Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Masina mea Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 01-03-08, 00:23   #16
_DPG_
Ford Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 371
Member of:
[FORD]
Default Re: Ford Mondeo ST24

Ma faceti sa ma bucur ca am cumparat masina asta dar vedeti ca poate i se urca la cap atata lauda Vroiam un ST24 (bine, eu vroiam ST200, dar sunt f rare), si uite asa am luat ST24 cu bara spate de ST200 (bara de ST200 are loc ptr 2 tobe finale, ST24 are loc doar ptr o toba, asta e singura diferenta intre ele, iara bara fata e identica). Cougar-ul nu-mi place, desi acum vreo 5 ani vroiam un Cougar mai ceva decat aer proaspat, iar Mondeo nu prea-mi placea. Gusturile se mai schimba, desi nu mult in cazul meu. Mondeo obisnuit nici acum nu-mi place, insa kitul RSAP schimba total aspectul masinii. In plus fata de asta, mai e o chestie. De la Cougar toata lumea se asteapta sa plece de pe loc ca din pusca, ca deh, este o masina sport, asa e normal, 2 usi alea alea. Dar sunt multi care habar n-au ca exista Mondeo V6, iar cand vad masina, cred ca e un 1.8 (eventual chiar diesel) cu niste bari si praguri aruncate pe ea, nimic mai mult, insa cand pleci de pe loc...surprize surprize Asta imi place, ca are un mic efect de sleeper. DarkJEDI ca tot ai intrebat, consuma mai putin decat un Logan atunci cand e parcata, iar in mers sa consume cat vrea ea Serios acum, nu am calculat consumul, ii place benzina asta e clar, dar nici nu poti sa spui ca haleste de rupe, ca doar nu are 300 de cai. Consumul e posibil sa fie pe acolo pe unde ai zis tu, 20 la suta in oras. Pe autobanda poate mai putin. Apropo, eu aveam alte date despre greutatea lui Cougar, pentru ca, desi au exact acelasi motor, diferenta de la 0-100 kmh, de 7.8s Mondeo si 8.3s Cougar nu avea cum sa fie atat de mare daca Cougar avea doar cu 20 de kg in plus fata de Mondeo. Cougar 2.5 L V6 are cu 96 kg mai mult decat Mondeo 2.5 L V6.

Ford Cougar V6: Kerb weight 1419 kg 3128 lb, 0-60mph 8.30s
Ford Mondeo V6: Kerb weight 1323 kg 2917 lb, 0-60mph 7.80s
Daca motorul e acelasi, iar aerodinamicitatea nu conteaza asa mult pana la 100 kmh, e clar ca, Cougar e mai grasut decat Mondeo si de aia pierde.
Daca fac rost de o camera ceva, filmez niste 0-100 si un vitezometru pana-n capat de scala pe autobanda. Apoi incerc sa visez frumos la un supercharger, caz in care nu mai iau Scooby in vara.
Si o poza cu prima data cand am vazut masina, cu anunt de vanzare in geam, parcata ilegal, in timp ce-si lua amenda. Frumos inceput
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSC02505.JPG
Views:	243
Size:	196.7 KB
ID:	468292  
__________________
Red lights look green to me
_DPG_ is offline   Reply With Quote
Old 04-03-08, 20:32   #17
unSTOPpable

Stage 2
 
unSTOPpable's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 62
Default Re: Ford Mondeo ST24

Vreau si eu un kit de ST200!! unde pot gasi?! ms frumos
....si la ce banii?
unSTOPpable is offline   Reply With Quote
Old 04-03-08, 21:23   #18
DarkJEDI

Stage 5
 
DarkJEDI's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 897
Member of:
[FORD]
Default Re: Ford Mondeo ST24

Prin Anglia sigur gasesti!
DarkJEDI is offline   Reply With Quote
Old 09-03-08, 20:24   #19
_DPG_
Ford Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 371
Member of:
[FORD]
Default Re: Ford Mondeo ST24

Kit de ST200 probabil gasesti la reprezentante Ford, pe comanda (imposibil ca nici pe comanda sa nu aduca), pe ebay (daca te risti) si un kit original, cu bara fata cu proiectoare, spate, praguri plus spoiler haion, nu ar trebui sa coste mai mult de 600 de euro. Eu am vazut pe ebay pe la 350-400 de lire, dar nu stiu daca erau originale si noi.
_DPG_ is offline   Reply With Quote
Old 10-03-08, 12:45   #20
NWZeu

Stage 5
 
NWZeu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[DAEWOO]
[FORD]
[BMW]
Default Re: Ford Mondeo ST24

din nefericire trece de 1500 de euro .... si ma refer doar la kitul ce contine bara fata+spate, praguri, plasa si protectiile de plastic interioare (toate nevopsite) ...... daca adaugi si proiectoare mai pune aproximativ 200 de euro, eleronul costa 150 de euro (asta sunt preturile de la MK3 .... la MK2 sunt putin mai mici insa nu se prea aduc la noi)
__________________
Ford Mondeo MK3 DuratecHE --- BMW E46 FL 320D --- Daewoo Cielo Executive DOHC 16V
uita-te bine in oglinda, aparentele insala
NWZeu is offline   Reply With Quote
Old 10-03-08, 22:56   #21
_DPG_
Ford Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 371
Member of:
[FORD]
Default Re: Ford Mondeo ST24

Holy shit, e foarte scump, nici nu banuiam. In cazul asta cred ca merita mai mult o copie facuta la cei care lucreaza in fibra. Caz in care cred ca se poate iesi in 500 de euro cu vopsit si montat pe masina cu tot. Desi eu am trecut de faza in care admiram kitul, e frumos, nu zic nu, dar am inceput sa admir din ce in ce mai mult motorul. Fara el, kitul n-ar valora 2 bani ptr mine. Devin fan mai mare pe zi ce trece.

Last edited by _DPG_; 10-03-08 at 22:58.
_DPG_ is offline   Reply With Quote
Old 11-03-08, 12:12   #22
RA_2fast4u
Ford Driver

Stage 5
 
RA_2fast4u's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 2,611
Member of:
[FORD]
[FOTO]
Default Re: Ford Mondeo ST24



maraitul acela a lui creaza dependenta )
RA_2fast4u is offline   Reply With Quote
Old 20-03-08, 20:38   #23
unSTOPpable

Stage 2
 
unSTOPpable's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 62
Default Re: Ford Mondeo ST24

lasa ca merge si cu 2.0 ... ca ST24 cam greu sh .
unSTOPpable is offline   Reply With Quote
Old 23-03-08, 16:51   #24
_DPG_
Ford Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 371
Member of:
[FORD]
Default Re: Ford Mondeo ST24

Cam f greu ce-i drept, m-am uitat la toate mondeo-urile de pe autovit, dar nici un st24...nici unul. Oare exista vreuna identica in Romania?
_DPG_ is offline   Reply With Quote
Old 23-03-08, 17:17   #25
NWZeu

Stage 5
 
NWZeu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[DAEWOO]
[FORD]
[BMW]
Default Re: Ford Mondeo ST24

Sunt, eu stiu una argintie in Bucuresti
NWZeu is offline   Reply With Quote
Old 23-03-08, 18:53   #26
_DPG_
Ford Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 371
Member of:
[FORD]
Default Re: Ford Mondeo ST24

Doar una? Asta inseamna 0+1, adica nimic, sansele de a o vedea pe strazi sunt aproape nule. Poate nici nu avea motorul de ST, poate era vreun 2.0 simplu cu kit de ST. Spre deosebire de BMW-uri, orice an, orice model, sunt sute. Doamne ce rusini am dat la niste BMW-uri saptamana asta, 323, 328 si 520, model nou, dar am impresia ca era diesel ca a ramas prea mult in urma dupa ce am dat a 3-a, deci de concurat concura. Aici mare rol a avut ESP care nu lasa rotile sa patineze la plecare, deci plecam fara scart, fara sa pierd putere.
Ma gandesc totusi sa renunt la jantele astea pe 17, sa iau de 16 cu gume joase, sa am demaraj si mai puternic (cu cat e mai mare roata in diametru, cu atat mai lent demareaza masina).

Last edited by _DPG_; 23-03-08 at 18:57.
_DPG_ is offline   Reply With Quote
Old 23-03-08, 19:16   #27
DarkJEDI

Stage 5
 
DarkJEDI's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 897
Member of:
[FORD]
Default Re: Ford Mondeo ST24

nu neaparat. aici sunt mai multi factori ,dar principalul este ca tu daca pui jante de 16 in loc de 17 ii reduci masa rotationala si deci va accelera mai repede.io pe kau meu am pe fata roti de 175/70 r13 t si normal ar fii trebuit sa am 155/70 r13 sau 165/65 r13, deci diferenta destul de mare.ce se intampla acum e ca la viteze mici gen sub 80 kmph accelereaza mai greu ,dar la viteze ridicate demareaza mai bine si ii si reduce consumul cu 1 l la drum lung si jumate in oras.
ESP-ul iti reduce din demaraj daca ai tc. ca sa nu derapeze rotile ESPu franeaza rotile individual si deci nu permite punerea unei puteri mai mari pe asfalt la start.

Last edited by DarkJEDI; 23-03-08 at 19:19.
DarkJEDI is offline   Reply With Quote
Old 23-03-08, 19:23   #28
_DPG_
Ford Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 371
Member of:
[FORD]
Default Re: Ford Mondeo ST24

Consumul scade daca exista un echilibru dintre puterea masinii si diametrul marit al rotilor, pentru ca in tr 5 ca sa mergi cu 150 la ora cu jante mai mari decat cele originale motorul merge in mai putine turatii decat cu roti mai mici. Dar demarajul mai slab il ai in orice situatie daca ai roti mai mari, nu ai cum sa demarezi sau sa accelerezi mai repede. Eu am avut roti de 15" pe Dacia 1300, dupa care am revenit la 13" cu gume mega late dar cu profil f jos (ptr o dacie), 185/55/R13 si diferenta de demaraj era enorma in favoarea rotilor de 13 cu gume cu talon mic.
_DPG_ is offline   Reply With Quote
Old 23-03-08, 19:35   #29
NWZeu

Stage 5
 
NWZeu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[DAEWOO]
[FORD]
[BMW]
Default Re: Ford Mondeo ST24

Controlul tractiunii te ajuta la demaraj, nu ESPul, el actioneaza de obicei pe viraje franand una (sau mai multe) din roti. Pe tine te-ar avantaja roti pe 17 cu o latime a gumei de 225 si un cauciuc de compozitie moale.
Legat de Fordul care am zis ..... este ST24 si daca e inmatriculat, inseamna ca exista minim 8 in tara, altfel nu putea fi omologat.
NWZeu is offline   Reply With Quote
Old 23-03-08, 19:46   #30
_DPG_
Ford Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 371
Member of:
[FORD]
Default Re: Ford Mondeo ST24

Da asa e am incurcat ESP cu Traction Control. Dar ca trebuie sa fie minim 8 masini la fel ca sa poate fi inmatriculata nu stiam. Mai aflu si eu lucruri noi
Stai putin ca m-am gandit si...esti sigur ca e asa? Pentru ca exista omologare individuala in Romania din cate stiu, prin care poti omologa si inmatricula si unicate. Si sunt destule unicate in Ro dar care sunt inmatriculate, deci automat, si omologate.

Last edited by _DPG_; 23-03-08 at 19:49.
_DPG_ is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -