Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > HONDA - ACURA > Masina mea Honda - Acura

Reply
 
Thread Tools
Old 25-11-11, 22:58   #61
yulasinio
Honda Driver


Stage 5
 
yulasinio's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,101
Member of:
[4Tuning International]
[Honda]
Default Re: '91 -JDM CRX SI- EF6-(D15B)

Daca vrei 500kg atunci alege un mini sau un beat pentru ca nu o sa ajungi la greutatea aia cu nici un eg,ed...
yulasinio is offline   Reply With Quote
Old 25-11-11, 23:01   #62
Toyboy

Stage 5
 
Toyboy's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 368
Member of:
[Honda]
Default Re: '91 -JDM CRX SI- EF6-(D15B)

Quote:
Originally Posted by quikvtec View Post
yo n`as face asta in locul tau , flow`ul unei chiulase dicteaza acceleratia in linie dreapta iar din fericire pentru cei cu buget redus , chiulasa de f20 sohc non vtec bate orice H22 bate chiar chiulase de B portate , deci daca strict acceleratie vrei , nu cred ca poti iesii mai bine ca raport $/acceleratie.
ceva detalii despre asta ?
ce dimensiune au porturile de admisie si evacuare ale unei chiulase F20 non vtec?
Toyboy is offline   Reply With Quote
Old 26-11-11, 12:51   #63
quikvtec

Stage 4
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 244
Default Re: '91 -JDM CRX SI- EF6-(D15B)

Abea masurate admisie latime - 52 mm , evacuare latime 44 mm , dar nu dimensiunea face totul , daca ai posibilitatea sa compari chiulasele , ai sa o observi cat de putin sunt obstructionate in interior , si de asemenea unghiul supapelor care este catalogat "exotic" si permite un valve lift mai mare decat la celelalte chiulase (in varianta stoc) exceptand chiulasa de S2000. Nu vreau sa par un anti D, B, K si asa mai departe , pentru ca NU sunt. Doar ca nimeni nu se uita la un motor care bang/buck e aprox imbatabil . Bineinteles este ideal sa fie folosit pe boost , nu pe N/A.

Last edited by quikvtec; 26-11-11 at 12:53.
quikvtec is offline   Reply With Quote
Old 26-11-11, 20:03   #64
giany_TM

Stage 5
 
giany_TM's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,762
Default Re: '91 -JDM CRX SI- EF6-(D15B)

Quote:
Originally Posted by yulasinio View Post
Daca vrei 500kg atunci alege un mini sau un beat pentru ca nu o sa ajungi la greutatea aia cu nici un eg,ed...
Un ed de 1,3 are greutatea de fabrica undeva la 700 kg si cand zic ca vreau sa fie usoara ma gandeam sa renunt la tot ce inseamna bot ...si construit fix din fibra capota,aripile bara ..toate dintr-o bucata ,fix cum e civicul din HU ,parbriz si toata sticla din lexan,locul rotii de rezerva dat jos si inlocuit cu ceva foaie de alu ...rezervor dat jos si pus unul cu antival de litraj mic in masina ...usile la fel din fibra ....,frane de 1,3 ...credema ca ma apropi lejer de bariere lui 500 kg,stiu ce trebuie facut .
__________________
giany_TM is offline   Reply With Quote
Old 26-11-11, 20:08   #65
carlitos

Stage 5
 
carlitos's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 1,473
Member of:
[Honda]
Default Re: '91 -JDM CRX SI- EF6-(D15B)

Quote:
Originally Posted by giany_TM View Post
Un ed de 1,3 are greutatea de fabrica undeva la 700 kg si cand zic ca vreau sa fie usoara ma gandeam sa renunt la tot ce inseamna bot ...si construit fix din fibra capota,aripile bara ..toate dintr-o bucata ,fix cum e civicul din HU ,parbriz si toata sticla din lexan,locul rotii de rezerva dat jos si inlocuit cu ceva foaie de alu ...rezervor dat jos si pus unul cu antival de litraj mic in masina ...usile la fel din fibra ....,frane de 1,3 ...credema ca ma apropi lejer de bariere lui 500 kg,stiu ce trebuie facut .
eu vreau sa tai cu flexu'....
carlitos is offline   Reply With Quote
Old 26-11-11, 20:16   #66
giany_TM

Stage 5
 
giany_TM's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,762
Default Re: '91 -JDM CRX SI- EF6-(D15B)

A venit MOSU ...putin mai repede ,da nui bai ,omologare FIA 2013.....
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	PB260298.JPG
Views:	37
Size:	70.9 KB
ID:	2240434   Click image for larger version

Name:	PB260299.JPG
Views:	41
Size:	70.3 KB
ID:	2240435   Click image for larger version

Name:	PB260300.JPG
Views:	33
Size:	84.3 KB
ID:	2240436  

Click image for larger version

Name:	PB260301.JPG
Views:	28
Size:	79.7 KB
ID:	2240437   Click image for larger version

Name:	PB260302.JPG
Views:	37
Size:	82.2 KB
ID:	2240438  
giany_TM is offline   Reply With Quote
Old 26-11-11, 20:26   #67
harlequinm

Stage 2
 
harlequinm's Avatar
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 57
Default Re: '91 -JDM CRX SI- EF6-(D15B)

Takata <3 mai trebuie niste scaune EK9 si aia e tot
harlequinm is offline   Reply With Quote
Old 26-11-11, 21:12   #68
quikvtec

Stage 4
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 244
Default Re: '91 -JDM CRX SI- EF6-(D15B)

Quote:
Originally Posted by Eusebiu_Civic View Post
Pune-ti tu f 20 pe civic si mai vorbim dupa aia sa vdem ce satisfactie o sa ai cand o sa te bata un esi...
Cu tine probabil discut degeaba , cand vei afla ca defapt cuplul castiga curse nu puterea in sine , cuplul iti da acces la putere . Un Esi probabil are puterea si cuplul undeva peste turatia unui F + ca are mai mult cuplu decat oride D,B.
quikvtec is offline   Reply With Quote
Old 26-11-11, 21:12   #69
giany_TM

Stage 5
 
giany_TM's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,762
Default Re: '91 -JDM CRX SI- EF6-(D15B)

Eu deja ma orientez dupa ceva BRIDE ,din kevlar ...sunt fix ce trebuie ....abia astept sa ajung acasa am un plan cu un civic eg cum nu exista in RO
giany_TM is offline   Reply With Quote
Old 26-11-11, 21:22   #70
quikvtec

Stage 4
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 244
Default Re: '91 -JDM CRX SI- EF6-(D15B)

Quote:
Originally Posted by carlitos View Post
prietene ...eu am o mare nedumerire....prezinta-ne masina ta!sa vedem si noi ceva concret nu filozofii despre motoare....
Giani scuze de off ,dar vad ca unii nu au treaba si cred ca asa se fac masinile de drag!
Amice, nedumerirea ta e mare , masina mea NU e de DRAG , e un amarat accord care sta dezmembrat si isi asteapta bugetu` si piesele necesare ca sa pot pune in practica ceea ce doresc. Si ai cuvantul meu ca am "gustat" din mai toate motoarele de Honda (si DA , chiar SOHC si DOHC vtec, fie el s2000 sau VTI sau chiar i-VTEC ) , de foarte mult timp chiar , si am ajuns la o concluzie personala pe care probabil o veti adopta multi pe viitor. Dar sa nu ajungem acolo . Cand vei incepe sa intelegi defapt ce iti trebuie pentru o masina de DRAG si ce iti trebe pentru o masina de TRACK , probabil nu vei mai fi asa sceptic. Nu turatia inseamna tot , nici pe departe, dar cu cat mai multa cu atat mai buna, dar totul trebe bine cantarit si ajuns la un compromis. Incearca sa te sui intr`un accord cu cateva sute de kg mai greu decat un civic , si observa curba de cuplu/putere care o ofera. Scade in mintea ta juma de tona si apasa "=" , daca ramai la concluzia ta actuala inseamna ca "Huston we have a problem"
quikvtec is offline   Reply With Quote
Old 26-11-11, 21:28   #71
quikvtec

Stage 4
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 244
Default Re: '91 -JDM CRX SI- EF6-(D15B)

Giany , promit sa iti las topic`ul in pace , Mii de scuze
quikvtec is offline   Reply With Quote
Old 26-11-11, 22:09   #72
harlequinm

Stage 2
 
harlequinm's Avatar
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 57
Default Re: '91 -JDM CRX SI- EF6-(D15B)

Quote:
Originally Posted by giany_TM View Post
Eu deja ma orientez dupa ceva BRIDE ,din kevlar ...sunt fix ce trebuie ....abia astept sa ajung acasa am un plan cu un civic eg cum nu exista in RO
alea dupa EK9 sunt Recarco sunt dragute si alea.. pe mine unu ma atrag alea de la BRIDE
Combinatia scaune rosii + Takata rupeee
http://www.integratyper.org/jdm/ride...mages/pic3.jpg
harlequinm is offline   Reply With Quote
Old 26-11-11, 22:12   #73
giany_TM

Stage 5
 
giany_TM's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,762
Default Re: '91 -JDM CRX SI- EF6-(D15B)

Nu e nici o problema ...atata timp cat sunteti constructivi si nu invers ....acum fiecare poate urmarii setupuri diverse ,multi dintre majoritatea hondarilor prefera B series si asta din mai multe motive ...insa sa nu uitam ca HONDA are majoritatea motoarelor pretabile la tuning ...,insa clar cel mai accesibil si cel mai tunabil multi spun si sunt de acord cu ei ramane B-ul ,asta si din cauza tunerilor care au avut multi ani de experienta cu motoarele astea . nu in ultimul rand a preturilor ,.fiind si printre primele cu tehnologie vtec si astfel s-au tot facut piese de upgrate la ele ,se pot inperechea intre ele folosind multe piese de la fratii mai mari cum ar fi ...axele de CTR ek9 +cutia viteze de ITR cu blocant si finale drive mai scurt ,pistoane de pe ctr ek9 si uite asa cu un buget restrans poti obtine ceva putere fara sa bagi bani cu sacul pntr cativa hp in plus si plus de asta ramai cu un litraj ....destul de ok asta vizavi de taxe ,consum urban ..smd .
giany_TM is offline   Reply With Quote
Old 27-11-11, 01:38   #74
sergiu_evo

Stage 5
 
sergiu_evo's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,571
Member of:
[Honda]
Default Re: '91 -JDM CRX SI- EF6-(D15B)

giani lasa linile,curbele sunt ce trebe,acolo te distrezi:P
sergiu_evo is offline   Reply With Quote
Old 27-11-11, 22:56   #75
giany_TM

Stage 5
 
giany_TM's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,762
Default Re: '91 -JDM CRX SI- EF6-(D15B)

Quote:
Originally Posted by sergiu_evo View Post
giani lasa linile,curbele sunt ce trebe,acolo te distrezi:P
Mai EVO ce sa zic am un plan pe cand vin acasa cu un EG si clar va fi ce trebuie pntr curbe ......si de la anul voi reveni si eu in campionatul regional plus CNVCR....deja 1 piesa am achizitionato in privinta asta ...mai lipseste masina. Si cu liniile drepte ce sa zic ,distractie e si acolo maxima ,insa acolo e o alta treaba nu e nici o graba ala e un film ce vreau sa il dezvolt incet si fara sa ma agit prea mult .
giany_TM is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -