Quote:
Originally Posted by zmeq_escort
se manifesta aiurea rau ... p frig porneshte greu d tot ... relantiu 'jucaush' bn zici .. da pur si simplu nu merge ea rotund, nu fuge cum trebuie .filtru de aer l-am schimbat , ala de benzina ink nu si akm sa-mi spui si mie kre senzori sa-i curatz,p unde ii gasesc p ragalie
|
mie la relanti imi sarea de la 1000 la 2000 si chiar 3000 si am fost la un service, au mesterit aia 15 minute pe langa ea, au scos mufe si le-au bagat la loc, mi-au verificat pompa de benzina care merge bine dar trebuie sa gasesc undeva sa verific si debitul, ca degeaba baga ea benzina daca nu e in parametrii..
acum trebuie sa-i schimb si uleiul si sigur va porni mult mai usor, la mine porneste mai lung pe cheie, nu e grav, dar ma enerveaza ca pornea si la sfert uneori..
cat despre mufe..e plin motorul de senzori, incepand de la stanga deasupra de filtrul de aer unde e valva de relanti, trecand pe la contactele injectoarelor, si pana in partea cealalta, inclusiv mufa de la calculatorul masinii, baga spray de contacte fara mila..lasa putin sa se usuce si sa vezi apoi ce frumos urca in ture...
la aceste motoare nu prea ai ce regla, ECU face si desface, insa trebuie ca toti acei senzori sa indice corect, daca unul sau mai multi dau informatii gresite ECU merge dupa acestea, si daca simte ca e f. departe de parametrii normali, nu mai tine cont de ei si considera implicit valoarea de dinainte de noile informatii eronate..
si in cel mai rau caz intra in failure sistem..adica functioneaza la cota de avarie cat sa ajungi cu ea la un doctor..