Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Masina mea Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 17-09-14, 08:06   #31
don_eduardo37
Oltcit Driver

Stage 5
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 592
Member of:
[Oltcit]
Default Re: Ford Fiesta mk6 1.4 16v

Ai sa le trag mufa-n debla, auzi la ei.

Partea cea mai tare e ca, la RAR pe site, au o lista cu masini Euro 3, si ford fiesta JD3 cu motorizarea mea, nu e in lista, si totusi TOT ei mi-au omologat masina in aceeasi categorie in care ea NU exista. Pe alt site am gasit masina fabricata si motorizata astfel, ca fiind Euro 4, si de fapt toate fiestele JD3, sau seria a 6-a de fiesta, sunt euro 4.

Care-i logica? Azi ar trebui sa primesc raspunsul de la fisc, pentru euro 4 m-ar costa undeva la 1100 de ron, si pentru euro 3, 3200 ron, tare sau ce?
__________________
23UNU'. 23ALTU'
Pentru alte optiuni apasati tasta 2
Ford Fiesta mk6 1.4 16v 80hP 2003 https://forum.4tuning.ro/121-masina-m...6-1-4-16v.html
don_eduardo37 is offline   Reply With Quote
Old 14-10-14, 23:39   #32
don_eduardo37
Oltcit Driver

Stage 5
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 592
Member of:
[Oltcit]
Default Re: Ford Fiesta mk6 1.4 16v

Cica motorul JDHA sau cum ii zice e euro 4 si acelasi motor insa cu cod JDHB e euro 3, diferenta de cmc nu are, si de CP nici atat....doar emisiile de co2...la jdha e undeva la 152g/km din ce-am inteles, si la JDHB cum am eu e 153g/km.....diferenta de plata de vreo 300 de euro intre euro 3 si euro 4, sa ii tragi mufa-n gura la statu' roman.
A fost azi tata sa inmatriculeze masina, numerele cica maine, nu se mai dau in aceeasi zi cu toate ca nici macar preferentiale n-o vrut sa-mi ia tata numerele....ce sa zic...in loc sa dau 45 de lei amu, mai degraba dau vreo 200 cand oi avea eu paralele pentru numere ( perse nici n-am vrut sa dau banii ca era nevoie in alta parte de ei dar deh.....alta autentificare dupa ce trec alea 60 de zile....bla bla de astea), bun, asigurare: Hai sa va zic duma zilei....de ieri, ca vad ca e trecut de 12...face tata asigurare....motor 1.4.....cat il costa pe 6 luni asigurarea? 215 lei cea mai ieftina cica....si tot atat a platit acum 3 saptamani la seatul de 1.9 TDI? Adica care mai e diferenta daca platesc asigurare si pe 1.4 si pe 1.9 la fel? Amu sa le trag mufa-n gura la astia cu asigurarile lu' peste, ca era undeva la vreo 200 si ceva de lei asigurarea pe an la motorizarile de 1.4....un prieten platea ceva de genul 170 de lei pe an la un golf 4, si la oltcit era si mai putin la 1.3. Hai la vot!
don_eduardo37 is offline   Reply With Quote
Old 15-10-14, 14:58   #33
valentin16

Stage 5
 
valentin16's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 328
Member of:
[FORD]
Default Re: Ford Fiesta mk6 1.4 16v

Cei care se ocupa de asigurari,au vazut ca segmentul de piata format din motorizari cuprinse intre 1.3 ---si 1.6 este cel mai des intalnit....deci acolo au avut loc si cele mai mari majorari de pret.
Trist este pentru cei tineri...care daca mai au si ghinionul sa detina o masina cu motor ceva mai mare...sa zicem 2.0(nu ma gandesc la mai mult ca deja trecem la capitolul 'tragedie') sunt de cele mai multe ori in imposibilitate de plata.
Si eu la randul meu,cand aveam 18~25 ani,am platit la masina de atunci destul de mult,comparativ cu alta persoana ,idem motroizare dar varsta peste 35 ani.
Acum in schimb sunt sume care deja nu mai pot fi suportate.

Referitor la incadrarea in E3 sau E4 a motorului de Fiesta 1.4 16V,asa cum am si eu de altfel....cei de la RAR nu au nici-o explicatie concreta care sa stea cat de cat in picioare....poate doar satana ori mama omida sa stie adevarul.
Faptul ca si masina mea este incadrata la E3 dar scoate emisii de E4 nu ma incalzeste cu nimic,ba din contra.

Despre optiunea de vot...daca se duce ori ba,cetateanul de rand la vot...aici eu personal, am ales optiunea sa ma duc,asta chiar daca pun stampila pe spatele formularului,doar ca sa nu fie folosit votul meu de catre altcineva.
Macar atat.
valentin16 is offline   Reply With Quote
Old 24-10-14, 12:27   #34
Kedy
AfterDark Racing Member


Stage 5
 
Kedy's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 3,847
Member of:
[AfterDark Racing]
[FORD]
[DACIA]
[4Tuning International]
Default Re: Ford Fiesta mk6 1.4 16v

Quote:
Originally Posted by don_eduardo37 View Post
Cica motorul JDHA sau cum ii zice e euro 4 si acelasi motor insa cu cod JDHB e euro 3, diferenta de cmc nu are, si de CP nici atat....doar emisiile de co2...la jdha e undeva la 152g/km din ce-am inteles, si la JDHB cum am eu e 153g/km.....diferenta de plata de vreo 300 de euro intre euro 3 si euro 4, sa ii tragi mufa-n gura la statu' roman.
A fost azi tata sa inmatriculeze masina, numerele cica maine, nu se mai dau in aceeasi zi cu toate ca nici macar preferentiale n-o vrut sa-mi ia tata numerele....ce sa zic...in loc sa dau 45 de lei amu, mai degraba dau vreo 200 cand oi avea eu paralele pentru numere ( perse nici n-am vrut sa dau banii ca era nevoie in alta parte de ei dar deh.....alta autentificare dupa ce trec alea 60 de zile....bla bla de astea), bun, asigurare: Hai sa va zic duma zilei....de ieri, ca vad ca e trecut de 12...face tata asigurare....motor 1.4.....cat il costa pe 6 luni asigurarea? 215 lei cea mai ieftina cica....si tot atat a platit acum 3 saptamani la seatul de 1.9 TDI? Adica care mai e diferenta daca platesc asigurare si pe 1.4 si pe 1.9 la fel? Amu sa le trag mufa-n gura la astia cu asigurarile lu' peste, ca era undeva la vreo 200 si ceva de lei asigurarea pe an la motorizarile de 1.4....un prieten platea ceva de genul 170 de lei pe an la un golf 4, si la oltcit era si mai putin la 1.3. Hai la vot!
Quote:
Originally Posted by valentin16 View Post
Cei care se ocupa de asigurari,au vazut ca segmentul de piata format din motorizari cuprinse intre 1.3 ---si 1.6 este cel mai des intalnit....deci acolo au avut loc si cele mai mari majorari de pret.
Trist este pentru cei tineri...care daca mai au si ghinionul sa detina o masina cu motor ceva mai mare...sa zicem 2.0(nu ma gandesc la mai mult ca deja trecem la capitolul 'tragedie') sunt de cele mai multe ori in imposibilitate de plata.
Si eu la randul meu,cand aveam 18~25 ani,am platit la masina de atunci destul de mult,comparativ cu alta persoana ,idem motroizare dar varsta peste 35 ani.
Acum in schimb sunt sume care deja nu mai pot fi suportate.

Referitor la incadrarea in E3 sau E4 a motorului de Fiesta 1.4 16V,asa cum am si eu de altfel....cei de la RAR nu au nici-o explicatie concreta care sa stea cat de cat in picioare....poate doar satana ori mama omida sa stie adevarul.
Faptul ca si masina mea este incadrata la E3 dar scoate emisii de E4 nu ma incalzeste cu nimic,ba din contra.

Despre optiunea de vot...daca se duce ori ba,cetateanul de rand la vot...aici eu personal, am ales optiunea sa ma duc,asta chiar daca pun stampila pe spatele formularului,doar ca sa nu fie folosit votul meu de catre altcineva.
Macar atat.
Mda eu am fost putin mai norocos decat voi ... a mea e E4 si nu am trecut in Carte nici emisiile de CO2 don_eduardo stie ca am vb cu el in PM si l-am ajutat cu ce am putut ...cat despre vot eu sigur ma duc si votez 2-3-4 cat imi ajunge tusul de pe stampila. La asigurare iar am noroc ca am peste 30 e motor mic si nu am avut incidente dar vreau sa trec la altceva cu motor mai mare si am auzit ca numai conteaza asta cu incidentele si o sa fiu iar fiul ploii B0 sau B1 care e cel mai de jos ceea ce e o mare marsavie
__________________
Kedy is offline   Reply With Quote
Old 24-10-14, 20:34   #35
valentin16

Stage 5
 
valentin16's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 328
Member of:
[FORD]
Default Re: Ford Fiesta mk6 1.4 16v

La mine in cartea masinii sunt trecute atat emisiile CO cat si specificatie de E...
In schimb,desi masina a venit cu jantele de '15 din aliaj... si cu ele pe masina sa efectuat rar/identifcare...bla-bla-bla, iar in carte sunt trecute doar cele de '14....
Cat o sa mai am masina,nu voi mai avea decat motorizari de maxim 1.4--1.6 cel mult.
Oricum,incepand de la 1 ianuarie este foarte posibil ca cei mai tineri, sa ajunga sa plateasca un rca undeva la ~1000euro pe an. Cam acolo tind mai toti asiguratorii sa ajunga.
valentin16 is offline   Reply With Quote
Old 25-10-14, 00:11   #36
don_eduardo37
Oltcit Driver

Stage 5
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 592
Member of:
[Oltcit]
Default Re: Ford Fiesta mk6 1.4 16v

Eu am trecut bondarul pe numele lu' tata, de asta e 200 de franci pe juma de an, dar tot atat plateste si la motor cu 500cmc mai mare....nu vad logica....cada am motor mai mic, asigurarea nu-i mai mica, adica stiam ca ar fi o relationare intre pretul asigurarii, cmc ai motorului....bla bla bla.....doar la noi ca la nimeni.
Sa va spun o treaba....eu in Certificat nu am nicio janta trecuta, nici-o masura asa ca o sa ii pun si 25 daca incap, sa vina capu' de creta sa-mi ceara cartea masinii ca aia n-o port cu mine) daca pe certificat nu scrie, pa si la revedere, o singura data m-a oprit, si i-am dat boletin, permis, asigurare, talon, cartea masinii nu, si atunci aveam numere straine, si itp-ul se trece pe carte, nu pe certificat cum e pe la noi.

N-am mai fo' pe la RAR ca m-am lamurit cu norma de poluare, pe stapul dintre portiere( la 5 usi) sau pe stalpul dintre portiera si aripa spate, la coupe, e un abtipild cu multe cifre si litere acolo aruncate in patratele, ei, unul din patratele contine o litera sau cifra dupa caz, e intr-un colt de jos, nu mai stiu care, si la mine contine ceva litera parca S care corespunde cu euro 3, pasca mamii lor, ca nu s-o gandit fordistii in 2003 sa treaca toate motoarele euro 4 ca au aceleasi emisii. Adica cui ii trecea in cap prin 2003 ca romanii or sa impuna taxe de mediu si prostii de astea autohtone.
Cat despre motorizari.....eu cred ca o sa trec pe 2.0 de fiesta ST, daca tot asigurarile sunt la fel pentru 1.9 si 1.4, care-o fi diferenta intre 1.9 si 2.0 =)), si poate asa se mai potolesc taximetristii cu corse sa se ia cu mine la liniuta=)) poveste lunga, deranjanta pentru unii am vazut, dar voua o sa va spun poate. Deja cu impozitele ne-am lamurit, iar vor astia sa creasca impozitele pentru motoarele astea uzuale, pana in 2.0. Deci eu cred ca tre' totusi sa le dam foc pana la urma astora....viteza de 50 la ora, taxe imense, pretul la carburanti deja imense.....hai sa ne luam cate-un trabant fiecare =)).
don_eduardo37 is offline   Reply With Quote
Old 30-10-14, 19:13   #37
don_eduardo37
Oltcit Driver

Stage 5
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 592
Member of:
[Oltcit]
Default Re: Ford Fiesta mk6 1.4 16v



Cam asa arata bondarul acum, parasolarul a decolat dinainte de vizita la RAR, si folia pe fata ca legea nu mai permite, urmeaza oricum sa montez alta folie pe fata extra mega giga supra dark )=)) neomologata bineinteles... si bara fata avem o prelungire de adaptat, ca nu e de ford dar deh....intelegeti voi =)) dupa care o sa fie vopsita bara in culoarea originala si coborat cu "patratoaiele" pana pe bara in jos.
Ce mai facem, un set de difuzoare calumea urmeaza sa fie montate daca reusesc sa le amplasez in locasurile alea ovale, astea fiind niste difuzoare rotunde, JBL gto6536e, si pe scurt avand asa, 165mm, 60w rms, 180w peak, three-way....la volum 15/30, vreau sa zic ca duduia megane-ul lu' tata, si daca nu vrea sa duduie la fel cu radio-cd-ul original, punem unul care era cu boxele astea after-market, un LG 4X50w parca, exact modelul nu il stiu.
don_eduardo37 is offline   Reply With Quote
Old 31-10-14, 15:15   #38
don_eduardo37
Oltcit Driver

Stage 5
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 592
Member of:
[Oltcit]
Default Re: Ford Fiesta mk6 1.4 16v

No, amu stau si eu si ma uit ca prostu ograzii la masina ca tot aceeasi putere o au si difuzoarele astea de 60W ca si cu originalele de 25w =)). Next step....cum scot bordul inferior sa pot scoate radio-cd-ul ala impielitat ca la forduri astia au pus un radio-cd de vreo 3-4kg =)), no, ca singura problema e cum scot bordul, restul e cancan, am mai incercat eu parca odata si e ceva ce il tine acolo si n-am reusit, plus ca butoanele de AC....nu mai zic....oricum astept niste lamuriri daca e cineva care a schimbat radio-cd-ul si e bun la suflet sa ne ajute si pe noi .
don_eduardo37 is offline   Reply With Quote
Old 01-11-14, 13:37   #39
don_eduardo37
Oltcit Driver

Stage 5
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 592
Member of:
[Oltcit]
Default Re: Ford Fiesta mk6 1.4 16v

No, pe scurt, bordul inferior central are 6 suruburi vizibile si 2 ascunse. Cele 6 sunt 2 in stanga, 2 in dreapta si 2 in partea de jos a bordului....cele 2 invizibile sunt sub cele 4 butoane din dreapta casetofonului, alea se scot usor, se decupleaza contactii si se desfac suruburile.
Pentru a fi detasata partea de bord, se desface parghia de la clapeta aerotermei si cele 2 mufe si tadam.....am scos bordul.
Acum casetofonul are 4 suruburi, nitel mai lungi decat cele cu care e prins bordul, deci sa stiti de unde sunt care cum sunt.
Se desfac cele 4 suruburi, se trage radio-cd-ul afara si se demufeaza, pregatiti-va de mufat cablurile ca nu coincide mufa cu cea care e pe majoritatea radio-cd-urilor aftermarket, si final, va mai trebuie si o rama adaptoare pentru cd-player-ul aftermarket, eu am folosit rama de la oltcit =)) de moment pana fac una din fibra de sticla. O sa revin cu poze cat de curand... difuzoarele vin la mufa cu 4 fire alb/gri, si alimentarea e pe 2 cabluri, unu negru cu nitel verde parca care e mai gros si e masa iar plusul e pe cablul de pe verticala mufei, ori deasupra la ala negru, ori dedesubt si cred ca e portocaliu daca nu ma inseala memoria acum.


Cum am mufat, pai simplu, am jumulit 2 mm fiecare cablu care trebuia sa-l leg la noul player, doar jumate din toata circunferinta, am conectat firele, am izolat, si asta-i tot.
Oricum, cu noile difuzoare si noul player....tremura caroseria ).
don_eduardo37 is offline   Reply With Quote
Old 17-07-15, 21:56   #40
don_eduardo37
Oltcit Driver

Stage 5
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 592
Member of:
[Oltcit]
Default Re: Ford Fiesta mk6 1.4 16v

EAC Fail....ce betesig inseamna asta....mi-o mai facut candva figura acum vreo 3 ani si de atunci o stat cuminte. Ieri cand am pornit-o o luat-o urat in ture, o murit de cateva ori fiindca a scazut turatia motorului. Mentionez ca masina a stat pe tusa 2 saptamani, lasata acasa fara nicio problema, nu s-a comportat ciudat, fara functionare in afara parametrilor normali, fara consum suplimentar. Azi la pornire a pornit fara probleme, n-o mai lesinat deloc turatia motorului, nici macar o schitare sa vrea sa coboare turele incat sa moara motorul.
don_eduardo37 is offline   Reply With Quote
Old 17-07-15, 22:07   #41
ionutz2383

Stage 3
 
ionutz2383's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 92
Member of:
[PEUGEOT]
Default Re: Ford Fiesta mk6 1.4 16v

Aceeasi problema am avut-o si eu.la mine a murit bateria.vezi sa nu ai si vreun consumator
ionutz2383 is offline   Reply With Quote
Old 26-07-15, 00:38   #42
don_eduardo37
Oltcit Driver

Stage 5
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 592
Member of:
[Oltcit]
Default Re: Ford Fiesta mk6 1.4 16v

Curioasa treaba, si mie mi-a murit bateria pe timp de vara, baterie cumparata de 1-2 luni. Am schimbat player-ul insa nu cred ca am pus in scurt nimic. Am sa verific iarasi mufarile desi nu cred ca are ce sa fie intrucat fiecare cablu e sectionat la distanta diferita fata de mufa de la fir la fir, intrucat sa nu se atinga intre ele....voi verifica totusi, tot timpul scot fata de la player ca sa nu ramana cuplat....alte modificari nu am adus la reteaua electrica, deci singurul consumator acolo trebuie sa fie daca e. Am pus pe seama neatentiei tatalui, ca a luat masina la vreo saptamana dupa ce o adusesem acasa si bineinteles, a pornit saraca, deci am banuit ca el a uitat playerul pornit de mi-a papat bateria, oare ca a murit bateria sa-mi fi facut figura cu EAC Fail? acum vreo 3-4 ani a mai facut odata asa, am tras pe dreapta, am oprit, am pornit, si n-a mai aparut iar. Acum am miscat de mufa aia de la pedala, am inteles ca daca ia praf ori oxideaza vreun contact, da eroarea asta....dar curios ca la pornire nu statea la ralanti si scadea turatia pana la moartea motorului....as pune-o mai degraba pe seama clapetei de acceleratie. Oricum a doua zi a pornit corect, n-a mai aparut eroarea in bord. O sa incerc si maine iar ca azi e duminica, macar la masina sa nu lucru duminica....lucram la bara fata, avem o prelungire care e nitel de la alt model de masina....sa vedem ce-o sa iasa.
De murit, o mai murit bateria veche de n ori pe masina si n-o avut niciun betesig cu eroarea asta.....sa fi facut vreo figura computerul cand am incercat sa pornesc si am sesizat ca nu-i curent in baterie? Baterie pentru inchiderea centralizata era, deci nu era in halul ala de moarta precum cea veche, care cand crapa nici usile nu mai incuiau/descuiau din telecomanda, sa fi avut atat curent bateria incat calculatorul sa fi "identificat" o problema la acceleratie/clapeta acceleratie care ar fi impiedicat pornirea?
don_eduardo37 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -