Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > HONDA - ACURA > Masina mea Honda - Acura

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 11-11-10, 09:02   #61
scturoag
4Rally

Stage 5
 
scturoag's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,673
Member of:
[VW]
[Toyota]
[2 Roti]
[4Rally]
Default Re: 2007 Honda Civic FK3 5D 2.2i-CDTi

Quote:
Originally Posted by giany_TM View Post
Eu zic SUBARU s-au FORESTER ,nus am zis si eu .....

Cum adica "Subaru sau Forester" ?!?!?

Subaru ii marca si Forester ii modelul !


P.S: "S-au" se scrie legat in contextul de mai sus => SAU
scturoag is offline  
Old 11-11-10, 15:25   #62
Mario_Dub

Stage 5
 
Mario_Dub's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,510
Default Re: 2007 Honda Civic FK3 5D 2.2i-CDTi

din gama subaru singura care ne-ar face cu ochiul la amandoi, sau mai bine zis sa ne satisfaca cerintele amandorura ar fi impreza, exclus modelul nou care sincer si-a cam pierdut din farmecul acela de masina facuta din topor. desi finante pentru achizitionare ar exista, mai departe, finantele pentru intretinere s-ar epuiza cam repede. prioritar in momentul de fata ar fi o locuinta si dupa o masina. avem noi ceva in plan dar de pe taramuri vecine si anume mult cautata germanica...
Mario_Dub is offline  
Old 12-11-10, 19:15   #63
giany_TM

Stage 5
 
giany_TM's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,762
Default Re: 2007 Honda Civic FK3 5D 2.2i-CDTi

Scuze pentru gresala ,am vrut sa spun ....SUBARU si ma gandeam la STI si intradevar modelul anterior .In acelasi timp ,ma gandeam si la FORESTER ,ACUM CLAR VOI STITI MAI BINE CE VA E MAI PRIMORDIAL.
__________________
giany_TM is offline  
Old 15-11-10, 19:21   #64
Mario_Dub

Stage 5
 
Mario_Dub's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,510
Default Re: 2007 Honda Civic FK3 5D 2.2i-CDTi

m-am incumetat zilele astea sa fac schimbul de ulei, filtru ulei si filtru motorina... pareri/impresii: nu mai fac asta vreodata la civic, prefer sa ma duc in service sa dau un ban si sa stau cu o sticla de cola in fata cat timp se face revizia...

in primul rand ca sa ajung la baia de ulei a trebuit sa dau scutul mare jos care ajunge cam la jumatatea masinii si are nituri si suruburi la greu, dupa care mai este un scut mai mic de tabla (dat jos si ala), capacul de la filtrul de ulei se poate desface relativ usor dar numai cu cheie speciala de filtru si nu cea de metal ci cea cu curea flexibila, in friteuza intra nici mai mult nici mai putin de 7l de ulei marca Floriol (Castrol) 0W30, cumparat din Germania ca sa nu se supere internele motorului de calitatea de pe piata noastra.
Acum partea interactiva a venit la schimbarea filtrului de motorina... Dupa lungi cautari pe gaagle privind pozitionarea filtrului de motorina la Honda Civic, cautari ce nu au dus la vreun rezultat, am sunat la Honda direct si am intrebat, iar spre mirarea mea sau scaparea celui de la telefon, am aflat ca se afla sub carcasa filtrului de aer. Asa incepe cea mai tare aventura, dat jos bateria, dat jos carcasa filtrului de aer cu tot cu furtune, dat jos suportul carcasei (o talpa de metal prinsa in 2 suruburi) si culmea tot nu reuseam sa-l identific, am urmat traseul de alimentare si acolo unde intra turul am banuit ca s-ar afla si filtrul de motorina, am desfacut 3 suruburi si am tras putin de el sa ii pot desface si turul si returul, am tras de capac si am desfacut 3 mufe,in sfarsit am reusit sa-l scot afara. filtrul are 2 orificii jos/sus, in cel de jos intra un fel de plutitor cu un senzor, se desface relativ usor la mana sau cu cleste papagal daca este strans prea tare, partea de sus este destul de tare stransa acolo banuiesc ca se afla pompa de presiune, merge desfacuta numai in menghina si cu aceeasi cheie de filtru, am rezolvat si asta, montatul la loc mi-a dat putina bataie de cap dar cu rabdare se rezolva, umplut filtrul cu motorina desigur ca sa nu traga aer, dar dupa montare, pus toate mufele la loc, nu intelegeam de ce nu pornea, eroare in bord Check Engine si PGM-FI... Iar am urcat in casa si am dat cautare pe gaagle, binenteles fara rezultat, solutia finala fiind acelasi telefon la Honda, iar raspunsul a fost destul de edificator, sa caut deasupra capacului de la motor un capac metalic negru prins cu 2 suruburi si acolo se afla o pompita pentru purjare. Azi m-am uitat dupa pompita, si dupa ce am gasit locatia ei, am dat de cateva ori la pompa pana s-a intarit si am dat la automat, masina a pornit in maxim 5 secunde, a mers putin subturata si dupa si-a revenit. Misiune indeplinita!!! Dar acum vine partea migaloasa si anume montarea tuturor componentelor date jos pentru a ajunge la locatiile fiecarei piese... aici nu mai scapa Ana, o tin langa mine sa se murdareasca si ea putin pe manute arata demential in salopeta si cu manutele murdare de ulei

Cat am muncit la Honda sa ii fac 2 schimburi amarate am muncit la fostul Audi A4 2.5Tdi sa desfac toata fata si sa o montez la loc, asta in conditiile in care nu mai facusem aceasta operatie la nici una dintre masini.

PS: am inceput sa apreciez masinile nemtesti pentru anumite operatii ce se executa relativ mult mai simplu, orezarii asia s-or descurca mai bine ca mine cu manutele alea mititele dar eu am avut ceva batai de cap.

PS 2: ma duc sa-mi fac cinste cu o shaworma si o cutie de cola pentru efortul depus, am economisit 250lei...
Mario_Dub is offline  
Old 16-11-10, 10:57   #65
yulasinio
Honda Driver


Stage 5
 
yulasinio's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,101
Member of:
[4Tuning International]
[Honda]
Default Re: 2007 Honda Civic FK3 5D 2.2i-CDTi

Cred ca ai pierdut mai mult timp pe google decat sa schimbi filtru de motorina. La cate maisini am lucrat pot sa spun cu mana pe inima ca la Honda mi-a fost cel mai usor. Poate ar trebui sa incerci sa schimbi becurile din far la un Renault ca sa nu mai vorbesc de schimbat pivotii la un BMW
__________________
yulasinio is offline  
Old 16-11-10, 11:21   #66
Mario_Dub

Stage 5
 
Mario_Dub's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,510
Default Re: 2007 Honda Civic FK3 5D 2.2i-CDTi

hm, timp estimativ petrecut pe google aproximativ 40minute, cu tot cu discutiile pe mess. timp petrecut pentru scoaterea filtrului de motorina si montatului la loc cu tot cu aerisire aproximativ 3 ore dar in zile diferite. nu sunt mecanic de profesie dar nici nu pot zice ca este prima masina la care am lucrat, ma incumet sa schimb si becuri la renault si pivoti la bmw, mai ales ca detin si bmw, deci nu ma dau cotit la prima operatiune mai grea. nu a fost deloc o operatiune usoara pt mine avand in vedere ca este prima oara cand lucrez pe o japoneza (made in uk), daca la tine a fost mult mai simplu deh, practica este mama invataturii...

eu pot spune cu mana pe inima ca la cate masini am lucrat (diesel) la passat si audi mi-a fost cel mai usor.. asa ca fiecare cu parerea lui
Mario_Dub is offline  
Old 23-11-10, 08:44   #67
pheerya

Stage 5
 
pheerya's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,663
Member of:
[Moderators]
[Freehand Design Usergroup]
[VW]
[BMW]
Default Re: 2007 Honda Civic FK3 5D 2.2i-CDTi

oricum, pentru chinuiala si munca depusa ai un 10 de la mine!!! eu zic ca te-ai descurcat onorabil pentru prima ta orezara... si am scutit si ceva banuti folositi in alte scopuri acum... plimbareleeeee
__________________
Don't take life too seriously...You won't get out alive!!!

prezent: BMW E36 316i Coupe Individual, 1996, 102cp
ex: Honda Civic FK3 5D, 2007, 2.2 i-CTDi, 140cp
VW New Beetle, 2002, 1.6 SR, 102cp
pheerya is offline  
Old 31-12-10, 18:01   #68
Mario_Dub

Stage 5
 
Mario_Dub's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,510
Default Re: 2007 Honda Civic FK3 5D 2.2i-CDTi

la multi ani tuturor hondarilor...
Mario_Dub is offline  
Old 01-02-11, 10:06   #69
werewolf_eu

Stage 2
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 47
Default Re: 2007 Honda Civic FK3 5D 2.2i-CDTi

[QUOTE=pheerya;3484558]nu are nicio treaba vw... nu m-am suparat... dar am gasit o ocazie si am profitat de ea...
acuma sincer, nu se compara cu niciun vag la care m-am uitat pana acum si o zic ca fost proprietara de vw...[/QU


km multi in siguranta iti doresc , dar asa ca pt. tine..am si eu una (de fapt sotia mea)cu aceleasi dotari , doar ca e 1.8 benzina 140,2008...si ceea ce numesti tu climatronic la ea ...este cam ...aer conditionat automat.
Oricum felicitari , ai facut cea mai corecta alegere din toate punctele de vedere , ai sa vezi in timp...ca cine cumpara o "orezara" (desi made in England), tot la orezara se va intoarce .
cat despre masinile germane , cu scuzele de rigoare , in afara de Mertzi si BMW ...restul sunt autovehicule rutiere...
werewolf_eu is offline  
Old 01-02-11, 13:41   #70
pheerya

Stage 5
 
pheerya's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,663
Member of:
[Moderators]
[Freehand Design Usergroup]
[VW]
[BMW]
Default Re: 2007 Honda Civic FK3 5D 2.2i-CDTi

multumesc
sincer aceeasi parere o am si eu acum... imi place la nebunie masina...
si nu ma mai impresioneaza niciun vag acum...
pheerya is offline  
Old 16-02-11, 21:32   #71
Mario_Dub

Stage 5
 
Mario_Dub's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,510
Default Re: 2007 Honda Civic FK3 5D 2.2i-CDTi

La multi ani iubita mea, cu o zi in avans, ca maine esti cu ochii pe mine si nu mai am cand sa-ti zic virtual Ai mai primit un an la cei dinainte, dar pentru mine tot pustoaica ce o cunosc de atatia ani ai ramas. Te iubesc!
Mario_Dub is offline  
Old 17-02-11, 11:01   #72
pheerya

Stage 5
 
pheerya's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,663
Member of:
[Moderators]
[Freehand Design Usergroup]
[VW]
[BMW]
Default Re: 2007 Honda Civic FK3 5D 2.2i-CDTi

multumeeeesc!!! :X
pheerya is offline  
Old 26-04-11, 09:44   #73
Mario_Dub

Stage 5
 
Mario_Dub's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,510
Default Re: 2007 Honda Civic FK3 5D 2.2i-CDTi

hondutza s-a vandut. se poate inchide acest thread
Mario_Dub is offline  
Closed Thread



- Copyright 2024 4Tuning -