Sigur o voi vopsi in primavara - presupun ca pe la sfarsitul lunii mai - ca vreau sa fie cald afara... dar sa nu arda nici soarele
Si asta nu pentru vopsea... ci mai am de lucru un pic pe la ea... iar pe frig si ploaie nu imi place sa surubaresc.
Ajuta-ma, te rog cu alt sfat.
Am acelasi tip de bord (cu aer conditionat + recirculare).
Am vazut ca tu ai mesterit mult la 306-uri.
Probleme am avut destule cu partea electrica. Le-am rezolvat pe rand.
Majoritatea erau din mufe (oxidate). Ca sa le descopar, mi-a luat ceva timp... si nu sunt un profan, dar nu am mai avut peugeot pana acum 2 ani cand am luat-o, si mi-a luat timp sa descopar "intortocheala" electrica si electronica.
Revenind... nu am dat jos bordul inca. nu stiu cum arata "fizic" dat jos.
Am vazut insa poze.
Ce imi trebuie:
Trebuie sa fie undeva in spatele bordului un contact la masa (nu ala de langa pedala de acceleratie).
Problema este ca ventilatorul din interior ba mergea, ba nu mergea...
Am desfacut sigurantele (blocul), mufe, contacte, unitatea de control A/C, relee...
Desfacut ventilatorul aerotermei... "fabricat" sistem de comanda pentru el... ca sa il probez in casa... mergea. Curatat tot... parfum.
Pus pe masina... nu pleca... Masurat tensiune alimentare... buna. tensiunea de comanda.... corecta... si totusi nu pleca.
Ziua 2 (ca ingetasem)... ii scot mufa... masor... totul ok.
Dau tensiuni pe mufa direct +.... nu pleaca... pun - la masa... si pleaca.
I-am tras un fir din mufa si acum atarna, iar daca nu mai pleaca il pun pe un surub la masa si o ia instant.
Am scris toata povestea asta pentru ca am vazut ca in strainatate, pe forum, inca nu i-au dat de cap problemei (care e atat de stupida si banala).
UNDE NAIBA e punctul ala de masa (probabil un surub cu un papuc prin spatele bordului). Ai gasit asa ceva ?