de reserva si cric,etc - 10kgs
Total - 36kgs (Trebuie frati ca ie greoaie jucaria lol )
Mai am de scos air-pumpul stanga-jos fata (inchinge catul de cand pornesti motorul) altceva nu se mai poate.
Placa de racire de carbon (am luato gratis de la un prieten - sai sea domnul sanatate)
Am pus ITG filtru
DC5 Brembos - (Incercate)
Din pacate ies inafara prea mult ca dracul groase sunt Brembos si nu vreau sa schimb gentile pentru altceva cu offset differit. O sa ma uit dupa Spoon Monoblocks ca sunt mai subtiri.
Asta ie povestea pana acum