Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > HONDA - ACURA > Masina mea Honda - Acura

Reply
 
Thread Tools
Old 30-01-11, 00:09   #91
giany_TM

Stage 5
 
giany_TM's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,762
Default Re: '93 - Civic EG6 VTi - 1.6 16v (B16A2)

Stiu ca aveai .....,insa la asta e cu totul altceva .....credema ca am mers cu o masina asemanatoare in mare parte si e HARDCORE .
Ce sa zic ......spor la munci si ai grija ce piese comanzi pentru swap ,poti iesi mai ieftin si doar cu piesele necesare ,s-au daca e buget ceva mai scump si mult mai complect ,te va scutii de multa munca si bataie de cap .
__________________
giany_TM is offline   Reply With Quote
Old 30-01-11, 10:45   #92
marutzu_vti

Stage 5
 
marutzu_vti's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 1,499
Member of:
[Honda]
Default Re: '93 - Civic EG6 VTi - 1.6 16v (B16A2)

nici nu stiu ce miar trebui pt swap an afara de suporti zimi u ca te pricepi ?si stiu ca e munca multa ma doare capu doar cd ma gandesc
marutzu_vti is offline   Reply With Quote
Old 30-01-11, 11:58   #93
giany_TM

Stage 5
 
giany_TM's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,762
Default Re: '93 - Civic EG6 VTi - 1.6 16v (B16A2)

Pe langa suporti iti va mai trebui si;
- Galeria de evacuare pt swap-ul tau(dar poti sa incerci sa o folosesti si pe cea care este pe motor),se pare ca cea de pe K20Z4 ar fi putin mai lunga si merita sa incerci sa o pui pe asta.
-Planetare(ai putea sa le folosesti pe ale motorului, inversate stanga,dreapta si schimbati capeti de vti,merita sa incerci).
-Un alt tip de radiator de apa.
-Ceva harnes-uri pt bord.
-Ar mai fi imobilizatoru, daca nu poti sa faci treaba asta cu Hondata.Am inteles ca ai primit si asta la pachet,vezi ce fel de Hondata e si cine poate lucra pe el si ce poate lucra,astfel nu vei mai fi obligat sa cumperi imobilizatoru.
-Chitul pt timonerie.
-Iar daca nu vrei sa folosesti pedeala de acceleratie de la FN2 fiind pe senzor poti folosi admisia de pe K20A2 sau K24 sa fie mai eficienta si cu un trotlebudy mai mare fiind si un upgrade galeria repectiva.
Spor la treaba si abia asteptam sa vedem ca ruleaza masina,totusi e singurul eg din Ro la care se face swap cu K20Z4.
Mai exzista un swap asemanator insa caroseria e un EJ si motorul un K20A2.
giany_TM is offline   Reply With Quote
Old 30-01-11, 12:25   #94
marutzu_vti

Stage 5
 
marutzu_vti's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 1,499
Member of:
[Honda]
Default Re: '93 - Civic EG6 VTi - 1.6 16v (B16A2)

pai la timonerie de ce ar trebui sa mai umblu ca o am pe cea de la fn2 cu cabluri cu tot ? si planetarele asa fac am capete de vti de la cele vechi si pedala creca o so pun sigur pe cea de la fn2 an fine om vedea cd om ajunge acolo mai dureaza o luna cred pana atunci si mersi frum pt ajutor
marutzu_vti is offline   Reply With Quote
Old 30-01-11, 12:26   #95
marutzu_vti

Stage 5
 
marutzu_vti's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 1,499
Member of:
[Honda]
Default Re: '93 - Civic EG6 VTi - 1.6 16v (B16A2)

a si uitasem am radiatoru cu tot de la fn 2
marutzu_vti is offline   Reply With Quote
Old 30-01-11, 19:04   #96
giany_TM

Stage 5
 
giany_TM's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,762
Default Re: '93 - Civic EG6 VTi - 1.6 16v (B16A2)

Si tu esti sigur ca va intra radiatorul ala in eg/???si vizavi de pedala ,nu e o problema in sine montarea ei ,doar ca are un rispons mai slab asta pe senzor .....nu e la fel de eficienta ca si cea mecanica pe cablu.
La timonerie e relativa treaba ....,daca ti se potriveste bine sa nu te streseze pozitia si daca mai si functioneaza bine ....(vizavi de sincroane si alte piese din cv),la asta ma refer ......daca nu pozitionezi bine timoneria ,risti ca la schimbari violente sus in ture ,sa agate pe undeva si atunci sa vezi circ .....totul e mega scump la FN2 fiind si mai noua ,si mai greu de gasit ceva second.
giany_TM is offline   Reply With Quote
Old 30-01-11, 21:17   #97
harlequinm

Stage 2
 
harlequinm's Avatar
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 57
Default Re: '93 - Civic EG6 VTi - 1.6 16v (B16A2)

Sunt curios ce va iesii
Bafta multa !
harlequinm is offline   Reply With Quote
Old 31-01-11, 12:10   #98
fanete

Stage 5
 
fanete's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 2,920
Member of:
[Honda]
Default Re: '93 - Civic EG6 VTi - 1.6 16v (B16A2)

Mai bine iti iei timoneria de la HybridRacing !
Nu trebuie sa tai nimic si ai si o pozitie mult mai buna la condus. Daca pui pe cea de FN2 (care nu stiu cum se potriveste) v-a trebui sa te intinzi mai in fata sa bagi 1 - 3 - 5. stiu ca manerul in sine o sa vina mai in fata.

Mai ai nevoie si de un senzor de conversie de la digital la analog pentru cutie, sau iei senzor de KM de pe cutie de la k20a2 de pe EP3. nu iti va functiona Kilometrajul altfel.

Iarasi, faza cu pedala e cam aiurea... cel mai bine iti iei o alta admisie (ma refer doar la clapeta) si ti-o iei si mai mare (upgrade) skunk2, blox, etc si nu mai ai bataie de cap cu pedalele.


Bafta.
__________________

\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_
I'd Rather Push A Honda Than Drive A Volkswagon
_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/
fanete is offline   Reply With Quote
Old 01-02-11, 18:16   #99
myky99

Stage 5
 
myky99's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 2,553
Member of:
[Opel]
[BMW]
Default Re: '93 - Civic EG6 VTi - 1.6 16v (B16A2)

Deci , pe lista avem:
- Intararit caroseria
- Anulat bandourile
- Rollbar
maine pleaca la vopsit......
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_0282.JPG
Views:	166
Size:	743.2 KB
ID:	1851478   Click image for larger version

Name:	IMG_0283.JPG
Views:	138
Size:	684.4 KB
ID:	1851479   Click image for larger version

Name:	IMG_0284.JPG
Views:	160
Size:	765.3 KB
ID:	1851480  

Click image for larger version

Name:	IMG_0285.JPG
Views:	198
Size:	613.3 KB
ID:	1851481  
myky99 is offline   Reply With Quote
Old 02-02-11, 00:05   #100
Nebunul_89

Stage 5
 
Nebunul_89's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,101
Member of:
[Honda]
Default Re: '93 - Civic EG6 VTi - 1.6 16v (B16A2)

Ai putea sa iti pui o caseta de directie non servo .. ca sa nu te chinui sa adaptezi sistemul nu merge greu de loc fara servo.
Nebunul_89 is offline   Reply With Quote
Old 02-02-11, 09:27   #101
giany_TM

Stage 5
 
giany_TM's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,762
Default Re: '93 - Civic EG6 VTi - 1.6 16v (B16A2)

Asta zici tu NEB ,sa nu uitam ca omu nu suie un 1,3 si totusi un motor mult mai mare si mult mai greu,,,,daca alege sa foloseasca masina mai mult pe circuit s-au drag ,merge ,daca o foloseste mai mult de strada ,va fi cam greu cu parcarile .....
giany_TM is offline   Reply With Quote
Old 02-02-11, 12:28   #102
yulasinio
Honda Driver


Stage 5
 
yulasinio's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,101
Member of:
[4Tuning International]
[Honda]
Default Re: '93 - Civic EG6 VTi - 1.6 16v (B16A2)

Nu e greu fara servo, intrebati-l pe Adriano_98R ca nu foloseste pe DC2.
Sunt curios daca o sa poti monta servo sub capota aia.

Iti dau un sfat daca tot esti cu masina desfacuta sa o intarasti caroseria cu suduri in puncte peste tot si sa astupi gaurile care nu sunt necesare sub capoata inainte de vopsire.
__________________
yulasinio is offline   Reply With Quote
Old 02-02-11, 20:21   #103
marutzu_vti

Stage 5
 
marutzu_vti's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 1,499
Member of:
[Honda]
Default Re: '93 - Civic EG6 VTi - 1.6 16v (B16A2)

am avut de gand dar am uitat sa le sudez
marutzu_vti is offline   Reply With Quote
Old 23-02-11, 20:43   #104
marutzu_vti

Stage 5
 
marutzu_vti's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 1,499
Member of:
[Honda]
Default Re: '93 - Civic EG6 VTi - 1.6 16v (B16A2)

am vopsit masina an sfarsittttttttttt de vineri ancepem sa montam ce trebuie pe la asta mica
marutzu_vti is offline   Reply With Quote
Old 23-02-11, 20:56   #105
cata.tatuc

Stage 5
 
cata.tatuc's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 559
Default Re: '93 - Civic EG6 VTi - 1.6 16v (B16A2)

pun si u 2 3 poze!!tiam trimis un msg!!!
cata.tatuc is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -