14-01-11, 14:46
|
#1
|
Stage 1
Join Date: Jan 2011
Posts: 19
|
My White Lady 145 :)
Salut,
A venit in sfarsit vremea ca la un an de cand sunt posesorul unei minunate 145 sa o prezint oficial si aici.
Povestea incepea in 2009 intr-o seara de noiembrie cand un prieten bun de care nu mai stiam aproape nimic m-a sunat ca a venit in tara si daca poate sta la mine cateva zile. Zis si facut - a venit si a stat cateva zile, impreuna cu o Alfa 145. Stand la povesti nemuritoare la un pahar de vin fiert imi spune ca vrea sa vanda masina. Atat mi-a fost de ajuns ca sa incep negocierile, platain rate pentru ca nu aveam toti banii. Intr-un final am batut palma.
Urmatoarea zi de dimineata cu noaptea in cap bineanteles ca eram la volanul noii mele masini.
Masina era inmatriculata pe Italia. De aici a inceput nebunia inmatricularii - in Romania ma costa taxa aprox 1450 euro, iar la Bulgarica 700 euro. Alergatura, nervi - pana intr-o zi cand la o cafea stand cu alt prieten ma vaietam cat ma costa inmatricularea, etc. Nu pot sa va spun cat de fericit am fost cand am aflat ca omul se stie cu cei de la RAR, iar taxa - asa subit s-a diminuat la 700 euro aprox (deci cat la bulgari). Intr-un final am inmatriculat-o pe Romania.
De aici au urmat foarte multi bani si suflet pus in acesta masina. Am inceput prin a schimba consumabilele (bujii, distributie, pompa apa, curea alternator, ulei, filtre) - asta in prima faza - undeva prin Iulie daca nu ma insel.
urmatoarea etapa a fost vopsirea masinii, deoarece avea ft multe puncte de rugina pe capota, tabla infundata in destul de multe locruri; bara fata crapata si sparta putin iar ca totul sa fie ok intr-o dimineata am gasit-o lovita in fata blocului (aripa dreapta infundata + oglinda retezata din suport - nici pana in ziua de astazi nu am gasit oblinga macar asa sparta cum era).
Acum cateva luni a primit si un debitmetru, brate, bielete, discuri fata, placute, filtru aer, sonda lambda, capeti de bara. Rezultatul este unul spectaculos - pentru mine (nu mai troncane la gropi, trage liniar, consum scazut - cu totul alta masina) - debitmetrul era praf.
Cam asta este povestea mea si a unei Alfa 145, care sper ca va avea viata lunga alaturi de mine.
Mai am de montat grila fata, si pragurile + cauciucuri cu talon de 50 in lod ce 65 + schimbat toba finala sau facut ceva cu ea - arata putin nasol (intra la paitolul - de facut ).
In continuare o sa atasez cateva poze cu ea - pregatita pentru vopsit si rezultatul final. Pozele sunt facute cu telefonul, asa ca am sa va rog de pe acum sa scuzati claritatea
|
|
|
15-01-11, 03:46
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,739
|
Re: My White Lady 145 :)
Fara suparare nu vreau sa fac caterinca dar stiu ca e la "moda" grila infundata si totusi de ce am eu impresia ca visul tau e megane 1 si acum ii faci o replica ?
Eu o lasam cu grila ca arata mai original...oricum bafta la ea si multi kilometrii
Last edited by Maniak22; 15-01-11 at 03:54.
|
|
|
15-01-11, 21:07
|
#3
|
Stage 1
Join Date: Jan 2011
Posts: 19
|
Re: My White Lady 145 :)
Pentru scoaterea siglei am primit si aprecieri si critici. Dar oricum iti multumesc pentru remarca.
Chiar nu m-am gandit nici macar un mint la megane cand am facut asta. Pur si simplu am cautat sa fie altceva fata de alte 145, la fel si plafonul negru; cand m-am dus sa o ridic de la vopsit, cel care a muncit la ea a vopsit plafonul negru fara sa stiu si mi-a sus ca daca nu imi place mi-l face alb si nu ma costa nimic; dar dupa cateva ture pe langa masina m-am gandit ca ii sta chiar ok asa.
Mai am eu multe in plan insa momentan bugetul este unul de austeritate am preferat sa pun la punct partea tehnica inainte sa ma apuc de restul. - debitmetru, sonda, distributie, ulei, filtre, lichid servo, lichid frana, discuri, placute, brate, capeti bara, bucse stabilizatoare, etc.
|
|
|
18-01-11, 03:35
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,739
|
Re: My White Lady 145 :)
simpla curiozitate... la cat te-a adus masina + inscris + pus la punct(vopsit etc etc) ?
|
|
|
18-01-11, 21:16
|
#5
|
Stage 1
Join Date: Jan 2011
Posts: 19
|
Re: My White Lady 145 :)
pai....
1. eu am platit taxa de inamtriculare numai 700 euro in loc de 1450 euro ca a fost bagat la depreciere
2. trebuie mentionat ca vopseaua in magazin costa aprox 7 mil litrul +/- 60 ron
3. multe piese am asteptat mult dupa ele ca s ale iau la un pret bun
deci:
- masina 1500 euro
- taxa 700 euro
- toba finala 50 euro (mai am de lucrat acolo) + 1 mil montatul
- sudura cu argon la capota ca sa acopar toba 1 mil
- bujii 4 mil
- vopsit cu tot ce cuprinde acesta operatie (kit, fibra, lac vopsea, mana de lucru) 400 euro
- brate, discuri frana fata, capeti bara, bielte antiruliu, debitmetru, sonda (din fericire este euro 2 si am numai una), bucse stabilizatoare, placute frana la toate rotile, ulei cutie, ulei servo,lichid frana, ulei motor, filtru ulei, filtru polen, distributie, pompa apa - aprox 1500 euro + manopera 300 euro
- asigurare 250 ron / an - ca e pe tata si el este pensionar
Urmeaza jenti vopsite alb mat sau alb lapte (ramane de vazut), ionizare geamuri, piele interior, pornire motor din telecomanda, deschidere usi din telecomanda 9ramane de vazut), xenon, cadrane ceasuri ce imita plasma, consola centrala folie 3m, etc; cred ma o s ama duca inca 1.000 - 1.500 euro
ASTA ESTE - PASIUNEA SE PLATESTE
si peste doi ani urmeaza motor de 2 l tot alfa si tot ts
|
|
|
26-01-11, 17:03
|
#6
|
Stage 1
Join Date: Jan 2011
Posts: 23
Member of: [ALFA ROMEO]
|
Re: My White Lady 145 :)
Quote:
Originally Posted by ninjoaca
pai....
1. eu am platit taxa de inamtriculare numai 700 euro in loc de 1450 euro ca a fost bagat la depreciere
2. trebuie mentionat ca vopseaua in magazin costa aprox 7 mil litrul +/- 60 ron
3. multe piese am asteptat mult dupa ele ca s ale iau la un pret bun
deci:
- masina 1500 euro
- taxa 700 euro
- toba finala 50 euro (mai am de lucrat acolo) + 1 mil montatul
- sudura cu argon la capota ca sa acopar toba 1 mil
- bujii 4 mil
- vopsit cu tot ce cuprinde acesta operatie (kit, fibra, lac vopsea, mana de lucru) 400 euro
- brate, discuri frana fata, capeti bara, bielte antiruliu, debitmetru, sonda (din fericire este euro 2 si am numai una), bucse stabilizatoare, placute frana la toate rotile, ulei cutie, ulei servo,lichid frana, ulei motor, filtru ulei, filtru polen, distributie, pompa apa - aprox 1500 euro + manopera 300 euro
- asigurare 250 ron / an - ca e pe tata si el este pensionar
Urmeaza jenti vopsite alb mat sau alb lapte (ramane de vazut), ionizare geamuri, piele interior, pornire motor din telecomanda, deschidere usi din telecomanda 9ramane de vazut), xenon, cadrane ceasuri ce imita plasma, consola centrala folie 3m, etc; cred ma o s ama duca inca 1.000 - 1.500 euro
ASTA ESTE - PASIUNEA SE PLATESTE
si peste doi ani urmeaza motor de 2 l tot alfa si tot ts
|
Vinde-o si i-ati Q4 daca vrei putere pe Alfa 145 ...Ele sunt masini mici de oras , nu cred c-ar trebui fortate cu multi cp, parerea mea!
|
|
|
26-01-11, 18:55
|
#7
|
Stage 1
Join Date: Jan 2011
Posts: 19
|
Re: My White Lady 145 :)
urmeaza motor de 2 l tot alfa si tot ts. dar asta poate peste un an sau doi cand o sa am ceva bani. acum este criza
|
|
|
26-01-11, 19:04
|
#8
|
Stage 1
Join Date: Jan 2011
Posts: 23
Member of: [ALFA ROMEO]
|
Re: My White Lady 145 :)
Quote:
Originally Posted by ninjoaca
urmeaza motor de 2 l tot alfa si tot ts. dar asta poate peste un an sau doi cand o sa am ceva bani. acum este criza
|
Tu stii ...
|
|
|
30-01-11, 23:24
|
#9
|
Stage 3
Join Date: Dec 2010
Posts: 90
|
Re: My White Lady 145 :)
Quote:
Originally Posted by ninjoaca
Salut,
A venit in sfarsit vremea ca la un an de cand sunt posesorul unei minunate 145 sa o prezint oficial si aici.
Povestea incepea in 2009 intr-o seara de noiembrie cand un prieten bun de care nu mai stiam aproape nimic m-a sunat ca a venit in tara si daca poate sta la mine cateva zile. Zis si facut - a venit si a stat cateva zile, impreuna cu o Alfa 145. Stand la povesti nemuritoare la un pahar de vin fiert imi spune ca vrea sa vanda masina. Atat mi-a fost de ajuns ca sa incep negocierile, platain rate pentru ca nu aveam toti banii. Intr-un final am batut palma.
Urmatoarea zi de dimineata cu noaptea in cap bineanteles ca eram la volanul noii mele masini.
Masina era inmatriculata pe Italia. De aici a inceput nebunia inmatricularii - in Romania ma costa taxa aprox 1450 euro, iar la Bulgarica 700 euro. Alergatura, nervi - pana intr-o zi cand la o cafea stand cu alt prieten ma vaietam cat ma costa inmatricularea, etc. Nu pot sa va spun cat de fericit am fost cand am aflat ca omul se stie cu cei de la RAR, iar taxa - asa subit s-a diminuat la 700 euro aprox (deci cat la bulgari). Intr-un final am inmatriculat-o pe Romania.
De aici au urmat foarte multi bani si suflet pus in acesta masina. Am inceput prin a schimba consumabilele (bujii, distributie, pompa apa, curea alternator, ulei, filtre) - asta in prima faza - undeva prin Iulie daca nu ma insel.
urmatoarea etapa a fost vopsirea masinii, deoarece avea ft multe puncte de rugina pe capota, tabla infundata in destul de multe locruri; bara fata crapata si sparta putin iar ca totul sa fie ok intr-o dimineata am gasit-o lovita in fata blocului (aripa dreapta infundata + oglinda retezata din suport - nici pana in ziua de astazi nu am gasit oblinga macar asa sparta cum era).
Acum cateva luni a primit si un debitmetru, brate, bielete, discuri fata, placute, filtru aer, sonda lambda, capeti de bara. Rezultatul este unul spectaculos - pentru mine (nu mai troncane la gropi, trage liniar, consum scazut - cu totul alta masina) - debitmetrul era praf.
Cam asta este povestea mea si a unei Alfa 145, care sper ca va avea viata lunga alaturi de mine.
Mai am de montat grila fata, si pragurile + cauciucuri cu talon de 50 in lod ce 65 + schimbat toba finala sau facut ceva cu ea - arata putin nasol (intra la paitolul - de facut ).
In continuare o sa atasez cateva poze cu ea - pregatita pentru vopsit si rezultatul final. Pozele sunt facute cu telefonul, asa ca am sa va rog de pe acum sa scuzati claritatea
|
este frumos
|
|
|
02-02-11, 23:34
|
#10
|
Stage 3
Join Date: Nov 2008
Posts: 153
Member of: [ALFA ROMEO]
|
Re: My White Lady 145 :)
salut. Nu ne-ai spus ce motor ai? Cat ai dat pe lambda si pe debitmetru de aer?
Succes in continuare.
|
|
|
03-02-11, 09:20
|
#11
|
Stage 1
Join Date: Jan 2011
Posts: 19
|
Re: My White Lady 145 :)
1.4 16v ts;
sonda am primit-o cadou; din cate am inteles undeva pe la 550 lei a costat.
debitmetrul este aftermarket - pietburg daca nu ma insel si a fost undeva la 400 lei cu aproximatie.
mult succes si tie.
|
|
|
12-05-11, 16:25
|
#12
|
Stage 4
Join Date: Jul 2006
Posts: 242
|
Re: My White Lady 145 :)
draguta
|
|
|
13-09-11, 21:22
|
#13
|
Stage 3
Join Date: May 2006
Posts: 102
|
Re: My White Lady 145 :)
Quote:
Originally Posted by tfxCGK
Vinde-o si i-ati Q4 daca vrei putere pe Alfa 145 ...Ele sunt masini mici de oras , nu cred c-ar trebui fortate cu multi cp, parerea mea!
|
Q4 nu exista pe 145.
|
|
|
01-09-12, 10:45
|
#14
|
Seat Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,605
Member of: [SEAT] [MERCEDES] [2 Roti] [AUDI] [Opel] [Fiat] [ALFA ROMEO]
|
Re: My White Lady 145 :)
Frumoasa masina,o mai ai ? In ce stare e ?
|
|
|
03-09-12, 08:24
|
#15
|
Stage 1
Join Date: Jan 2011
Posts: 19
|
Re: My White Lady 145 :)
Salut,
Sambata am vandut-o. Este in stare ok.
|
|
|
|
|