Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > PEUGEOT > Masina mea Peugeot

Reply
 
Thread Tools
Old 19-08-09, 16:56   #1
paul_ral

Stage 5
 
paul_ral's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,807
Member of:
[VW]
Default My wife's 206

De luni, masina sotiei
1,4 HDI, din 2005, deocamdata stock
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_0129.JPG
Views:	151
Size:	3.43 MB
ID:	1050843   Click image for larger version

Name:	IMG_0130.JPG
Views:	115
Size:	3.33 MB
ID:	1050844   Click image for larger version

Name:	IMG_0131.JPG
Views:	124
Size:	3.42 MB
ID:	1050845  

Click image for larger version

Name:	IMG_0132.JPG
Views:	113
Size:	3.40 MB
ID:	1050846  
paul_ral is offline   Reply With Quote
Old 23-08-09, 21:21   #2
paul_ral

Stage 5
 
paul_ral's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,807
Member of:
[VW]
Default Re: My wife's 206

Si interiorul. Azi am schimbat si becurile din panoul de climatizare care erau arse.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_0135.JPG
Views:	227
Size:	3.22 MB
ID:	1056171   Click image for larger version

Name:	IMG_0155.JPG
Views:	325
Size:	264.5 KB
ID:	1056172  
paul_ral is offline   Reply With Quote
Old 27-01-11, 23:43   #3
paul_ral

Stage 5
 
paul_ral's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,807
Member of:
[VW]
Default Re: My wife's 206

Intre timp mașinuța a devenit un daily car, deoarece Vento a intrat in reparații capitale. Nu am avut probleme cu ea, doar că a trebuit să schimb puntea spate. Cauza
Partea stangă:

Partea dreaptă:

Așa că, mașina are punte spate, rulmenți, placuțe și saboți de frană noi.

Imagini din timpul operațiunii:
Puntea noua pe mașină

Detaliu ax și orificiu bară torsiune

Montare braț

Vaselină din belșug la rulmenți

Am montat protecții pentru praguri și modificat, practic īnlocuit suportul bateriei cu cel model cutie




Am reusit sa-i montez scut motor (din plastic, dar bun și ăla), capacul motorului și tubulatura de la admisie aer, piese care nu erau pe mașină la momentul cumpărării, bănuiesc din grija unor baieți de pe la service


O altă piesă care a picat și a fost īnlocuită este contactul lămpilor de frānă, operațiune pe care am executat-o singur.


Pentru vară am incălțat-o cu Toyo Proxes CF1, iar pentru iarna am luat un set de jante de tablă și cauciucuri Vredestein Snowtrack 3, noi.
Urmează să mă documentez pentru verificarea motorului aerotermei, deoarece a inceput s scīrțīie īn timpul mersului. Din cāte am vazut se impune demontarea coloanei de direcție. Asta la vară findcă e rece afară și mai am pe cap și vw-ul la care instalez climatronicul.
__________________
Mazda3 Skyactive Revolution
Peugeot 206 X-Design, 1.4 hdi
Ford Ecosport
paul_ral is offline   Reply With Quote
Old 28-01-11, 00:17   #4
Robert Coca
Peugeot Driver

Stage 5
 
Robert Coca's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 2,062
Member of:
[4Rally]
[PEUGEOT]
Default Re: My wife's 206

Tipica treaba cu puntea la Pug-uri
Robert Coca is offline   Reply With Quote
Old 03-02-11, 13:40   #5
paul_ral

Stage 5
 
paul_ral's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,807
Member of:
[VW]
Default Re: My wife's 206

Fiindcă a fost cuminte, a primit un set de filtre
paul_ral is offline   Reply With Quote
Old 03-02-11, 20:43   #6
paul_ral

Stage 5
 
paul_ral's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,807
Member of:
[VW]
Default Re: My wife's 206

Scopul acestui post este de a grupa operațiunile de īnlocuire a filtrului de motorină, aer și polen.
La 1,4 hdi este bine să respectați această ordine de īnlocuire, deoarece ușurează munca și nu trebuie să reluați o operațiune deja facută. Așadar ordinea este urmatoarea:
1. INLOCUIREA FILTRULUI DE POLEN
Locație: după amortizorul drept, in cutia de apă

Se scoate filtrul vechi, operațiunea este extrem de simplă, nu necesită abilități mecanice.
Diferența intre cele 2 filtre. Unghiul din care am facut poza face ca cel vechi sa para mai mare

Elementul filtrant se introduce īn locașul lui ținānd cont ca săgeata marcată pe el să fie īndreptată īn jos

Se apăsă pe filtru pentru a-l poziționa la locul lui. Operațiune īncheiată.

2. ĪNLOCUIRE FILTRU MOTORINĂ
Prima parte este comună cu aceea a īnlocuirii filtrului de aer.
1. se desface capacul motorului.
2. se desface capacul bateriei și se scoate borna negativă. Eu am facut acest lucru deoarece am īnlocuit suportul bateriei si pāsla care īnvelește bateria cu carcasa din plastic, de la modelul mai vechi
3. se desfac cele 3 șuruburi marcate cu cerc roșu de la capacul filtrului de aer

4. se scoate capacul filtrului de aer. Operațiunea este necesară pentru a avea acces facil la conductele de alimentare cu motorină
5. se deșurubează cu ajutorul unui torx 25 cele 2 suruburi marcate cu cerc roșu

6. se desfac cele 2 conducte de alimentare cu motorină. Pentru aceasta se apasă simultan īn direcția săgeților galbene pe capetele conductelor, și īn același timp se trage pentru decuplare.
7. se trage ușor de filtru către faruri pānă ce acesta se eliberează. Īn partea din spate a filtrului există o porțiune care intră īntr-un locaș ce are rolul de a fixa filtrul.
8. Se desfac cele 2 mufe aparținānd sondelor montate pe filtru. Sincer nu știu exact care cum sunt, una are 2 pini, alta 3
9. De pe filtrul vechi se desfac cele 2 sonde
Sonda 1 cu 3 pini. Rol?

Sonda 2 cu 2 pini. Rol? - posibil cea de sesizare a apei



La această sondă se va schimba garnitura verde, vine odată cu filtrul
10. Se montează sondele pe noul filtrul. La introducerea sondei nr.1 am observat că vārful acesteia a īmpins īntr-un fel de căpăcel pe care l-a spart, după care am continuat īnfiletarea.
Operațiunile de montare sunt inverse celor de demontare.
Se amorsează filtrul de motorină apăsānd pe pompița aflată īn stānga filtrului de aer. Operațiunea se execută pānă ce se apasă greu pe corpul pompei. De abia după aceea se pornește mașina.

3. ĪNLOCUIREA FILTRULUI DE AER
La operațiunea precedentă a fost demontat capacul filtrului de aer.
Se scoate filtrul vechi și se curăță cu o cārpă praful de pe admisie. Īn imagine cele 2 filtre

Se introduce cu grijă noul filtru de aer

Se montează capacul filtrului de aer, operațiune inversă celei de demontare.

Am constata că, după schimbarea elementelor filtrante, zgomotul motorului este un pic mai ridicat. Deoarece am terminat tārziu lucrul nu am mai făcut o probă de traseu, să vad cum trage, o voi face māine. Baftă!
paul_ral is offline   Reply With Quote
Old 17-10-11, 13:17   #7
alyn_u2

Stock
 
Join Date: Oct 2011
Posts: 3
Default Re: My wife's 206

Quote:
Originally Posted by paul_ral View Post
Si interiorul. Azi am schimbat si becurile din panoul de climatizare care erau arse.
am si eu o problema. cum ati reusit sa desfaceti panoul de la ac?
alyn_u2 is offline   Reply With Quote
Old 19-10-11, 20:01   #8
Vulturica2004

Stage 5
 
Vulturica2004's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 944
Default Re: My wife's 206

Frumoasa prezentare si in detaliu , pacat ca nu s-a facut un lucru major la punte si anume gresoare la punte pentru rulmenti.Daca faceai si asta puntea nu mai pica niciodata spor la treaba si drumuri bune.
__________________
Mai bine 10% din ceva , decat 100% din NIMIC!!!
Drag cars don't have to be pretty they just have to go fast in a straight line
Vulturica2004 is offline   Reply With Quote
Old 19-10-11, 20:06   #9
bodyn

Stage 5
 
bodyn's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 5,213
Member of:
[Opel]
Default Re: My wife's 206

Quote:
Originally Posted by Vulturica2004 View Post
Frumoasa prezentare si in detaliu , pacat ca nu s-a facut un lucru major la punte si anume gresoare la punte pentru rulmenti.Daca faceai si asta puntea nu mai pica niciodata spor la treaba si drumuri bune.
Imi place cat de explicita este,mult succes in continuare!
bodyn is offline   Reply With Quote
Old 26-10-11, 23:58   #10
master_mod

Stage 2
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 63
Default Re: My wife's 206

mamaaa ce are filtrul tau de aer pe dedesupt zici ca a tras lana de oaie, niciodata nu am avut filtrul de aer asa, desi l-am schimbat tarziu.
master_mod is offline   Reply With Quote
Old 12-12-11, 11:24   #11
grg_92

Stage 5
 
grg_92's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 701
Member of:
[VW]
Default Re: My wife's 206

salut, imi spui te rog ce consum ai la ea ? si felicitari pt cum ai detaliat totul
grg_92 is offline   Reply With Quote
Old 12-12-11, 18:05   #12
paul_ral

Stage 5
 
paul_ral's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,807
Member of:
[VW]
Default Re: My wife's 206

Quote:
Originally Posted by master_mod View Post
mamaaa ce are filtrul tau de aer pe dedesupt zici ca a tras lana de oaie, niciodata nu am avut filtrul de aer asa, desi l-am schimbat tarziu.
ASae la cāmpie, īn mijlocul Bărăganului: praf mult, puf de plop.
Cat despre consum, nu am computer de bord, urmează să-l montez și eu, dar la 110km/h, are un pic peste 5, cam 5,2-5,4, calculat după metoda plinului, cu marja de eroare aferenta. Sub 4 nu am scos niciodata, am avut o medie de 4,5/4,6 la o viteza de 90km/h.
M-am apucat de montat oglinzi electrice, am luat pānă acum oglinda dreapta,triunghiurile interioare cu tweetere și cablurile aferente instalatiei, varianta MUX (multiplexată), urmeaza oglinda stangă și, cel mai greu de găsit, butonul de reglaj, fără impuls.
Varianta mea este multiplexata, avānd posibilitatea de a monta ulterior ale optionale. Oglinzile fac parte din aceste opționale. Sub butonul actual există mufa ce se conectează la noua comandă. Atenție la cei care fac această operațiune: sunt 2 modele de mufe de conectare, pe masinile cu facelift exista mufa portocalie, pe variantele mai vechi mufa albă.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG423.jpg
Views:	82
Size:	462.6 KB
ID:	2260231   Click image for larger version

Name:	DSC05150.JPG
Views:	94
Size:	374.1 KB
ID:	2260232   Click image for larger version

Name:	DSCF0562.JPG
Views:	79
Size:	95.6 KB
ID:	2260233  

Click image for larger version

Name:	connecteursretross9.jpg
Views:	65
Size:	64.7 KB
ID:	2260241  
paul_ral is offline   Reply With Quote
Old 12-12-11, 21:38   #13
Gica

Stage 5
 
Gica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 2,316
Member of:
[Colectionar Machete]
[PEUGEOT]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: My wife's 206

De curiozitate, cat a costat puntea spate cu tot cu rulmenti?
Gica is offline   Reply With Quote
Old 12-12-11, 22:37   #14
paul_ral

Stage 5
 
paul_ral's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,807
Member of:
[VW]
Default Re: My wife's 206

1420 lei puntea spate de la Eurial Ploiesti
92 lei/ kit rulmenti, SNR, pentru o parte
31 lei/ semering punte, original, pentru o parte
paul_ral is offline   Reply With Quote
Old 22-12-11, 20:30   #15
paul_ral

Stage 5
 
paul_ral's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,807
Member of:
[VW]
Default Re: My wife's 206

Am inceput operațiunea de montare a oglinzilor. Īn interior am montat modulul de comandă
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	SN850064.JPG
Views:	105
Size:	402.6 KB
ID:	2269999   Click image for larger version

Name:	SN850065.JPG
Views:	79
Size:	397.5 KB
ID:	2270000   Click image for larger version

Name:	SN850066.JPG
Views:	86
Size:	351.0 KB
ID:	2270001  

Click image for larger version

Name:	SN850067.JPG
Views:	72
Size:	380.5 KB
ID:	2270002   Click image for larger version

Name:	SN850068.JPG
Views:	108
Size:	377.1 KB
ID:	2270003  
paul_ral is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -