Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > HONDA - ACURA > Masina mea Honda - Acura

Reply
 
Thread Tools
Old 24-11-11, 23:18   #46
quikvtec

Stage 4
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 244
Default Re: '91 -JDM CRX SI- EF6-(D15B)

daca vrei masina stric de drag , si nu tii neaparat sa fie N/A , poti arunca in ea un f20 sohc non vtec de accord(acelasi swap ca la h22) si de restul banilor (pana la swap`ul de h22 jdm) ii trantesti un turbo (gasesti multe pe unde esti tu acum). Just sayin` ! bafta oricum cu ce ai in minte
quikvtec is offline   Reply With Quote
Old 24-11-11, 23:23   #47
Eusebiu_Civic

Stage 4
 
Eusebiu_Civic's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 279
Member of:
[Honda]
Default Re: '91 -JDM CRX SI- EF6-(D15B)

Quote:
Originally Posted by quikvtec View Post
daca vrei masina stric de drag , si nu tii neaparat sa fie N/A , poti arunca in ea un f20 sohc non vtec de accord(acelasi swap ca la h22) si de restul banilor (pana la swap`ul de h22 jdm) ii trantesti un turbo (gasesti multe pe unde esti tu acum). Just sayin` ! bafta oricum cu ce ai in minte
Nu pot decat sa...
Eusebiu_Civic is offline   Reply With Quote
Old 25-11-11, 00:09   #48
quikvtec

Stage 4
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 244
Default Re: '91 -JDM CRX SI- EF6-(D15B)

yo n`as face asta in locul tau , flow`ul unei chiulase dicteaza acceleratia in linie dreapta iar din fericire pentru cei cu buget redus , chiulasa de f20 sohc non vtec bate orice H22 bate chiar chiulase de B portate , deci daca strict acceleratie vrei , nu cred ca poti iesii mai bine ca raport $/acceleratie.
quikvtec is offline   Reply With Quote
Old 25-11-11, 00:32   #49
giany_TM

Stage 5
 
giany_TM's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,762
Default Re: '91 -JDM CRX SI- EF6-(D15B)

Obtiuni la motoare sunt multe .....pot alege de aici un b16 foarte bun la pret si face turbo direct pe el .....insa ce vreau eu chiar pntr linie dreapta e un H22 JDM ,care zic eu are foarte mare potentia ,da ala de pe acord EURO R s-au TYPE-R ...in prima faza beneficiez si de un blocant ....pot pune ceva slicuri din gama drag ....pe jante speciale de 13 si late ....masina va fi undeva la 500 kg sper ...cuplu mare si poate pe parcurs va veni un turbo direct pe h22 asta + ca swapul pot sa mil iau de aici destul de ieftin...ce sa zic am vazut eu cateva swapuri cu caroserie de eg care e mult mai grea si credema ca e bestiala treaba ...cert e ca masina va fii slim rau cu cele mai mici frane cu lexan total inclusiv parbriz ...intelegeti voi ce zic ...evacuarea in bara fata...sa vedem ce va fi ....insa treb sa gasesc neaparat un sasiu chiar si de ED ...,daca stiti,aflati ceva datiun semn ..
__________________
giany_TM is offline   Reply With Quote
Old 25-11-11, 00:54   #50
quikvtec

Stage 4
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 244
Default Re: '91 -JDM CRX SI- EF6-(D15B)

Suna foarte frumos si cred ca poti face asta , hmm ca sa turbezi B`uri si H`uri sau defapt orice motor , e ideal sa fie blocul sau camasiile cilindrilor din otel ca sa reziste la presiune , la H si B indiferent de model camasile sunt din acelasi aliaj ca blocul motor + tratare , la F camasile sunt de otel , blocurile de F si H sunt identice ( cu exceptia camasilor). Sper sa nu te superi ca o tin pe a mea cu F`u dar pentru turbo fara modificari interne e "za best" , nu cred ca te`ar deranja un 200+ whp fara sa desfaci un surub de pe motor. Ca sa nu zic ca daca te alegi cu axa de la bisimoto level 2 (250 $ regrind) poti sarii de 300 hp. Just facts. Inca o data mult succes si sper sa alegi varianta cea mai spectaculoasa :P
quikvtec is offline   Reply With Quote
Old 25-11-11, 00:56   #51
Eusebiu_Civic

Stage 4
 
Eusebiu_Civic's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 279
Member of:
[Honda]
Default Re: '91 -JDM CRX SI- EF6-(D15B)

Quote:
Originally Posted by quikvtec View Post
yo n`as face asta in locul tau , flow`ul unei chiulase dicteaza acceleratia in linie dreapta iar din fericire pentru cei cu buget redus , chiulasa de f20 sohc non vtec bate orice H22 bate chiar chiulase de B portate , deci daca strict acceleratie vrei , nu cred ca poti iesii mai bine ca raport $/acceleratie.
E mai simplu chiar si un DOHC non vtec.Tu ai idee cate ore de munca intra intr-un asemenea proiect?Si pentru ce?140 hp din motor de 2.0?
Daca vrei turbo pe sohc...clar alegi d16,ai la posibilitati si piese de te saturi....
Eusebiu_Civic is offline   Reply With Quote
Old 25-11-11, 09:25   #52
calin81
Honda Driver

Stage 2
 
calin81's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 66
Member of:
[Honda]
Default Re: '91 -JDM CRX SI- EF6-(D15B)

ai un pm...lung...
calin81 is offline   Reply With Quote
Old 25-11-11, 09:32   #53
quikvtec

Stage 4
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 244
Default Re: '91 -JDM CRX SI- EF6-(D15B)

Prietene , ma faci sa par mai destept decat sunt ) . Seria F e fratele mai mare seriei D in caz ca nu stiai , iar ca potential F este mai mare decat orice D doresti fie Turbo fie aspirat , dar in special pe Turbo e cel mai bun motor ieftin (costa cat un D15 vechi). Iar ca swap , adu`mi aminte tu cum trantesti tu DOHC VTEC pe bloc de D? nu prea merge , pe F trantesti chiulasa de H22 , H23 completa fara sa te doara capu , deci ai best of both worlds . Motorul D e cu adevarat impresionant cand vezi ce se poate face cu el (uneori mai impresionant decat B`ul) , dar cand vezi ce se poate face din F/H dar in special din motorul asta de cateva milioane lei vechi , iti spun yo ca uiti partial de D.
quikvtec is offline   Reply With Quote
Old 25-11-11, 11:29   #54
marutzu_vti

Stage 5
 
marutzu_vti's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 1,499
Member of:
[Honda]
Default Re: '91 -JDM CRX SI- EF6-(D15B)

Cit de simple sint toate din tastatura ........................ bafta oricum dar este greu totul eu iti doresc sa reusesti si sa fie cea mai rapida HONDA din tara ca asa ar trebui din ce vazui mai sus
__________________
Honda build by marutzu :ek swap k20 timpi pe 402 vechiu motor 13.2 in 2012 si in 2013 noul motor 12.7.... Dezmembrez orice model HONDA , din '88 pana azi! TEL 0764 463 693
marutzu_vti is offline   Reply With Quote
Old 25-11-11, 13:18   #55
giany_TM

Stage 5
 
giany_TM's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,762
Default Re: '91 -JDM CRX SI- EF6-(D15B)

Deci ...va fi cam asa din astea doua motorizari va trebuii sa aleg .
ACORD TYPE-R H22A7 ...220 HP 7200 RPN 221 Nm ,LSD.
ACORD EURO R H22A 220 HP HELICAL TORSEN ,421 STAINLES HEADERS .....,cam asa ceva vreau sa pun pe masina ...si cum am mai spus deocamdata aspirat cu mici modificari aduse motorului ...din start are o putere mare NA ,caroseria conteaza f mult si de acea aleg partea cu un sasiu de crx2 s-au un ed ...care va suferi o usurare grava ...si apoi vom vedea cum se misca.
giany_TM is offline   Reply With Quote
Old 25-11-11, 19:14   #56
quikvtec

Stage 4
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 244
Default Re: '91 -JDM CRX SI- EF6-(D15B)

Din tastatura altora am aflat fiecare la randul nostru ca putem pune k20 pe civic sau ce spuneam yo mai sus
quikvtec is offline   Reply With Quote
Old 25-11-11, 19:46   #57
marutzu_vti

Stage 5
 
marutzu_vti's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 1,499
Member of:
[Honda]
Default Re: '91 -JDM CRX SI- EF6-(D15B)

Quote:
Originally Posted by quikvtec View Post
Din tastatura altora am aflat fiecare la randul nostru ca putem pune k20 pe civic sau ce spuneam yo mai sus
Din a cui tastatura ai invatat tu sa pui k20 pe civic? si nu era o forma de a deranja pe cineva doar spuneam ca este greu orice la masinile noastre sint niste masini mai speciale nu ca opel,audi,golfuri sau mai stiu eu ce sa faci totul cu citeva sute de euro inclusiv motor si ai 200 cai Ceea ce spune Giany este adevarat si se poate face si o sa si mearga pentru ca atunci cind ai 500 de kg este de ajuns si 150 de cai si el stie ca deaia trage masina lui Ciure merge bine si motorul nu am nimic de zis dar caroseria ( kg ) fac diferenta daca ai 200+ cai pe 500 kg ai mari performante .
Bafta Giany si ne vedem la anu la curse sa facem legea cu hondele sper sa o aduc si eu pe drumul cel bun pe a mea.
marutzu_vti is offline   Reply With Quote
Old 25-11-11, 20:08   #58
Eusebiu_Civic

Stage 4
 
Eusebiu_Civic's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 279
Member of:
[Honda]
Default Re: '91 -JDM CRX SI- EF6-(D15B)

Quote:
Originally Posted by quikvtec View Post
Din tastatura altora am aflat fiecare la randul nostru ca putem pune k20 pe civic sau ce spuneam yo mai sus
Pune-ti tu f 20 pe civic si mai vorbim dupa aia sa vdem ce satisfactie o sa ai cand o sa te bata un esi...
Eusebiu_Civic is offline   Reply With Quote
Old 25-11-11, 20:14   #59
carlitos

Stage 5
 
carlitos's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 1,473
Member of:
[Honda]
Default Re: '91 -JDM CRX SI- EF6-(D15B)

Quote:
Originally Posted by quikvtec View Post
Prietene , ma faci sa par mai destept decat sunt ) . Seria F e fratele mai mare seriei D in caz ca nu stiai , iar ca potential F este mai mare decat orice D doresti fie Turbo fie aspirat , dar in special pe Turbo e cel mai bun motor ieftin (costa cat un D15 vechi). Iar ca swap , adu`mi aminte tu cum trantesti tu DOHC VTEC pe bloc de D? nu prea merge , pe F trantesti chiulasa de H22 , H23 completa fara sa te doara capu , deci ai best of both worlds . Motorul D e cu adevarat impresionant cand vezi ce se poate face cu el (uneori mai impresionant decat B`ul) , dar cand vezi ce se poate face din F/H dar in special din motorul asta de cateva milioane lei vechi , iti spun yo ca uiti partial de D.
prietene ...eu am o mare nedumerire....prezinta-ne masina ta!sa vedem si noi ceva concret nu filozofii despre motoare....
Giani scuze de off ,dar vad ca unii nu au treaba si cred ca asa se fac masinile de drag!
__________________
dezmembrez civicuri 92-2000 si del sol
vand piese noi pt aceleasi modele
tel 0766678472
carlitos_08jky@yahoo.com
carlitos is offline   Reply With Quote
Old 25-11-11, 20:24   #60
!41!
Banned

Stage 5
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,397
Member of:
[Freehand Design Usergroup]
[Honda]
Default Re: '91 -JDM CRX SI- EF6-(D15B)

Quote:
Originally Posted by Eusebiu_Civic View Post
Pune-ti tu f 20 pe civic si mai vorbim dupa aia sa vdem ce satisfactie o sa ai cand o sa te bata un esi...
Un D16 in Civic in varianta stock nu e mai rapid nici ca un Prelude F20 cu toate 300kg in minus .Am testat eu la 4 benzi cand am fost la intalnirea JDM . Stiu ca aveti toti fantezii cu motorizari de Civic dar mai sunt si alte motoare la Honda.
ON. Nu va luati de om ca gandeste altfel ca voi. Daca nu pune poze cu jante colorate nu inseamna ca nu stie una alta de Honda .Destui sunt cei care nu ne suporta pe noi cu hondele noastre. Pe threadurile Honda nu -mi veniti cu scandaluri ca va cenzurez

Last edited by !41!; 25-11-11 at 20:53.
!41! is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -