Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > PEUGEOT > Masina mea Peugeot

Reply
 
Thread Tools
Old 15-02-12, 12:33   #1
Sindrom

Stage 5
 
Sindrom's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 1,744
Member of:
[PEUGEOT]
[FORD]
Default Peugeot 206_CHR de 2L

Dupa ceva ani petrecuti pe forum, zic sa arat si eu masina lumii.

Povestea a inceput asa:

Cautam de zor un focus decent si am gasit din intamplare 206. Cum nu vroiam de nici o culoare diesel am zis sa caut in continuare focus. Zis si facut, pana intr-o zi cand intru pe forum, si vad un 206, 2.0hdi al unui coleg de forum din craiova. Dau telefon, stabilesc intalnirea, 3 zile am citit si rascitit sectiunea de 206. Toate bune si frumoase, exceptand partea cu trezitu cu doar 25 de minute inainte de ora de plecare a trenului, ajung acolo, verific una alta, masina tragea corespunzator, dau banii, bag motorina si plec. Mici neplaceri pe drum din cauza antenei de la statie(n-o insurubasem bine), m-am pierdut prin slatina (deh am zis eu ca stiu un drum mai scurt) intr-un final ajung la a1 cu un consum de 5.5-5.7 nu mai stiu exact.

Apoi a inceput mica problema cu puntea spate ce s-a finalizat cu o mare gaura in buzunarul meu. Momentan nu mai troncane nimic,

Acum cateva date despre masina.
2.0 Hdi ( 1998 cmc ) 90 cp An 2002 Euro 2
* Abs
* Servo
* Geamuri electrice fata
* Oglinzi heliomate electrice
* Jante aliaj
* Inchidere centralizata
* 4 airbaguri
* Computer bord(caruia i-am stricat butonul)
* Radio cas + magazie 6 cd +comenzi volan
* Proiectoare
* Climatronic

Pana aici a fost totul stock.

Dupa lungi framantari am gasit directia pe care o urmez in imbunatatirea masinii. Cum eram nemultumit de stabilitate, (motorul foarte greu si spatele foarte usor), dupa sezonul de vara, a sosit timpul sa bag niste bani in masina.
In timpul verii am avut ceva probleme cu ea, totul finalizand cu un mic accident. Fortat si de acesta au urmat apoi :

- chip stage 1 de la Dimsport
- suspensie sport (-40mm) + punte lasata
- jante 15" -- modelul de pe 205GTI
- anvelope 205/50R 15 -- mai trebuie doua bucati pentru vara viitoare, inca nehotarat daca raman la 205/50 pe fata sau trec la 195/50
- bonus de iarna: xenon de 6000
- eliminat toba finala --> mai trebuie lucrat la finisaje, luna viitoare merg la Stelco sa vad ce reusesc sa fac. Tot mai caut pareri in legatura cu grosimea tevii pentru motorul asta


Altele schimbate: 80% directie ; puntea spate+rulmenti ; curea accesorii ; placute frana ; schimburi ulei + filtre. Astea toate schimbate intr-un an si 2 luni si in 28000km

Planuri pentru viitorul apropiat:

- "Buza" sau cum i-o zice cupra - cupra lip
- schimbat ce e lovit la tinichigerie
- anvelope fata
- short shifter
- folie pe geamuri
- bare transversale + suport bicicleta
- discuri frana ventilate

Planuri indepartate:

- faruri dayline + eliminat badouri, porbagaj clean , etc.
- intercooler
- chip stage 2
- vopsea sau colant pe toata masina
- suspensie reglabila (s-o pun pa' pamant) - asta dupa ce apare a 2-a masina.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	66
Size:	65.1 KB
ID:	2328225   Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	49
Size:	53.1 KB
ID:	2328226   Click image for larger version

Name:	3.jpg
Views:	54
Size:	49.4 KB
ID:	2328227  

Click image for larger version

Name:	4.jpg
Views:	81
Size:	39.2 KB
ID:	2328228   Click image for larger version

Name:	5.jpg
Views:	58
Size:	56.2 KB
ID:	2328229   Click image for larger version

Name:	6.jpg
Views:	70
Size:	67.7 KB
ID:	2328230  

Click image for larger version

Name:	7.jpg
Views:	59
Size:	52.3 KB
ID:	2328231   Click image for larger version

Name:	8.jpg
Views:	63
Size:	37.5 KB
ID:	2328232   Click image for larger version

Name:	9.jpg
Views:	115
Size:	82.0 KB
ID:	2328233  

Click image for larger version

Name:	10.jpg
Views:	66
Size:	79.6 KB
ID:	2328234   Click image for larger version

Name:	11.jpg
Views:	140
Size:	69.4 KB
ID:	2328235   Click image for larger version

Name:	12.jpg
Views:	61
Size:	43.2 KB
ID:	2328236  

Click image for larger version

Name:	13.jpg
Views:	81
Size:	70.6 KB
ID:	2328237   Click image for larger version

Name:	14.jpg
Views:	99
Size:	77.1 KB
ID:	2328238   Click image for larger version

Name:	15.jpg
Views:	84
Size:	83.5 KB
ID:	2328239  

Click image for larger version

Name:	16.jpg
Views:	37
Size:	46.8 KB
ID:	2328240   Click image for larger version

Name:	17.JPG
Views:	72
Size:	2.00 MB
ID:	2328241   Click image for larger version

Name:	18.JPG
Views:	104
Size:	1.53 MB
ID:	2328242  

__________________


De ce sa-ti iei audi????? Cand exista ALFA ROMEO
si pentru ca n-am avut bani nici de audi nici de Alfa Romeo, mi-am luat Peugeot.
Sindrom is offline   Reply With Quote
Old 15-02-12, 15:52   #2
Robert Coca
Peugeot Driver

Stage 5
 
Robert Coca's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 2,062
Member of:
[4Rally]
[PEUGEOT]
Default Re: Peugeot 206_CHR de 2L

60mm ajunge la evacuare. Poti sa tragi linistit teava de la turbo pana in capat.
Robert Coca is offline   Reply With Quote
Old 06-09-12, 20:21   #3
Sindrom

Stage 5
 
Sindrom's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 1,744
Member of:
[PEUGEOT]
[FORD]
Default Re: Peugeot 206_CHR de 2L

Update,

Am mai facut una alta la masina, momentan am reusit sa fixez exacuarea, mai o buza, mai niste folie pe proiectoare.
Inca n-am facut evacuarea din cauza ITP-ului care il am peste 1 luna si am zis sa mai tin catalizatorul pe masina .

Si cam asa se aude cam neclar :https://www.youtube.com/watch?v=XtJvrIvFvWw
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	251460_525481224144756_802204756_n.jpg
Views:	53
Size:	69.8 KB
ID:	2545729   Click image for larger version

Name:	316890_525481104144768_359232936_n.jpg
Views:	64
Size:	68.0 KB
ID:	2545730   Click image for larger version

Name:	396430_525481264144752_546111365_n.jpg
Views:	67
Size:	64.7 KB
ID:	2545731  

Click image for larger version

Name:	399695_525481187478093_860635826_n.jpg
Views:	57
Size:	76.3 KB
ID:	2545732   Click image for larger version

Name:	561138_525481144144764_1056617646_n.jpg
Views:	49
Size:	67.5 KB
ID:	2545733   Click image for larger version

Name:	311986_515977465095132_258567260_n.jpg
Views:	93
Size:	48.7 KB
ID:	2545734  


Last edited by Sindrom; 06-09-12 at 20:28.
Sindrom is offline   Reply With Quote
Old 06-09-12, 20:39   #4
Robert Coca
Peugeot Driver

Stage 5
 
Robert Coca's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 2,062
Member of:
[4Rally]
[PEUGEOT]
Default Re: Peugeot 206_CHR de 2L

Foarte misto se aude. Dupa ce dai jos catalizatorul o sa auzi ceva mai tare fluieratul turbinei la relanti.
Robert Coca is offline   Reply With Quote
Old 06-09-12, 22:05   #5
Sindrom

Stage 5
 
Sindrom's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 1,744
Member of:
[PEUGEOT]
[FORD]
Default Re: Peugeot 206_CHR de 2L

Din masina se aude doar "maraitul ala de la motor" din exterior se aude si suieratul, cei drept mai usor. Cel mai mult imi place dupa 3000rpm cum se aude)
Sindrom is offline   Reply With Quote
Old 07-09-12, 09:32   #6
Robert Coca
Peugeot Driver

Stage 5
 
Robert Coca's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 2,062
Member of:
[4Rally]
[PEUGEOT]
Default Re: Peugeot 206_CHR de 2L

Pai dupa 3000 isi face simtita prezenta turbina cand face presiune mare pe evacuare si atunci se schimba si sunetul.
Robert Coca is offline   Reply With Quote
Old 03-01-13, 18:19   #7
Sindrom

Stage 5
 
Sindrom's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 1,744
Member of:
[PEUGEOT]
[FORD]
Default Re: Peugeot 206_CHR de 2L

Mai dau putin cu carpa peste topic, sa nu se asterne prea mult praf.

S-a montat suspensia reglabila (tre intarita ca e cam moale, deh low-cost-ul tot asa ramane), e foarte faina senzatia. Abia astept iar vara.
Altceva, si-a primit revizia plus, placute si discuri noi, niste bare transversale care nu-mi plac si o sa caut originale(fac si multa galagie).
Zilele astea tre sa achit jantele pe 16, originale peugeot (modelul ouragan), apoi pe 10, sa vina capota plus aripile.
Aici jantele o sa mi le reconditionez singur, sa vad ce o iesi, mai rau nu poate fi. Inca sunt in dubii foarte mari la culoare.

Planuri de 2013:
-ceva folie pe toate geamurile, nu foarte inchisa.
-intarite amortizoarele
-ceva pe la motor(intercooler, filtru aer, evacuare + un soft nou).
-poate si tinichigeria + colantare

Cu rabdare si grija cred ca o sa le fac pe toate pe rand.

Cateva poze dupa ce am lasat-o asta toamna. Acum e in winter mode, ridicata.



Sindrom is offline   Reply With Quote
Old 03-01-13, 20:39   #8
Robert Coca
Peugeot Driver

Stage 5
 
Robert Coca's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 2,062
Member of:
[4Rally]
[PEUGEOT]
Default Re: Peugeot 206_CHR de 2L

Daca iti iei Ouragan, vinzi cumva Speedline-urile pe 15?
Robert Coca is offline   Reply With Quote
Old 03-01-13, 21:09   #9
Sindrom

Stage 5
 
Sindrom's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 1,744
Member of:
[PEUGEOT]
[FORD]
Default Re: Peugeot 206_CHR de 2L

Nu, or sa ramana de iarna, probabil usor reconditionate si ele, apoi vopsite intr-o culoare. Oricum la vanzare nu as lua foarte multi bani pe ele si mai bine le tin pentru ca imi place si modelul foarte mult si sunt destul de rare.
Sindrom is offline   Reply With Quote
Old 03-01-13, 22:05   #10
Robert Coca
Peugeot Driver

Stage 5
 
Robert Coca's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 2,062
Member of:
[4Rally]
[PEUGEOT]
Default Re: Peugeot 206_CHR de 2L

Sunt. Deaia te-am si intrebat :P
Robert Coca is offline   Reply With Quote
Old 03-01-13, 22:29   #11
Devu
Honda Driver

Stage 5
 
Devu's Avatar
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 1,668
Member of:
[Honda]
Default Re: Peugeot 206_CHR de 2L

Frumusel 206. Norocosi voi, cei cu diesel-uri .
Bafta, sa-ti implinesti toate planurile.
Devu is offline   Reply With Quote
Old 04-01-13, 15:13   #12
Sindrom

Stage 5
 
Sindrom's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 1,744
Member of:
[PEUGEOT]
[FORD]
Default Re: Peugeot 206_CHR de 2L

Nu pot sa-i zic noroc. E putina bataie de cap prin oras cand e lasata de tot, pentru ca...nu prea poti sa mergi tocmai usor cu un motor de 2000 diesel.

Dar la drum lung si bun, este o placere.
Sindrom is offline   Reply With Quote
Old 04-01-13, 18:32   #13
eMH
2 Roti

Stage 5
 
eMH's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of:
[2 Roti]
[PEUGEOT]
Default Re: Peugeot 206_CHR de 2L

Arata foarte bine!
Ce bara fata e aia?
Numarul de pe fata l-ai mutat tu mai sus? Al meu e prins in gaurile originale (cred) si vine un pic mai jos decat bara fata. Acum ca am dat buza aia flexibila jos (faceam partie cu masina) toate chestiile mai mari le iau cu numarul.
eMH is offline   Reply With Quote
Old 04-01-13, 19:22   #14
Sindrom

Stage 5
 
Sindrom's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 1,744
Member of:
[PEUGEOT]
[FORD]
Default Re: Peugeot 206_CHR de 2L

Bara fata e originala de 206.
"Buza" aia este cauciuc-ul de sub bara de la 307, si numarul este de la locul lui facut din fabrica.

Sa stii ca n-am uitat de barele tale transversale, tot mi-e un gand la ele. Dar acum, vin jantele si nu pot sa-ti fac nici o propunere decenta

Last edited by Sindrom; 04-01-13 at 19:31.
Sindrom is offline   Reply With Quote
Old 04-01-13, 22:21   #15
eMH
2 Roti

Stage 5
 
eMH's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of:
[2 Roti]
[PEUGEOT]
Default Re: Peugeot 206_CHR de 2L

Quote:
Originally Posted by Sindrom View Post
Sa stii ca n-am uitat de barele tale transversale, tot mi-e un gand la ele. Dar acum, vin jantele si nu pot sa-ti fac nici o propunere decenta
Sincer, eu le tin atarnate in garaj, dar probabil o sa le pun cand o sa am masina mai joasa si jante. Stiu ca o sa se vada bine
eMH is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -