nu strica orzul pe gaste cu motorul. pe burton nu gasesti piese de performanta ptr. 2.0.
eu am pus injectie de la 2.8 pe el, serpisori...dar nu m-am dat inca cu el.
DAR.....asa cum e el, cu
-un carb de 2.8 ,38/38( tu ai 32/32),
-serpisori,
-o pompa de benzina electrica dar de 0,4b(au pe oldcars.de),
-mai dai jos elicea de pe pompa de apa(pui un ventilator electric), satisfactia e garantata.
vrei mai mult:
-plaenizezi chiulasele cu 0,5-1 mm
-pistoane duse la r3(84mm cred)
sa nu pui arborele de la 2.3 (are aceiasi cursa de 6 cm,difera pistonul de 90mm)
-supape de admisie de pe 2.0 in linie, (cred ca sunt mai mari)
-arcuri supape intarite (burton)
-eu cred ca merge axul came de la 2.8 carburat
-rampa cu 3 carburi (peste 1000 euro
)
-racire cu metanol
-pompa de ulei debit marit
-racitor de ulei
-si ce-o mai fi, dar nu cred ca treci de 120-130 c.p., asa ca regleaza-l impecabil, ajuta-l pe evacuare si admisie si satisfactia e garantata