Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Masina mea Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 31-01-13, 10:59   #16
sfert

Stage 4
 
sfert's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 278
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
Default Re: Ford Escort Coupe `94

Da exact ce as spus Antonio iar legat de furtune este putin diferit de la mk5 la mk6 , in cazul tau iti trebuie M10 la ambele capete si lung cam de 40cm , eu am folosit furtun de Scorpio mk1 4x4 cel de pe spate lung de 445mm, iar la mk6 iti trebuie de Mondeo mk1 fata.
__________________
Escort RS2000 4x4 - 1994
www.PassionFord.com
www.burtonpower.com
www.rs2000-16v.com
sfert is offline   Reply With Quote
Old 31-01-13, 11:49   #17
sfert

Stage 4
 
sfert's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 278
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
Default Re: Ford Escort Coupe `94

Si am uitat , gaurile in fuzeta 11.8 este fix pe fix
sfert is offline   Reply With Quote
Old 31-01-13, 12:00   #18
antonio_ultras

Stage 5
 
antonio_ultras's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 819
Member of:
[FORD]
Default Re: Ford Escort Coupe `94

Multumim. Eu astept doar sa se toceasca pe fata si imi caut Mai greu o sa fie sa gasesc o rezerva pe 16 4x108 :-s
antonio_ultras is offline   Reply With Quote
Old 09-11-13, 11:56   #19
Popescu Ionel

Stage 4
 
Popescu Ionel's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 229
Member of:
[FORD]
Default Re: Ford Escort Coupe `94

Am mai facut si eu una alta pe la masina,dar nu am mai postat din cauza lipsei de timp. Masina a fost stripped down ca sa zic asa si umblat sever pe la caroserie. In primul rand a trebuit sa refac lonjeroanele spate deoarece erau pline de gauri si parti lipsa,plus ceva probleme pe la aripile spate. Ceva probleme pe la praguri cu niste puncte de rugina,desi au fost schimbate de fostul proprietar,ceva gauri si rugina pe sub parbriz si in locul bateriei,lucru care m-a impins sa dau parbrizul jos si sa remediez problema. Dar cu un mare minus deoarece am crapat parbrizul cand l-am remontat,dar merge asa deocamdata. Acum tabla e ok,fiind protejata de 2 straturi de grund,1 strat de teroson,inca un strat de grund si inevitabil si un strat de vopsea . Aripile fata au fost date jos si curatate de rugina,in special la prinderea de jos,unde erau ruginite irecuperabil,refacuta prinderea cu fibra si rasina. Dupa ce am facut toate astea masina avea nevoie neaparat si de un vopsit integral deoarece era cam baltata de sprit chit in urma reparatiilor. Treaba cu vopsitul a durat in jur de 3 ore,am folosit doar un litru de vopsea diluant si intaritor.Masina a fost vopsita in strada,in concluzie nu am vopsit-o profesional sau de competitie,ci doar sa fie toata aceeasi culoare. Ca estetic exterior am pus pe ea eleronul si jantele dupa masina cealalta,si smd-uri undercar cu mai multe culori. Dar din nefericire numai merg decat culorile verde si rosu. S-a lucrat si la mecanica si la interior un pic,dar asta-i treaba de alt post. O sa urc si ceva poze din perioada asta de reconditionare,desi numai sunt multe.

Last edited by Popescu Ionel; 09-11-13 at 11:58.
Popescu Ionel is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -