Masina se afla de cateva zile in service-ul Honda. Am schimbat toata distributia, o caruta de bani. Motorul asta are o gramada de role si intinzatoare, iar toate piesele Honda OEM m-au costat aproape 500$ comandate din US.
Bine ca am schimbat semeringurile la supape si garnitura de la solenoid. Cele vechi erau "coapte" si cred ca aveam pierderi de ulei semnificative.
Dupa ce am instalat noul kit de ambreiaj si volanta ACT, m-am gandit ca e momentul sa desfac si cutia de viteza. Eram curios de stare ei, daca la cei 155.000km prezinta uzura si depuneri. Surpriza, pe interior cutia este impecabila si m-a scapat de cheltuieli suplimentare. Pot sa ma gandesc linistit la un upgrade de final drive. Discul vechi de ambreiaj era uzat si mai avea viata pentru 5000-10000km de mers lejer.
Maine sper sa urcam cutia pe masina si sa facem niste teste. Sper sa vina si piesele comandate: bielete caseta directie, buji NGK, curea alternator si bucsi tiranti.