Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Masina mea Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 05-06-11, 02:49   #16
XFJET

Stage 3
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 103
Default Re: Proiect old school XF Falcon / Granada

meci mult
XFJET is offline   Reply With Quote
Old 06-06-11, 14:31   #17
XFJET

Stage 3
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 103
Default Re: Proiect old school XF Falcon / Granada

weekendul asta am instalat cutia de viteze si ambrajul, sa potrivit perfect si schimbatorul iese exact unde trbuie in cabina



instalat si diff hat'ul de AU falcon care sa potrivit perfect, din poze se vede cum Watts link pin este mai jos cu aprope 2cm, nu e mult dar totul conteaza mai ales ca geometria pe spate acum este aproape perfecta



weekendul viitor instalam franele

chiar am vb cu un amic care are aceiasi masina ca amea, tunata bineinteles, si mia arata video cum sia batut joc de un Ferrari F360 pe circuit, mia spus ca o sa despachetez un 911 Carrera fara mari probleme deci sperante sunt considerand pretul dintre Falcon si 911

Last edited by XFJET; 06-06-11 at 14:41.
XFJET is offline   Reply With Quote
Old 11-06-11, 22:08   #18
Seryoga

Stage 4
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 191
Default Re: Proiect old school XF Falcon / Granada

Interesanta masina si poiectul! Spor la treaba.
Seryoga is offline   Reply With Quote
Old 16-06-11, 13:24   #19
XFJET

Stage 3
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 103
Default Re: Proiect old school XF Falcon / Granada

azi am luat toba de eshapament si inca cateva lucruri abea astept weeendul sa pot lucra

a venit si motoarele, unul de XE (cu o serie mai vechi ca XF) de la care voi folosi doar block motorul si poate chiuloasa dar tre sa fac un test de harness sa vedem cata viata mai e in ea, si unul de EF Falcon de la care voi folosi vibrochenul (sau cum se scrie)

XFJET is offline   Reply With Quote
Old 18-06-11, 15:54   #20
XFJET

Stage 3
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 103
Default Re: Proiect old school XF Falcon / Granada

well time for an update ....

azi am decis sa fac conversia la carburator de pe benzina normala pe E85 (pana la 85% ethanol), are cifra octanica de 105 insa folosesti 30% mai mult ca benzina dar face si putere mai multa daca motorul e tunat pentru E85

Carburatorul este Holley 650 Double Pumper, bun pentu 400HP

Metering Blocks




Noroc ca sunt de metal si nu plastic, Ethanolul ar distruge plasticul


Dupa aia am convertat si intrarile pentru conectzii de -4AN
Din asta


In asta:

Asa ca folosesc -6AN linii de teflon infasurate in stainless steel pana la regulatorul de benzina, de acolo pana la pompa -8AN


Tot sistemul de alimentatie de benzina a fost facut pentru E85

Si am terminat



Mai am de luat niste needles "cuie" care nu au cauciuc in ele pentru a nivela cata benzina sta in float dar vin si alea




continuam si maine

deja am cumparat si tachetzii si retainers din titanium pentru velve si arcurile de la valve ... tre sa apara
XFJET is offline   Reply With Quote
Old 26-06-11, 23:00   #21
NightClubRacer

Stage 5
 
NightClubRacer's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 5,646
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Proiect old school XF Falcon / Granada

probabil cel mai complex proiect cu o granada de ceva timp am avut si eu una, ma tinut foarte mult...dar mi-am cam batut cam mult joc de ea si acuma e prea tarziu. Spor in continuare, astept sa vad cum va trage si cum se va descurca la 400m si poate si o mica driftuiala Bravos!!! Spor in continuare!
__________________
DMX Custom's since 2005!
NightClubRacer is offline   Reply With Quote
Old 09-07-11, 17:08   #22
XFJET

Stage 3
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 103
Default Re: Proiect old school XF Falcon / Granada

Quote:
Originally Posted by NightClubRacer View Post
probabil cel mai complex proiect cu o granada de ceva timp am avut si eu una, ma tinut foarte mult...dar mi-am cam batut cam mult joc de ea si acuma e prea tarziu. Spor in continuare, astept sa vad cum va trage si cum se va descurca la 400m si poate si o mica driftuiala Bravos!!! Spor in continuare!
la 400m nu stiu sincer pentru ca o sa fie facuta pentru circuit si arcurile (pe spate) nu o sa fie optime pentru 400m dar sper la un 12.99

drifting? YOU BET!

deci ... unde am ramas? aha au mai ajuns piese pentru motor

retainers si locks din titanium (chiar sunt usoare, defapt foarte usoare)


venit si arcuri pentru valve


venit si solid lifters (nu stiu cum se cheama asta in romaneste) nu sunt hidraulici deci acceleratia e instanta, plus au o gaura mica de tot sa uleieze axu cu came


a mai ajuns si controlleru de pompa de benzina, asta e destept si imi place, cand dai drumu primeaza benzina apoi se opreste si dupa cum setezi RPM asa baga benzina deci nu incalzeste benzina mergand la maxim non stop



am mai recondtional franele cu pistoane noi, mia luat sincer o zi intreaga sa dau jos mizeria de pe ele dupa care am vopsit cu vopsea buna de 900 grade (asa zice ei)


azi am fost si am luat o gramada de tampeii dinastea si o boxa de aluminiu in care intra toate, o sa fie montata intre scaune si o sa dirijeze aprindera, benzina, accusump de ulei, pompa de vacuum (o sa am nevoie de una pentru ca axu cu came care il folosesc este destul de mare si nu face vacuum pana in 1200 rpm), pompa de apa (electrica) si alte lucruri


ieri am primit un notice de la posta maine ma duc sa iau scaunul, volanul si un cuplaj pentru volan care ma lasa sa il scot afara usor

azi am mai dat afara aerul conditionat, nu am nevoie de el si inca 10kg, dupa ce dau si condensatorul din bord jos cam 15kg se duc pe pluta, maine reconditionez franele pe spate (sper) si instalex un watts link reconditionat, schimat bucsele cu unele mult mai tari

saptamna asta ma duc sa vad niste roll cages facute de o companie de langa mine pentru rally, daca pretu e ok bag masina la ei pentru vro 2-3 saptamani sa instaleze una

inca ma gandesc la ce harness sa folosec, mai precis cu HANS sau fara sau una care poate accepta HANS ... apoi nu stiu cum e mai bine sa fie legata in sapte, cu curele alea lungi pana in spate sau prinse direct pe bara de la roll cage din spate de scaune, imi place idea sa fie prinse pe bara

am incercat un HANS azi la un magazin ... cam incomod si dabea poti sa invarti capul cu el, 100% ai nevoie de oglinzi bune

oricum munca continua
XFJET is offline   Reply With Quote
Old 09-07-11, 18:28   #23
26WRC

Stage 5
 
26WRC's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 3,159
Member of:
[Moderators]
[Opel]
[4Rally]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: Proiect old school XF Falcon / Granada

Quote:
Originally Posted by XFJET View Post
maine reconditionez franele pe spate (sper) si instalex un watts link reconditionat, schimat bucsele cu unele mult mai tari
acolo maine nu'i duminica?
toti pilotii profi fug de hans iar tu vrei sa dai si bani pe el?
26WRC is offline   Reply With Quote
Old 10-07-11, 01:47   #24
XFJET

Stage 3
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 103
Default Re: Proiect old school XF Falcon / Granada

Quote:
Originally Posted by 26WRC™ View Post
acolo maine nu'i duminica?
toti pilotii profi fug de hans iar tu vrei sa dai si bani pe el?
tre sa cer voie de la niste amici sa vad daca ma lasa sa postez un video cu un accient al lor .... E36 M3 (cu 8 point roll cage), 245km/h + stanca + parapete, soferul cu HANS a venit la lucru a doua zi, celalat (pasagerul) fara HANS a stat in spital 3 zile, aimandoi au avut scaune Pro2000 (sparco) si 6 point harness (sabelt), de atunci la aimandoi nu le mai dai HANS jos de pe umeri

Da e duminica dar trebuie sa ajut un amic care isi face si el o masina de curse, un urs, si cu ursul a venit si doua motoare in plus, parca RB25DET sau 20DET, vedem azi ca se zice ca "trebuie" sa le luam de la om ca ii ocupa spatiu

oh poza cu ursu :P


din fericire/nefericire nu o sa ramana culoarea aia, nu se vede bine in poze dar e un fel de rosu sau orange care te zgarie pe ochii, vrea ceva albastru inchis (mult mai greu de vazut de prietenii nostri care ne baga lanterna in ochii noaptea)

Last edited by XFJET; 10-07-11 at 01:51.
XFJET is offline   Reply With Quote
Old 11-07-11, 01:08   #25
NightClubRacer

Stage 5
 
NightClubRacer's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 5,646
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Proiect old school XF Falcon / Granada

frumoase proiecte aveti pe acolo...apropo cat te-a dus aprinderea aia smechera?
NightClubRacer is offline   Reply With Quote
Old 11-07-11, 10:51   #26
XFJET

Stage 3
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 103
Default Re: Proiect old school XF Falcon / Granada

6AL Programable? cam $360US
XFJET is offline   Reply With Quote
Old 11-07-11, 22:38   #27
NightClubRacer

Stage 5
 
NightClubRacer's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 5,646
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Proiect old school XF Falcon / Granada

Quote:
Originally Posted by XFJET View Post
6AL Programable? cam $360US
e ceva banuti, sa imi spui cat de bine se misca...caut si eu ceva, dar mai ieftin, ceva gen racing, dar mai low budget
NightClubRacer is offline   Reply With Quote
Old 16-07-11, 17:11   #28
XFJET

Stage 3
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 103
Default Re: Proiect old school XF Falcon / Granada

pentru ce masina? si trebuie sa fie programabila?
XFJET is offline   Reply With Quote
Old 21-07-11, 10:07   #29
NightClubRacer

Stage 5
 
NightClubRacer's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 5,646
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Proiect old school XF Falcon / Granada

Quote:
Originally Posted by XFJET View Post
pentru ce masina? si trebuie sa fie programabila?
pentru micul bolid de la semnatura nu neaparat programabila, dar sa fie ceva mai racing...
NightClubRacer is offline   Reply With Quote
Old 14-08-11, 11:12   #30
XFJET

Stage 3
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 103
Default Re: Proiect old school XF Falcon / Granada

eu zic ça doar o bobina buna de inductie e deajuns daca nu ai o compressie mare la motor sau e turbo/super charged

Deci ... nu am postat de mult dar nu inseamna ca nimic nu se intampla. Dupa ce am vazut cateva roll cages facute de niste compani de pe langa mine am decis sa o fac eu. Aproape toate vor cam $5000, pe mine ma costa mai putin sa cumpar tot deci saptamana trecuta asta a aterizat la usa

face TIG pane la 200Amperi in AC si DC, si e si plasma cutter



Am pus un order in USA pentru un pipe bender si pipe notcher, sper sa aterizese saptamana viitoare

Saptamana viitoare iau niste lectzii de sudat cu TIG de la un amic

In alta ordine de idei si cu gandul spre viitor am gasit si prompt cumparat doua blockuri motor Ford Cleveland 351ci (5.7Litri) care se converteaza la 6.6Litri foarte usor. Au fost puse deoparte de un amic vro 5 ani in urma si deabea sapt trecuta ma lasat sa le iau la mine rugina pe ele e doar la suprafata, nimic rau cu ele. Unul e virgin si unul e 30thou over dar istoria cu asta 30thou over e ca a fost folosit numai pentru 200Km in care camshaft a rupt un lobe, deci un hone si acid bath si e bun. Blockurile astea sunt destul de greu de gasit la noi si destul de scumpe mai ales unul virgin. La 6.6L scoate 600cai fara drept de apel si au un sunet fenomenal la 7.000 RPM. De ce leam luat? pentru ca in vro 3-4 ani o sa fie noua inima a masinei.

Deci am pus putin ulei unde trebuie si leam pus in storage, vro 2 ani o sa stea acolo pana 600 cai putere ma mananca in buzunar



Au mai aterzizat si alte piese dar imi tin gura inchisa pentru moment... hihi

Last edited by XFJET; 14-08-11 at 11:16.
XFJET is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -