Salut,
se pare ca nu prea am mai intrat pe aici de ceva timp...
In aceasta perioada, mi-am montat o buza pe bara fata si am rezolvat si luftul de la portbagaj.Statea de parca era intredeschis si se vedea ca stopurile nu erau aliniate.
In fine, nu a trebuit sa schimb incuietoarea, am facut cateva "ajustari" tipic romanesti,(ciocan
))) ) care au rezolvat problema, chiar bine, zic eu.
Am dat jos bara fata sa vad care e problema acolo, pt ca masina "intrase" sub alta masina, inainte de a o cumpara eu, si era indoita un pic.Era si acolo un luft fata de capota.
Se strambase suportul metalic, ala cu 5-6 suruburi, care tine bara in partea de sus.Eu credeam ca tre' sa bag un pistol cu aer cald , sa revina bara la forma initiala.Dar a fost mai simplu decat ma steptam dupa ce am demontat bara, pt ca a trebuit decat sa indrept acel suport si gata.Inca o problema rezolvata.
Am rezolvat si singurele pete de rugina de pe masina, si anume pe aripile spate.Am facut poze la aripi in faza de dinainte de vopsire, o sa le pun si pe alea..
Am scos emblema de pe capota si am curatat filtrul de aer.Avea ceva pe el.
)
Era negru saracu, si dupa curatare a ramas visiniu
Si acum, intrebare de baraj :P :
Este normal sa fie presiune in rezervorul de benzina? Adica e aproape gol, la benzinarie, deschid busonul si face un "fasait" destul de puternic...
Cum e normal sa fie?