08-08-04, 02:08
|
#1
|
Stock
Join Date: Aug 2004
Posts: 7
|
Mi-am luat Prelude
Tocmai mi-am cumparat un prelude care vreau sa-l modific pentru fuga... Ce performate credeti ca as putea obtine ? Masina este din 84, motor de 1,8 12valve , doua carcuratoare (cate unul pentru fiecare 2 cilindri), 110 cp (asa spune cartea desi ma indoiesc... e prea nervoasa masina pentru doar 110cp, dar poate gresesc). Totodata cum imi recomandati sa ii inbunatatesc performantele ?
|
|
|
08-08-04, 14:08
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 1,515
Member of: [Moderators] [RR]
|
ai dreptate, nu are 110cp ci 105
probabil ca trage bine din cauza masei sale de 975kg
viteza finala este de 183km/h, iar timpul 0-100km/h este de doar 9,8 sec, ceea ce mi se pare mai mult decat rezonabil pentru o masina de 20 de ani
o sa-ti caut cateva chitzibusuri cu care sa ajungi pe la 150cp, macar
|
|
|
08-08-04, 14:56
|
#3
|
Stock
Join Date: Aug 2004
Posts: 7
|
Mersi akimoto,
Ar fi super sa-mi spui cateva siretlicuri sa o pot ridica pe la 150 cp. In legatura cu 9.8 secunde nu sunt de acord... am dus-o la 100 km/h in 8.4 secunde si cu femeia in dreapta, deci 1100 kg aproape.... plus roata rezerva...
Cam care sunt timpii care se scot la masinile din categoria asta de 105 cp ? atat 0-100 km/h cat si la 400m ?
|
|
|
09-08-04, 08:11
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 613
|
bafta la tunatul acestei prelude, daca urmezi sfaturile lui akimoto sigurat o sa iasa ceva fain
|
|
|
09-08-04, 23:03
|
#5
|
Stock
Join Date: Aug 2004
Posts: 7
|
da, abia astept sa vad ce-mi recomanda!!
|
|
|
12-08-04, 18:30
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 1,515
Member of: [Moderators] [RR]
|
eu as incepe cu inlocuirea motorului cu unul de 2.0 16v, apoi neshte suspensii mai tzapene, roti pe 15\", folie pe jamuri si cateva plastice cum sunt in pozele de mai jos.....apoi trecem la stage 2
|
|
|
14-08-04, 01:01
|
#7
|
Stock
Join Date: Aug 2004
Posts: 7
|
Aki,
Motorul nu vreau sa-l schimb, suspensia a fost refacuta toata acum 2 saptamani (nou-nouta), jenti pe 15 are, avea 14 pe fata si 15 spate, am pus fata/spate 15, folii avea deja. La plasticaraie... e mai greu sa gasesc dar abia am dat comanda de niste elemente de desing misto... Totusi ce i-as putea face pe sub capota... sa mai cresc performantele ? Admisie directa tocmai i-am pus. Tobe sport deasemenea. Inox.
Merci
|
|
|
14-08-04, 10:17
|
#8
|
Guest
|
Eventual niste carburatoare dublu corp plus alte cateva artificii tehnice care sa-ti mai dea niste caluti(de ex marit compresia, modif alezaj, etc), insa e destul de anevoios lucrul la ea.
|
|
|
14-08-04, 10:49
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 1,515
Member of: [Moderators] [RR]
|
daca ai skimbat numai toba finala, n-ai facut nimik...poate ai castigat 1 cal
ideal ar fi sa skimbi tot, din motor pana in spate, iar dupa galerie sa maresti diametrul tevii cu 10-20%
ai ceva poze cu masina ?
|
|
|
16-08-04, 04:36
|
#10
|
Stock
Join Date: Aug 2004
Posts: 7
|
BogdanCMS, masina asta are niste carburatoare ca de motocicleta si sunt asezate... pe vertical sa spun asa... iar cand accelerezi scuipa un jet de zici ca-ti goleste rezervorul si alta nu... oricum promit sa incerc zilele astea cu 2 carburatoare de Mitsubishi care tocmai mi le aduce un prieten sa le testez.
Akimoto, am schimbat tot ! teava de la galerie pana in spate inclusiv tobele... numai ca diametrul nu este marit la iesirea din galerie catre toba de jumate... Dimineata asta ma duc la mecanicul meu sa vedem cum rezolvam... o s-o fac cu 30% mai mare... toba din jumate nu stiu exact cum e facuta ca mi le-a facut un nebun care face la baieti pentru ilegalele ce se mai intampla pe la noi... dar cea finala are numai o teava gaurita prin interior si o tapiterie pe carcasa, prin interior, din nu stiu ce material... ce e clar ca se aude beton cand turezi.
La admisia directa mi-a fost foarte usor fiin carburatoarele pe verticala, la fel si filtrul de aer... amd gasit un filtru... \"mai rar\" ca sa ia aer sanatos... totusi ma gandeam sa renunt la admisia directa si sa caut un radiator de-ala mic plus o turbo-suflanta sa-i fac un fel de turbo... dar nu stiu cam ce calcule se fac in functie de turatie etc... parerea mea ca la admisia directa mai mult de 0,5 bari nu pot aduce aer in carburatoare... ceea ce este insuficient... trebuie sa aduc 0.9 minim din cate am studiat eu pe la alte masini.
Oricum pentru tobe si admisia directa simt ca masina trage mai bine... am scos 7.8 la 0-100km/h fata de 8.4 cat scoteam anterior. Nu am aparat digital sau scanner ca as fi facut niste poze, dar sper sa rezolv si problema asta, daca-mi mai raman bani dupa ce fac masina... as vrea intr-o luna s-o dau gata si sa-mi fac si eu curajul sa vin la o legala cu voi... sau... ilegala
Succes !!
|
|
|
16-08-04, 12:06
|
#11
|
Guest
|
Quote:
Originally Posted by \"hprelude\"
am scos 7.8 la 100m fata de 8.4 cat scoteam anterior.
|
Ai cronometrat?? Nu prea-mi vine a crede ca ai scos asha de bine. Oricum...
|
|
|
16-08-04, 12:37
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,142
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Anonymous Motorsport ]
|
100 m sau 0-100km?
|
|
|
17-08-04, 01:16
|
#13
|
Stock
Join Date: Aug 2004
Posts: 7
|
0-100 km/h scuze.... oboseala cred...[/b]
|
|
|
17-08-04, 08:27
|
#14
|
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
spui ca 0.5 bari e insuficient??.... eu zic sa ajungi acolo fara turbo e aproape imposibil, numai cu o admisie \"mai dirijata\"... in fine cum zici tu. Ca exemplu, Renault 5 gtt are 0.65 bar de fabrica si se duce pe la 115-120 cp la un motor de 1,4.....
__________________
samurai 4x4
|
|
|
18-08-04, 02:39
|
#15
|
Stock
Join Date: Aug 2004
Posts: 7
|
yknot, nu sustin sus si tare... aste e ce-am gasit si eu informatii pe net... daca stiam, nu mai aduceam vorba si rezolvam direct. Dar nefiind in tema intreb sperand sa obtin o parere de la un cunoscator.
Succes
|
|
|
|
|