motoarele au fost date jos , si cel de pe citroen si cel de pe peugeot .
am avut ceva probleme cu montarea cutiei de transfer pe blocul de 2 litri , dar sau rezolvat , am taiat o portiune din baia de ulei si cateva nuturi de pe partea aceea a motorului .
Volanta care si asa avea 5 Kg jumate a ajuns la 4 Kg mai mult din intamplare , avea pe ea niste micro fisuri ( era coapta de la liniute

) ) si a fost nevoie sa o strunjesc pana au disparut .
Am achizitionat un disc de ambreiaj exedy made in japan si rulment de presiunne tot exedy , placa de presiune am pastrat-o pe cea de fabrica ( valeo) nu am putut sa o apas suindu-ma pe ea ( am in jur de 100 de kg

) ) .
am mai cumparat si un chit de distributie ( curea conitech , rola ina , si pompa de apa ruville )
mai am nevoie de un suport de motor de 2l de 405 sau de xantia de 1.8 am inteles ca se potriveste .
oricum saptamana asta sper sa il urc sus