Salutare tuturor!
Cu toate ca am cont de ceva timp pe 4tuning, nu am apucat sa-mi prezint masina personala, ci doar sa urmaresc cateva threaduri.
Este vorba de un Focus II, echipare Titanium X, motorizare de 1.8 benzina 125CP cu urmatoarele dotari : ABS, ESP+TC, 8 airbaguri Sistem audio Blaupunkt orignal cu navigatie color + SD card + AUX si cu padela langa volan pentru comenzi, dublu climatronic, scaune sport cu tapiserie partial piele, computer de bord Maxidot, oglinzi electrice incalzite heliomate retractabile electric, servodirectie reglabila pe 3 moduri : sport, comfort si standard, suspensie sport, faruri adaptive cu xenon, stopuri RS, jante pe 17", parbriz incalzit cu senzor de ploaie,, senzori de lumini, geamuri electrice fata-spate, geamuri ionizate si fumurii spate+luneta, proiectoare de ceata, pachet lumini complet (plafoniere fata-spate, lumini la picioare, lumini dispuse sub oglinzile laterale pe care am pus leduri SMD) + multe alte dotari care nu-mi vin in minte deocamdata...
Masina are actualmente 86.000km si functioneaza impecabil, nu am ce sa-i reprosez deocamdata, consumul mixt in carte este de 7.0%, eu nu am reusit sa scot mai putin de 7.4% pe un drum Brasov-Constanta, unde am mers cu 110km/h in afara localitatilor si 70 in localitati, deci este un consum rezonabil, in mediu urban se duce la un 9 - 9.5 % lejer la un mers decent.
In ceea ce priveste achizitionarea acestei masini, am fost oarecum reticent in privinta motorizarii, majoritatea Focusurilor pe benzina erau ori de 1.4 ori de 1.6.Nu stiam mai nimic referitor la motorul de 1.8 Duratec He pus pe Focus fiindca e destul de rar si la noi in tara nu s-a comercializat, masina provine din Germania, a fost comanda a unui roman care a fost primul proprietar al acestei masini si a costat 21500E.Avand in vedere ca este un model deosebit, am achizitionat-o fara sa stau pe ganduri dupa o verificare prealabila si dupa cateva cercetari pe net am aflat ca acest motor are distributie pe lant si ambreiaj dublu.Nu ma asteptam ca un benzinar de 1.8 sa aibe volanta cu masa dubla, initial mi-am facut griji fiindca inlocuirea unui astfel de ambreiaj este destul de costisitor (la fosta Vectra C 1.9CDTI devizul total a fost de 3500 de RON
), dar un inginer Ford m-a linistit spunand ca motorul acesta nu are astfel de probleme, cuplul de 165Nm nefiind atat de mare ca la dieseluri si sa provoace pagube.
Ce pot sa spun, sunt foarte multumit de ea, are un sunet sportiv-ish
, iar tinuta de drum este foarte buna, pe serpentine e o mica bomba pe modul sport.
Ca planuri de viitor urmeaza montarea unei evacuari duble complete de la TopGear Bucuresti fiindca merita din toate punctele de vedere.
Sper sa va placa, numai bine tuturor!