DRooPY, halal participanti la thread ai captat

. Unu stie el ca masina n-are discuri pe spate,altu' te intreaba cat scoate pe 400m inainte s-o cumperi( chiar daca ar spune vanzatorul.....il crezi pe cuvant,nu?!8-} ),altu te sfatuieste sa dai 17milioane pe ea, vor sa-ti arate GTi-uri "calumea" (adica fatzuite si cu pretz de 4x mai mari) si chiar ti se spune de catre un proprietar de GTi 1.6 ca va consuma mult

)...de parca iei masina sport pt consum redus...daca era o prioritate consumul,probabil cautai un 205diesel or un Tico(proprietar-zice el ....iar eu zic ca decat sa puna GPL,daca era asa mare consumul o putea vinde pentru un diesel....CAT dracu' de mult consuma de te vaiti ...22% ????...probabil 10-12urban,normal>daca sare are probleme,nu mai da sfaturi si in loc sa pui GPL mai bine cautai/remediai problema...1.9gti consuma urban 12-maxim 14,ceea ce-i rezonabil) .

adi_gti > esti rezident in italia sau ai cetatenie italiana?!...ca altfel,nu-i chiar de exemplu faptul ca circuli cu 205-ul tau pe drumurile publice....sunt sigur ca are impozitul si asigurarea
platitein italia si nu niste copii de rahat care sa balaceasca creierele odihnite ale militienilor de la circulatie....pentru cat timp?...daca provoci un accident,asa-i ca pagubasul va trebui sa se judece cu tine asa cum ma judec eu de 6luni cu o panarama de om,pe care in prostia mea,nu l-am batut f tare,ba mai mult -mi-am oprit prietenii sa-i confiste furaciunea de masina....e plina tara de "italieni" si "austrieci" de balta care intra in casele oamenilor cu masinile si fug sau care spulbera pietonii(poate membrii vostri de familie) pe trecere dupa care abandoneaza masina,fara griji ca ar putea fi gasiti,.....si daca vor fi,np,dau 1000e si gata.....Asta daca are noroc de un pagubit milos ca mine....daca nu,poate face rost de cateva cutite in stomac...sa aiba timp de gandire data viitoare.

Eu te sfatuiesc sa lasi dracului sfaturile specialistilor cu "bucse si amortizoare" care oricum in bucuresti trebuie schimbate la ~6luni si sa verifici temeinic motorul si transmisia,ca la orice masina sport.In al treilea rand -caroseria...vezi de ce a fost necesara revopsirea,sa nu aiba ceva gaurele astupate cu grija si sa nu fi fost lovita rau in structura de rezistentza(praguri,stalpi,lonjeroane,,). Intreaba-l (poate ai noroc sa fie sincer,ca altfel...

) de cate ori a planat chiulasa, verifica-i eventual compresia,vezi cum arata uleiul din motor,pe unde si in ce cantitate pierde ulei de motor la peste 4000rpm. Verifica
conducand Tu cum se misca cutia,ca-i pacat sa ai motor si sa cauti a 2-a 1-2secunde

.In principiu "afectiunile" majore la motor sau cutie te vor costa multisor la 1.9gti.
Succes,modelul a fost visul multora,si inca face fata cu brio solicitarilor unui sofer cu valentze de pilot

,sta foarte bine pe strada si are motorizare ce trage incredibil la peste 4500rpm

La banii astia NU Ai ce sa gasesti cu performantze asemanatoare,nu numai la capitolul motorizare.