Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > ALFA ROMEO > Masina mea Alfa Romeo

Reply
 
Thread Tools
Old 19-06-08, 00:38   #1
goel

Stock
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 2
Default Rugaminte

Salut, uite am strans si yo niste banutzi si ma gandeam la un alfa romeo gt 1.9 Multijet 150 CP. Hmm as vrea si yo niste pareri despre masina daca se poate, adik daca isi merita cei 24k de euro. Sunt cam incepator la masini asa ca mi-ar fii de folos niste sfaturi.
goel is offline   Reply With Quote
Old 20-06-08, 17:50   #2
Hondarul
Super Moderator

Stage 5
 
Hondarul's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default Re: Rugaminte

Iti place? Fa un test drive cu ea si vezi cum ti se pare. Este o masina frumoasa, un coupe reusit. Interiorul este cald si practic, scaunele din spate nu sunt chiar asa de inghesuite cum te-ai astepta si portbagaj este destul cat sa faci cumparaturile de Craciun. De consum, este mic la motorizarea aleasa de tine. Condu-o si vezi daca-ti place. Nu te lua dupa gurile rele care zic ca alfele nu sunt fiabile. Nu sunt fiabile daca nu ai grija de ele si daca te pui la mintea nesimtitilor de la service-ul autoitalia. Insa daca stii cum s-o ingrijesti, te va tine mult si bine. Trebuie sa te gandesti si ca alfele, nu stiu din ce motive, poate din cauza reputatiei nu tocmai bune, le scade valoare foarte mult.
Hondarul is offline   Reply With Quote
Old 24-06-08, 13:07   #3
ESPinoza

Stage 5
 
ESPinoza's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 3,232
Member of:
[Moderators]
[Crazy Drivers]
Default Re: Rugaminte

cred ca hondarul a spus cam tot. si eu te sfatuiesc sa nu stai prin serive celor de la autoitalia eu unde am fost mi`au dat numai batai de cap. eu te`ash sfatui sa itzi faci rost de un mecanic al tau sa se ocupe de masina eu asa am de 7 ani doar el a umblat la ea si o stie pe derost.
__________________
00 Alfa Romeo 166 (Sold)
03 Renault Laguna (For sale)
04 Mercedes CLK (Sold)
07 Yamaha Gryzzli 700
09 BMW X6