Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Masina mea Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 26-12-13, 01:33   #16
cristian.nan

Stock
 
Join Date: Dec 2013
Posts: 1
Default Re: Ford Fiesta mk6 1.4 16v

Quote:
Originally Posted by don_eduardo37 View Post
De ieri alaltaieri:
"Hai ma gustere, ce zici, te fac o liniuta, iti rup fashu' sa moara tata din '68 Mustangu', il cunosti?"
Doar ca idee don espaniolo - Mustangu' ala e un Chevrolet de toata frumusetea.

De asemenea ti-as da un sfat prietenesc. Foloseste punctul si separa textul in mai multe paragrafe. Asa cum e scris acum de tine e greu de citit si, mai mult, da impresia ca nu-ti pasa de cititori.
(Ma refer in special la postul 15, ala cu cainele si uleiul care curge... Sau nu curge...)

Pretul pentru o cutie steptronic (automata) la sh pleaca de la ~600 de Euro in sus.

::
cristian.nan is offline   Reply With Quote
Old 26-12-13, 02:06   #17
steffan
Ford Driver

Stage 5
 
steffan's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,206
Member of:
[FORD]
Default Re: Ford Fiesta mk6 1.4 16v

sa nu fie simeringu de la arbore, pe unde iti curge, sau garnitura de la baie sa arunce pe partea din spre cutie. uleiul a ajuns la ambreiaj si patineaza
__________________
Ford Focus ST170

Last edited by steffan; 26-12-13 at 02:09.
steffan is offline   Reply With Quote
Old 26-12-13, 12:49   #18
don_eduardo37
Oltcit Driver

Stage 5
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 592
Member of:
[Oltcit]
Default Re: Ford Fiesta mk6 1.4 16v

O luam in ordine, Cristian, stiu ca masina aia cu 5 roti e chevrolet, orice bou vagon care urmareste forumuri de specialitate si citeste carute de articole despre masini, stiu cel putin in mare masinile, siglele samd. si citez: "sa moara tata din '68 Mustangu' ", prin asta ma refeream la un stramos a lu' ford fiesta, ai inteles?
Apoi, am intrebat pe forum cam ce parere aveti despre acele scurgeri de ulei, care au picurat cat au picurat si s-au oprit dupa o vreme. Daca folosesti virgulele corect, e imposibil sa nu intelegi tu ca cititor daca faci pauzele unde-s virgulele puse de cel care relateaza. Daca as transforma textul ala in propozitii cu punct si litera mare, pun pariu ca nu intelegi absolut o iota. Bon, am rezolvat si cu "Mustangu' " si cu virgulele.
Acum revenind la scurgerea de ulei, am explicat ca a fost o scurgere pe la cutia de viteza, dupa care taman s-a oprit, am verificat uleiul in baia de ulei a motorului, nu a scazut deloc, acum am pus problema pe seama cutiei de viteze, pe unde sa curga, ce-ar putea fi, daca constructia cutiei de viteze ar fi aceeasi ca la toate, nu stiu ca nu am desfacut o droaie de cutii de viteze, in afara de cea de oltcit, nu mi-am bagat nasul in altele, ar trebui sa fie un semering pe langa axul care face transmisia de la motor la cutie, care de obicei stiu ca-i pe cutie. Acolo teoretic ar fi un semering, ma gandesc ca uzandu-se, pe acolo s-ar prelinge un "surplus" de ulei din cutie, pe ax, de acolo pe discul de ambreiaj de unde intervine si patinajul ambreiajului. Acum cat a curs, pai daca nivelul uleiului e un pic peste ax cand stationeaza si tot uleiul se depune pana la un anumit nivel, ma gandesc ca a curs atat cat sa scada nivelul de ulei sub ax sau sub punctul de scurgere si acum ioc scurgeri. Acum eu am zis, daca totul ar fi asa cum cred eu ca e. Am crezut ca au mai fost patiti care s-au confruntat cu asta si stiau cauza, sa nu ma duc la service si sa-mi zica....pfffff, pai schimbam masina ca nu-i buna, sau cum a patit garcea, cica "masina n-are nimic, soferul e de vina". Intre timp am cautat pe site-urile de piese de masini si la ford la cutii de viteze e un singur amarat de semering, cum da caldura, o duc la un service sa imi verifice un pic cutia de viteze.

Ms stefane pentru parere, la garnitura de baie nu mi-a stat capul daca poate fi aia sau ba.
Oricum, sarbatori fericite tuturor in continuare, si cristian, nu mi-o lua in nume de rau ca am stat si-am explicat cu virgulele, asa scriu eu de obicei, in fraze, nu in propozitii
__________________
23UNU'. 23ALTU'
Pentru alte optiuni apasati tasta 2
Ford Fiesta mk6 1.4 16v 80hP 2003 https://forum.4tuning.ro/121-masina-m...6-1-4-16v.html
don_eduardo37 is offline   Reply With Quote
Old 26-12-13, 19:51   #19
valentin16

Stage 5
 
valentin16's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 328
Member of:
[FORD]
Default Re: Ford Fiesta mk6 1.4 16v

Se poate sa fie o scurgere de ulei din C.V. pe la simeringul de la priza.dar tot asa se poate sa fie si o scurgere de lichid de frana de la rulmentul de ambreiaj....la acest model de Fiesta ambreiajul este actionat hidraulic.(iar urmele de 'grasime' dintre cutie si motor,pot fi de ulei sau lichid de frana)
Daca nu se cunoaste o pierdere semnificativa de ulei pe la cutie,nu se merita demontarea cutiei 'doar' pentru acel simering....odata data cutia jos este momentul oportun pentru inlocuirea ambreiajuluilui(tot kit-ul)....
Daca pierde lichid pe la rulmentul de presiune,atunci se poate spune ca i'a sosit ceasul sa i se inlocuisca ambreiajul...
valentin16 is offline   Reply With Quote
Old 26-12-13, 20:19   #20
don_eduardo37
Oltcit Driver

Stage 5
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 592
Member of:
[Oltcit]
Default Re: Ford Fiesta mk6 1.4 16v

Nici lichid de frana nu e, e ulei sigur, e negru pe beton, debraierea nu se face nasol, adica sa zic ca e alta cursa la debraiere, e doar patinajul, acum de cand nu mai mai picura nimic, nici patinajul nu mai e asa de nasol simtit, imi patina la turatie, intre 2000-2700rpm pana facea contact, sigur din cauza uleiului de pe discul de ambreiaj. Oricum, daca merg, merg sa-mi fac o verificare la cutie, semering si tot ce-i necesar, daca tot se da cutia jos, macar sa merite banul, nu? De-as sti ca e semeringul de la priza si imi da afara ce-i deasupra punctului de scurgere, eventual daca as sti si pe unde se completeaza ulei in cutie, m-as duce, as lua ulei pentru CV si as completa din cand in cand, ca eu si asa mare umblatura n-am, doar in martie cand oi inmatricula-o poate, merg, imi scot numere rosii si s-o duc la service si rar dupa aia....dar o sa vedem, acum e bine-mersi la garaj, umblu cu masina de iarna pe ici pe colo cand am nevoie.
don_eduardo37 is offline   Reply With Quote
Old 27-12-13, 14:07   #21
steffan
Ford Driver

Stage 5
 
steffan's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,206
Member of:
[FORD]
Default Re: Ford Fiesta mk6 1.4 16v

eu parca nu as miza ca uleiul este din cutie ci mai degraba din motor. la motor sunt alte temperaturi ce imbatranesc simeringurile si garniturile, alte presiuni si ele cedeaza primele. daca lichidul de frana este ok, rulmentul este bun. am vazut cu aceleasi simptome ca la tine cateva masini si la majoritatea a fost cate un simering de la motor si la una singura garnitura de la baia de ulei era mancata fix in partea de langa cutie. ce este mai nasol ca pana nu desfaci acolo nu poti sa fii sigur care este problema
steffan is offline   Reply With Quote
Old 28-01-14, 17:27   #22
don_eduardo37
Oltcit Driver

Stage 5
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 592
Member of:
[Oltcit]
Default Re: Ford Fiesta mk6 1.4 16v

S_ar putea sa ai dreptate. Cu vremea asta rece, masina in garaj, am intrat s-o pornesc, am pornit-o pret de 5 minute, i-am ridicat un pic turele in gol si parca scoate un sunet nasol, un fel de zanganit metalic la multe ture sus... Am verificat apa sa vad daca e vreun semn nasol de la frig, totul bine, cand am scos joja de ulei, nivelul sub minim, ma gandesc ca de la cum am pornit s-a imprastiat prin tot blocul motor, m-am uitat acolo la cutie, au aparut pete de ulei iar pe carcasa de plastic, dar nu am bagat capul in canal sa vad daca acolo se vede ulei pierdut. Maine sper sa-mi amintesc sa ma uit un pic la ulei sa vedem dupa ce a stat cum se prezinta. Oricum in aprilie cand o scot de la umbra, numere rosii, si in functie de probleme dau o fuga cu ea la reparat, sa vad unde pot face schimbul de semeringuri si uleiuri, si speram sa nu fie alte probleme.

Si ca tot m-am apucat de prelucrat pozele de prin arhiva cu masina, una dupa ce am spalat-o, stand la soare sa se usuce...cred ca n-am depasit 15km/h atunci) , doar iarna si cand spal masinile, merg asa de incet), iarna cand merg dupa alti participanti la trafic adormiti.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	f.jpg
Views:	99
Size:	131.3 KB
ID:	2931789  
don_eduardo37 is offline   Reply With Quote
Old 29-03-14, 09:51   #23
don_eduardo37
Oltcit Driver

Stage 5
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 592
Member of:
[Oltcit]
Default Re: Ford Fiesta mk6 1.4 16v

Cine mai e pe aici care si-a modificat barile de plastic folosind fibra de sticla si rasina sintetica. Vreau sa modific bara frontala intai de toate( si asa o am busita in dreapta de la un caine si am elemente lipsa), doar s-o prelungesc de la nivelul proiectoarelor in jos cam cu inca vreo 10 cm respectand liniile originale. Prelungirea nu va fi sub grila centrala. Dar citesc ca rasina nu prizeaza cu plasticul. Cine are idei cum sa fac treaba asta, ca eu unul am zis ca daca tot nu prizeaza pe plastic, sa imi fac bucatile respective cat de cat sablon peste spoiler, zona de ma intereseaza pe mine, si neacoperind toata fibra cu rasina, dupa care sa incerc s-o prizez de bara pozitionat mai jos si cu niste taieturi prin care sa trag fibra neprelucrata, sa fie ca niste gheare. Mai spre seara vin si cu o schita sper cam cum vreau eu sa fac.
O poza cu ce am in cap e nitel mai jos. Intre timp urmeaza sa inscriu pe RO masina, stie cineva daca e obligatoriu cand merg sa fac identificarea la RAR pentru eliberare carte vehicul, e necesar culoarea acestuia sa corespunda cu cea din talonul anterior. Adica, in talon pe numerele de spania e gri trecuta, aici la inmatriculare, cand dau pe la rar pentru identificare, o duc gri/rosu purpura, or sa faca aia gat la mine ca nu e culoarea din talonul vechi?
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	116
Size:	107.2 KB
ID:	2963042  
don_eduardo37 is offline   Reply With Quote
Old 20-06-14, 08:22   #24
don_eduardo37
Oltcit Driver

Stage 5
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 592
Member of:
[Oltcit]
Default Re: Ford Fiesta mk6 1.4 16v

Asta va arat momentan, restul la final, poze cu majoritatea etapelor, tot tot.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	bara.jpg
Views:	135
Size:	732.9 KB
ID:	2998831  
don_eduardo37 is offline   Reply With Quote
Old 01-07-14, 08:01   #25
don_eduardo37
Oltcit Driver

Stage 5
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 592
Member of:
[Oltcit]
Default Re: Ford Fiesta mk6 1.4 16v

http://www.radio-code.lt/radio-ford pentru cei care si-au blocat radio-cd-ul....necesita inregistrare cu email si parola.
don_eduardo37 is offline   Reply With Quote
Old 01-07-14, 23:51   #26
don_eduardo37
Oltcit Driver

Stage 5
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 592
Member of:
[Oltcit]
Default Re: Ford Fiesta mk6 1.4 16v

La bara fata se mai lucra un pic, mai am mici retusuri si o prelungire de facut, bara spate urmeaza, intai sa-mi fac un sablon ca se schimba ecuatia la curbura si fara nu mai merge....in cateva zile sper sa am matrita gata in functie de timpul care-l am.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSCF1417.JPG
Views:	77
Size:	378.4 KB
ID:	3003108   Click image for larger version

Name:	Ford-Fiesta-Spoiler-Spate-Appron_picture_15054.jpg
Views:	71
Size:	73.0 KB
ID:	3003109  
don_eduardo37 is offline   Reply With Quote
Old 18-07-14, 20:48   #27
don_eduardo37
Oltcit Driver

Stage 5
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 592
Member of:
[Oltcit]
Default Re: Ford Fiesta mk6 1.4 16v

Tocmai ce m-am strans pe acasa. Urmeaza inca cateva mici modificari la bara, se pare ca nu o iert asa usor, ma gandesc sa caut o grila de la un ford mondeo, ceva model mai nou, asemanatoare cu cea de la fiesta ST.
Momentan asa arata.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	f.jpg
Views:	104
Size:	332.5 KB
ID:	3009194  
don_eduardo37 is offline   Reply With Quote
Old 19-08-14, 14:16   #28
don_eduardo37
Oltcit Driver

Stage 5
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 592
Member of:
[Oltcit]
Default Re: Ford Fiesta mk6 1.4 16v

Masina e demontata, CV e jos, situatia e in felul urmator, discul de ambreiaj e la nituri ajuns, pe partea placii de presiune, placa e santuita si arsa, semeringurile la planetare uzate, dreptul mai mult ca stangul, cel de la priza nu prezinta urme de uzura si inclin sa cred totusi ca uleiul din interior sa fie totusi din cutie astfel incat maine astept si acel semering pentru a-l inlocui, restul s-au luat, ulei pentru CV, ulei si filtru pt motor, semeringuri planetare, kit ambreaj....rulmentul de la ambreiajul hidraulic si tot sistemul era uscat semn ca nu a pierdut lichid de frana si nu-l schimbam ca tot nu era in kit si cica ar fi si nitel cam scump...
In CV intra fix 2.5l ulei 75w90....care-i ieftin de numa' ), maine sper sa fie gata jucaria, doar doar sa legam toate cablurile la loc), in rest mai avem un furtun de schimbat si am terminat distractia, dupa asta, o imbracam cu pragurile primite de la colegul Kedy si poate si prelungirea de bara fata desi intai as face o matrita dupa ea si mai apoi s-o adaptez.
don_eduardo37 is offline   Reply With Quote
Old 15-09-14, 07:53   #29
don_eduardo37
Oltcit Driver

Stage 5
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 592
Member of:
[Oltcit]
Default Re: Ford Fiesta mk6 1.4 16v

http://suchen.mobile.de/auto-inserat..._EXPORT&noec=1

Asta de ce-i euro 4 si la noi la omologare trece euro 3?

am fost vineri la autentificare cu masina, motorul de duratec 1.4 16v, gaze ca in carte, 153g/km , omologat ca euro 3 desi normal e euro 4, de ce? Inafara de motivul, ca sa platesc mai mult, de ce e disconcordanta asta? Nu suntem tot in europa si noi si nemtii?
don_eduardo37 is offline   Reply With Quote
Old 16-09-14, 11:24   #30
valentin16

Stage 5
 
valentin16's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 328
Member of:
[FORD]
Default Re: Ford Fiesta mk6 1.4 16v

Asta de ce-i euro 4 si la noi la omologare trece euro 3?

Simplu.
Pentru ca romanau' este mai neamt' decat germanu' si pentru ca asa au vrut niste unii (care o ard cu tupeu,despre interesul national==recte interesul lor propriu) ca masini catalogate in germanica/frantia/etc drept e4 la noi sa fie omologate drept e3.

Poftesti la un motor 'curat' e4--e5 ? Te duci cu 'oarece viteza initiala si cumperi repejor un Logan(productie autohtona) in aceiasi bani.
Si astfel nu mai sabotezi economia nationala,cumparand 'rable' de prin europa,..."rable" care desi fabricate ,unele acum mai bine de 8-10 ani,ajung sa ingroape inca un rand de autoturisme, productie autohtona...



"Ti-ai dreac'u , cu melcii vostrii"
valentin16 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -