1989 - V6 - 2400cc, 270.000 km. Cativa ati vazut-o in realitate, masina are mici probleme, dar per total e foarte ok si in regula.
Are aer, oglinzi electrice incalzite heliomate, geamuri electrice fata, reglaj lombar sofer, parbriz incalzit, ABS...etc, tot tacamul ca il stiti si voi.
Inainte de mine, a avut un singur proprietar prieten si coleg de servici cu mine, a tinut-o si el cu grija, si acum am eu grija de ea.
Asta si intentionez, sunt pastrator din fire. In functie de buget si posibilitati, o s-o aduc la gloria initiala, dupa care sa dea Dumnezeu multi km fara probleme. Imi place foarte mult, si mai sunt oameni care se uita dupa ea pe strada. Unii care n-au vazut inca asa ceva, si altii care stiu despre ce e vorba.
In ordinea prioritatilor am de facut:
Kit ambreiaj (cumparat Sachs, strange praful deocamdata)
Gume
Amortizoare
Curele, role
Aer conditionat (de revizuit sistemul )
- Montat boxe noi si tweetere pe fata.
- Am scos masca de la ceasuri, am dat-o cu smirghel fin, plastofix, si negru mat. Arata mult mai bine.
- Am schimbat garniturile de la capacele chiulaselor, acum nu mai scuipa ulei
- Am reusit intr-un final sa schimb ambreiajul. Ambreiajul original a tinut aproape 300 de mii, simeringul de palier era cam terminat, arunca ulei peste tot.
Member of: [Moderators] [AfterDark Racing] [DAEWOO] [FORD] [BMW]
Re: Ford Scorpio
Poate daca stai in America, doresti bling bling, estii din anii 60-70 si ai un Cadillac. Pe o masina ca Scorpio, gumele negre simple sunt unica solutie.
piese pt scorpio am eu , 2 dezmemrate , nu vreau sa para a comert dar daca ai nevoie e piese , nu ezita sa ma contactezi , iti fac si un pret bun ca esti de al forumului