ei dragi prieteni a trecut o caruta de timp de cand n`am mai scris
Una peste alta sunt extrem de multumit de masinuta, a trecut vara cu brio,toamna la fel a trecut iarna cu brio dar la sfarsitu acesteia am avut din pacate am avut un "mic" incident care s-a soldat cu inlocuire de capota panou bara faruri semnalizari radiator rezervoare de servo si apa, deci cam tot botu.
Daca tot s-a ajuns acolo intamplarea a facut sa mai achizitionez cu un prieten inca o masina un 1.5 d15b2 de pe care s-au luat piesele iar acum urmeaza un strip complet pt swap .
Ce-am mai facut ..... jante 14" bbs + gume 195/45, facut suporti si montat difuzoare spate in locul original(lateralele canapelei), urmeaza taiat ornamentele spate , sa vedem daca imi si iese estetic foarte bine, schimbat placute + discuri (dupa incident bineinteles
)) si cam atat ca nu au fost fonduri pana in mom de fata, de aici incepe distractia
ce mai urmeaza in ordinea planurilor: pe sapt viitoare swapul amintit mai sus, coilovere care sunt pe drum, semnalizari galben-fumurii care la fel sunt pe drum, inlocuit aripi spate + prag dreapta care sunt mancate de rugina , curatat bine bine unde mai avem rugina , probabil inlocuit ce mai e nevoie si vopsitorie totala asta dupa swap iar cel mai indepartat plan ar fi o chiuloasa de 1.6 125 vtec
, dar toate la timpul lor, pentru ca am in cap foarte multe de la proiectoare pana la punte discuri spate sau un swap cu un eventual B.... dupa cum ziceam toate la timpul lor
Poze nu va dau, ca masina acum e rosu cu negru cu argintiu, dar vor veni pozele de-a lungu timpului
Doar una cu jantele si gumele murdare:
Am optat in prima faza sa fac upgrade la 1.5 125 pt ca stiu ca pot sa omologhez
ca intrebare, a mai omologat cineva de la 1.3 la 1.5 , stiu ca e legal atata timp cat nu depasesti 30% din puterea motorului dar ma intereseaza ca si costuri