Quote:
Originally Posted by NightClubRacer
probabil cel mai complex proiect cu o granada de ceva timp am avut si eu una, ma tinut foarte mult...dar mi-am cam batut cam mult joc de ea si acuma e prea tarziu. Spor in continuare, astept sa vad cum va trage si cum se va descurca la 400m si poate si o mica driftuiala Bravos!!! Spor in continuare!
|
la 400m nu stiu sincer pentru ca o sa fie facuta pentru circuit si arcurile (pe spate) nu o sa fie optime pentru 400m dar sper la un 12.99
drifting? YOU BET!
deci ... unde am ramas? aha au mai ajuns piese pentru motor
retainers si locks din titanium (chiar sunt usoare, defapt foarte usoare)
venit si arcuri pentru valve
venit si solid lifters (nu stiu cum se cheama asta in romaneste) nu sunt hidraulici deci acceleratia e instanta, plus au o gaura mica de tot sa uleieze axu cu came
a mai ajuns si controlleru de pompa de benzina, asta e destept si imi place, cand dai drumu primeaza benzina apoi se opreste si dupa cum setezi RPM asa baga benzina deci nu incalzeste benzina mergand la maxim non stop
am mai recondtional franele cu pistoane noi, mia luat sincer o zi intreaga sa dau jos mizeria de pe ele dupa care am vopsit cu vopsea buna de 900 grade (asa zice ei)
azi am fost si am luat o gramada de tampeii dinastea si o boxa de aluminiu in care intra toate, o sa fie montata intre scaune si o sa dirijeze aprindera, benzina, accusump de ulei, pompa de vacuum (o sa am nevoie de una pentru ca axu cu came care il folosesc este destul de mare si nu face vacuum pana in 1200 rpm), pompa de apa (electrica) si alte lucruri
ieri am primit un notice de la posta
maine ma duc sa iau scaunul, volanul si un cuplaj pentru volan care ma lasa sa il scot afara usor
azi am mai dat afara aerul conditionat, nu am nevoie de el si inca 10kg, dupa ce dau si condensatorul din bord jos cam 15kg se duc pe pluta, maine reconditionez franele pe spate (sper) si instalex un watts link reconditionat, schimat bucsele cu unele mult mai tari
saptamna asta ma duc sa vad niste roll cages facute de o companie de langa mine pentru rally, daca pretu e ok bag masina la ei pentru vro 2-3 saptamani sa instaleze una
inca ma gandesc la ce harness sa folosec, mai precis cu HANS sau fara sau una care poate accepta HANS ... apoi nu stiu cum e mai bine sa fie legata in sapte, cu curele alea lungi pana in spate sau prinse direct pe bara de la roll cage din spate de scaune, imi place idea sa fie prinse pe bara
am incercat un HANS azi la un magazin ... cam incomod si dabea poti sa invarti capul cu el, 100% ai nevoie de oglinzi bune
oricum munca continua