Dupa ceva ani petrecuti pe forum, zic sa arat si eu masina lumii.
Povestea a inceput asa:
Cautam de zor un focus decent si am gasit din intamplare 206. Cum nu vroiam de nici o culoare diesel am zis sa caut in continuare focus. Zis si facut, pana intr-o zi cand intru pe forum, si vad un 206, 2.0hdi al unui coleg de forum din craiova. Dau telefon, stabilesc intalnirea, 3 zile am citit si rascitit sectiunea de 206. Toate bune si frumoase, exceptand partea cu trezitu cu doar 25 de minute inainte de ora de plecare a trenului, ajung acolo, verific una alta, masina tragea corespunzator, dau banii, bag motorina si plec. Mici neplaceri pe drum din cauza antenei de la statie(n-o insurubasem bine), m-am pierdut prin slatina (deh am zis eu ca stiu un drum mai scurt) intr-un final ajung la a1 cu un consum de 5.5-5.7 nu mai stiu exact.
Apoi a inceput mica problema cu puntea spate ce s-a finalizat cu o mare gaura in buzunarul meu. Momentan nu mai troncane nimic,
Acum cateva date despre masina.
2.0 Hdi ( 1998 cmc ) 90 cp An 2002 Euro 2
* Abs
* Servo
* Geamuri electrice fata
* Oglinzi heliomate electrice
* Jante aliaj
* Inchidere centralizata
* 4 airbaguri
* Computer bord(caruia i-am stricat butonul)
* Radio cas + magazie 6 cd +comenzi volan
* Proiectoare
* Climatronic
Pana aici a fost totul stock.
Dupa lungi framantari am gasit directia pe care o urmez in imbunatatirea masinii. Cum eram nemultumit de stabilitate, (motorul foarte greu si spatele foarte usor), dupa sezonul de vara, a sosit timpul sa bag niste bani in masina.
In timpul verii am avut ceva probleme cu ea, totul finalizand cu un mic accident. Fortat si de acesta au urmat apoi :
- chip stage 1 de la Dimsport
- suspensie sport (-40mm) + punte lasata
- jante 15" -- modelul de pe 205GTI
- anvelope 205/50R 15 -- mai trebuie doua bucati pentru vara viitoare, inca nehotarat daca raman la 205/50 pe fata sau trec la 195/50
- bonus de iarna: xenon de 6000
- eliminat toba finala --> mai trebuie lucrat la finisaje, luna viitoare merg la Stelco sa vad ce reusesc sa fac. Tot mai caut pareri in legatura cu grosimea tevii pentru motorul asta
Altele schimbate: 80% directie ; puntea spate+rulmenti ; curea accesorii ; placute frana ; schimburi ulei + filtre. Astea toate schimbate intr-un an si 2 luni si in 28000km
Planuri pentru viitorul apropiat:
- "Buza" sau cum i-o zice cupra -
cupra lip
- schimbat ce e lovit la tinichigerie
- anvelope fata
- short shifter
- folie pe geamuri
- bare transversale + suport bicicleta
- discuri frana ventilate
Planuri indepartate:
- faruri dayline + eliminat badouri, porbagaj clean , etc.
- intercooler
- chip stage 2
- vopsea sau colant pe toata masina
- suspensie reglabila (s-o pun pa' pamant) - asta dupa ce apare a 2-a masina.